Iemand onze kat heeft mee genomen

onze kat anouska .is sins vorige week woensdag foetsie .ze is een trouwe kat liep nooit weg bleef altijd rond huis .maar nu is ze weg .ze is een cypers poesje .we hadden haar al 11 jaar heb al overal gezocht en dierenasiel en ambullans en dierenarts ingeschakel.nou maar hopen dat ze nog terug komt

groetjes marielle mama van tanja

Hoop met je mee dat ze nog terugkomt!
Zal voor je duimen.
Groetjes Maaike

Och meissie toch, wat verdrietig. Ik duim mee dat jullie Anouska terug gaan vinden in de komende dagen!

Groetekes, Sje

hopelijk komt ze terug ,want dit is niet leuk…

zal heel hard duimen voor jullie

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Jeetje, wie doet nu zoiets.
Hopelijk komt ze terug.
Sterkte.

Liefs van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hoe weet je zo zeker dat ze is meegenomen??
Ik heb nl nogges zo’n verhaal gehoord, ik wil je niet bang maken natuurlijk, maar hun waren ook de poes kwijt die nóóit wegliep, en die bleek op zolder te zijn gaan liggen om vervolgens te sterven…
Misschien is hij daarom weggelopen ofzo??

Ik hoop dat je haar snel vind, dit is erg zo he die onzekerheid…

Groetjes Nathalie & Co

hoi Marielle,

He wat vervelend dat je zo in onzekerheid zit over waar jullie kat is.
Ja ik moest ook gelijk denken aan wat Nathalie zei toen ik je verhaaltje las.
Dat doen katten namelijk wel als ze voelen dat het einde nadert dan verdwijnen ze zomaar omdat ze zelf een rustig plekje zoeken om te sterven. Maar wie weet zitten we er grandioos naast en duikt jullie kat eerdaags gewoon weer op.
Ik hoop dat laatste. Een dikke kus van Miranda.

ja nathalie en miranda dat heb ik ook in me hooft .maar ja je hoopt het niet .
ja het is afwachten

Gossie meis, hoop toch dat hij terug komt. Beetje raar dat iemand zo`n oude kat mee zou willen nemen en ik hoop ook niet dat hij een plekje uitgezocht heeft om te gaan hemelen zonder het je te laten weten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Bah wat erg! Je houdt zo gruwelijk veel van zo’n beestje. Ik zal mee duimen dat hij snel gevonden wordt!!!

Sterkte ermee,
Inge

Nog niks gehoord of gezien marielle?

Groetjes Nathalie & Co

nog steeds geen teken van .nee die zie ik niet meer levent terug .ze liep nooit weg.ze was erg trouw aan huis .ik weet het niet meer

Ahhh wat sneu zeg

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

He bah Marielle, begint nu wel erg lang te duren he !
Vind het heel rot voor jullie want ja, na elf jaar heb je zo’n beeste zeker in je hart gesloten en wil je niet dat hij zomaar ineens uit je leven verdwijnt.
Ik blijf meehopen dat hij alsnog opduikt.

Liefs, Miranda

ja miranda we kunnen het nog steeds niet begrijpen .waarom ze zomaar weg is .
maar ja nu zegt martin vanavond messchien is er wel een kattehater in de buurt.ze lag ook heel veel op een auto te slapen .en dat die gene het zat was en weet niet wat heeft gedaan .maar ja dat is gissen .het blijft moeilijk en onbegrijpenlijk

He getsie, dat is geen leuke gedachtte. Tja er zijn mensen die tot gekke dingen in staat zijn maar daar zou ik niet vanuit gaan. Dan zit jij misschien je buurman wel met argusogen aan te kijken terwijl de beste man zich van geen kwaad bewust is.

Misschien aangereden ? Heb je ook al in de rondte gebeld ? Misschien is hij naar een dierenarts gebracht ? Ja je gaat toch aan van alles denken. Heeft Tanja het er erg moeilijk mee ?

ja miranda ik heb alles ingeschakelt .ik was al bang dat ze was aangereden maar is ze niet .ze is als vermist op geven bij de ambuland dierenasiel dieren arts .dus ja zo dra ze wat weten worden we gebeld .ja we missen haar alle drie ,

Nou ik zou ook allerminst blij zijn als de kat van een van de buren op onze auto een dutje zou doen, maar om hem dan gelijk wat aan te doen zou wel ver gaan, ik zou er dan jullie op aanspreken toch!!

Sterkte meid, ik hoop dat hij snel gevonden word…

Groetjes Nathalie & Co

Brr… Ik weet wat het is om een kat kwijt te raken… Ik heb er in de loop van de jaren 2 kwijtgeraakt… Van eentje heb ik niks meer vernomen. De ander was doodgereden, ruim 800 meter verderop…
Meid, ik wens je veel sterkte en ik hoop dat je er snel iets over hoort… Liefst goed nieuws, misschien ook slecht… Maar dan weet je het in ieder geval…

Paula

Ook de gemeente gebeld ??? Deze halen nl de dieren langs de weg op. Hoop natuurlijk van niet, maar misschien kun je die nog bellen, dan weet je toch iets meer.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!