ik vraag mij af of iemand nog wat van eva heeft gehoord ik heb haar gemaild maar ik kreeg haar mail terug… ben erg benieuwd hoe het met haar gaat en en de kleine natuurlijk…
Liefs en dikke kus brenda en charissa
ik vraag mij af of iemand nog wat van eva heeft gehoord ik heb haar gemaild maar ik kreeg haar mail terug… ben erg benieuwd hoe het met haar gaat en en de kleine natuurlijk…
Nee ik zat wel van de week aan haar te denken. Laat even wat weten als je wat gehoord hebt.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Asje op 26 May 2009 14:01:12
het probleem isdat als ik haar mail dat hij niet wordt afgeleverd, vind het wel een beetje vreemd hoop dat alles goed gaat…
Ja klopt er was iets mee geloof ik. Dat was ook het probleem met de foto’s. Asje had haar mailadres geloof ik.
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Asje op 26 May 2009 14:01:31
Inderdaad met de foto’s was er ook hetzelfde probleem. Ook geen foto gezien van de kleine, daar was ik wel zo benieuwd naar.
Misschien is ze zo vol van de kleine dat ze ons helemaal vergeten is… .
Hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.
Er zijn wel foto;'s geplaats van de kleine Judith. Asje heeft dat toen gedaan. Moet je maar even zoeken bij zwanger. Maar ik heb ze gezien. Een heel stoer mooi meisje
Groetjes,
Michèle
Gewijzigd door - Asje op 26 May 2009 14:02:07
Ik heb haar zojuist gemaild op haar goede mail adres. Want ik heb inderdaad toen fotos van dr kleine meid erop gezet. Helaas ga ik niet iemands mail adres zonder vragen doorgeven. Ze weet nu dat deze topic er is, moet ze zelf even kijken wat ze er mee wil. Ik kan de topic van de kleine Eliza met de foto
s even niet 1 2 3 vinden maar die bestaat dus wel.
@Michèle Ik heb je banner aangepast, maar deze is te breed voor dit forum. 400 pixels breed past het beste !
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 26 May 2009 14:05:23
Gelijk heb je Asje zou ik ook niet doorgeven. En bedankt. ik zag al dat er iets mis was maar ik kan vanaf me werk niet zoveel doen dus vandaar
Groetjes,
Michèle
[img]http://www.magicalkingdoms.com/timers/tickers/m661c5sf9ur9yhu8.png" alt=“magicalkingdoms.com Ticker” border=“0”/>
Free Disney Tickers
ik kan haar fotos niet vinden wel jammer, en asje ik hoop snel te horen hoe het met haar gaat
Gelukkig kon ik de topic wel vinden, zie hier …
http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=13675
dank je wel, is wel een moppie ja denk ook dat ze vast wel snel weer komt melden
he ja al even niks gehoord.
Ben wel erg benieuwd hoe het met haar en haar kleine meid is.
groetjes gytha
Hier is de topic Eva, had je mijn mail niet gehad dan ? Ik had je nl op je goede mail adres gemaild.
Hoe gaat het met mama zijn ?
Hallo meiden!
ik wist helemaal niet dat dit topic er was SORRY SORRY SORRY!
ik zocht in mama’s hoekje naar het sprongetjes forum zag ik op eens mijn naam staan haha
maar het gaat super
Gisteren is de kleine meid van haar buik naar haar rug gerolt!! SUPER TROTS
ze is nu 7 weekjes en 1 dag wat gaat de tijd snel zeg
xx.Eva.
en ik heb trouwens een nieuw email adres maar ik kan niets meer wijzigen in mijn profiel , mijn profiel foto niet en ook mijn banner niet…
ik denk dat ik maar een nieuw profiel aanmaak maar dat laat ik dan wel even weten!
xx.Eva.
wat lief van je
ik ben echt blij met dit forum, ik ben nog maar 17, ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt door mijn zwangerschap, maar zag maar zo dat het dan geen echte vrienden waren!!
hier kan ik mijn verhaal kwijt en advies krijgen, gelukkig is de papa (20) nog bij mij en wonen we nu lekker samen met onze prachtdochter!!
heel erg bedankt voor alle steun enzo
xx.Eva.
Ik heb het ook allemaal megemaakt hoor was net 18 toen ons meisje kwam en heb inderdaad veel (vrienden) kwijt geraakt
maar hier is het 1 grote familie
als je wil kan ik je me msn wel geven kunnen we eens kletsen