Iemand onze kat heeft mee genomen

Ow ja, wij hebben ook eens zoiets gehad met onze kat. Was in de herfstvakantie en bleek dus opgesloten te hebben gezeten of zo bij mensen die weg waren. Kwam na ruim een week ineens met een rotvaart binnen, helemaal schor en mager en dronk meteen de hele bak water leeg en vrat al het voer op. Wij al posters opgehangen, daaaaaaaaaaagen gezocht.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

jeetje is nu wel erg lang he marielle

hopelijk komt ze snel terug

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja dat wat Asje schrijft is ook goed mogelijk, dat hebben ik een keer meegemaakt toen ik nog alleen woonde. Toen was ik vaak weg, regelmatig een week lang. Toen was er een kat van iemand hier in de straat bij mij naar binnen gekomen maar die kon er niet meer uit. Toen hebben ze de kat ontdekt en maar aangebeld en aangebeld bij mij maar ja, ik was er natuurlijk niet. Stom ja, ik had een kattenluik, maar geen verstand ervan. ( was nog van mensen die voor mij in dit huis woonde ) Katten konden er wel in maar niet uit bleek later ) Net voor ze er een raam uit wilden tikken om die kat te redden kwam ik thuis.

Tja het duurt al wel erg lang Marielle, maar ik hoop dat het zoiets is en jullie Anouska eerdaags ineens binnen komt wandelen.

Liefs, Miranda

ik hoop het ook miranda .maar denk het niet .ze is nu bijna 2 weken van huis aanstaande woensdag .

groetjes marielle mama van tanja

Ja de kans wordt kleiner naarmate de tijd verstrijkt dat ze terugkomt.
Ik vind het heel erg voor jullie. Weet verder niet zo goed wat ik kan schrijven hierop.

Een dikke kus van Miranda

asje aan de gemeente had ik al gevraagt .ik werk daar . gemeente hier doet dat niet, daar schakelen ze de dierenambulans voor in .ja mijn zoek aktie zit vast .
ik durf me andere kat ook bijna niet meer buiten te laten .alleen als tanja buiten speelt ,want dan blijft hij bij haar .ik blijf het raar en vreemd vinden .maar ze blijft onze noesie .

Wat ik eigenlijk nog het ergste vind, is dat je niet weet wat er met de kat is gebeurd. En je haalt je soms de gekste dingen in je hoofd.
Meegenomen? Kattenmepper? Opgesloten? Aangereden? Gaan zwerven?

De tweede kat die ik kwijt ben geraakt heeft de keus gemaakt te gaan zwerven. Ik kreeg Micky van een kennis die er niet meer voor wilde zorgen. En vanaf dag 1 had ik al zoiets van: jij blijft hier niet. Ruim 3 weken later is hij over de schutting geklommen en ik heb hem inderdaad niet meer gezien. Ik kan alleen hopen dat hij nu wel een thuis heeft gevonden waar hij gelukkig kan zijn.

Ik duim met je mee en ik steek nog maar een kaarsje op voor Anouska en alle andere verloren katten…

hoi meiden heb goed nieuws anouska is weer terug .de dieren ambulans belde vanavond .dat ze vier straten verder op een kat al een paar weken lopen .en die vol deet aan mijn kat .en ben gaan kijken ,en inderdad een mager poesje kwam te voorschijn .oooo .en inderdaad twee weken geleden ben ik met tanja naar de bibliotheek geweest .en toen is ze achter ons aan gelopen .en ons kwijt geraakt .want daar was ze namelijk .maar ben super blij dat ze er weer is

Heey Marialle,

o wat een supergoed bericht ! Ben blij voor jullie !
Lekker knuffelen en verwennen met lekker eten en drinken

Oh meid, gefeliciteerd! Wat zullen jullie haar helemaal suf geknuffeld hebben! Geniet er maar van dat ze weer terug is!

Groetekes, Sje

Ohhhh gelukkig, nou dat word flink knuffelen en de schade inhalen

Groetjes Nathalie & Co

Ja gelukkig wat fijn dat zij terug is
Lekker kroelen en verwennen

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

ja knuffels krijg ze wel .en verplicht huisarrest .ze heeft al lekker gegeten nu het vocht nog op peil .maar fijn dat ze er weer is

ja hij is er weer!!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Gelukkig goed bericht!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Oh wat een superbericht, gelukkig!!!

Groetjes,
Inge

hee goed nieuws,gelukkig is ze weer terecht

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Wauw, geweldig dat Anouska weer terecht is! Pff wat een opluchting…
Verwen haar maar lekker hoor…

Liefs,
Paula