Hier is ze dan de kleine Eliza, wat een mooi meiske Eva.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Hier is ze dan de kleine Eliza, wat een mooi meiske Eva.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Oh een plaatje meid. Goed gedaan en inderdaad die laatste foto geweldig.
Dikke kus
Groetjes,
Michèle
Wat een mooi meiske zeg!
Echt LIEF!!! Geniet er van, voor je het weet zijn ze groot. Het klinkt cliche, maar die van mij is nu 17 maanden en je kunt je niet voorstellen hoe snel het gaat…het baby-zijn is er zo van af!
Groetjes van Christa
wat een mooi meisje eva en zo te zien ook al best sterk in haar nekje
nou geniet maar lekker van je kleine meid want zoals de andere moeders het al zeiden ze is zo baby af maar ja de peuter vase vind ik ook al best gaaf
gr de mama van leyla
veronique daniels
Wat een ontzettend mooi meisje.
En idd wat de rest ook al zegt, die laatste foto is echt stoer. Ze kijkt al zo wijs…echt leuk.
Groetjes,
Sandra
ooh wat lief!! ik krijg er spontaan weer de baby kriebels van! lijkt me ook zo leuk nog een zusje voor Rico erbij…maarja leg je je eigen net bij het feit neer dat Papa maar 1 kindje wilde (altijd al!) komt ie nu ineens aanzetten: ooh een broertje of zusje voor rico is wel leuk he???
en bedankt, ik had me eral bij neergelegd, en dacht dan kan ik net zo goed mn lichaam weer een beetje tof fitnessen komt hij aan met zn broertje of zusje voor Rico
@ scottie…hahaha ik vind hem wel grappig!
hou wel van een tikkeltje schuin
inderdaad een l;ekker meissie zeg! wat een scheetje!
groetjes!!
karin
Gewijzigd door - karin aaltink op 02 May 2009 08:11:19
Bedankt voor alle lieve reacties,
@ Scottie, nee hoor jegata niett e ver, kan wel tegen ene grapje
& er word wel vaker gezegt: ‘mooi kindje heb je vel geoefent zeker?’ en dat soort opmerkingen
ik ben lekker ana het genieten met dit mooie weer, lekker terasjes pakken en me mooie meisje aan iedereen showen
xx.Eva.