hallo kinderen, is jullie mamma ook zo verslaafd aan dit forum en hyves?.
Hyves
valt best mee hahaha zover dat dylano al zijn eigen hyves heeft en eigen website en dan me eigen dingen nog
Liefs Michelle
kvond het wel eens leuk om te kijken of ik niet de enigste ben
mijn zoontje heeft dan net nog niet zijn eigen hyves.
die hebben we samen
owenensanne.hyves.nl
Mijn mamma heeft een eigen hyves en ik ook. Meestal zit mamma op ikke ben maar soms lees ik ook wat en dan wil ik ook reageren.
Groetjes Morgan
Groetjes,
Michèle
Ik heb wel hyves, maar ben er zeker niet aan verslaafd. Ik zal je even toevoegen als je het goed vind.
Aan ikkeben ben ik wel verslaafd, haha! Ik zou inmiddels al niet meer weten wat ik zonder moest…
Hoi,
Mijn mama zit ook iedere dag op dit forum en hyves. Papa snapt niet wat er leuk aan is
Groetjes Twan
haha, mijn mannetje heeft wat met vliegtuigen… zit ook altijd met forums etc. en hyves. maar niet zo erg als mij.
maar forum vind ik heel fijn!
communicatie
xx
Ik begon in december volgens mij met Ikkeben, want ik had een vraag. Ik dacht dat ik niet vaak zou posten, maar ik ben inmiddels zwaar verslaafd en ik zeg bv ook altijd tegen mijn vriend: 'Ja maar, Bo/Morgan/Erik/Joey/Dylano/Rico hebben dat ook. Of: ‘Ja, ik had het er nog met Michele over en Inge zei ook nog dat…’ Terwijl ik niemand nog in het echt heb gezien! Toch lijken we allemaal vriendinnen hier en dat vind ik erg leuk. Mijn echte real-life vriendinnen hebben niet allemaal kinderen en ik vind het zo leuk dat ik elk moment van de dag in kan loggen. Ik spiek wel meerdere keren per dag…
Hyves heb ik ook. Daar ‘doe’ ik niet heel veel mee, want ik moet ook nog werken enzo he. Maar ik vind het wel leuk om af en toe naar foto’s van kindjes te kijken, of om even kort iemand te Hyven. Mag ik jou en Owen ook toevoegen? En de mama van Twan heb ik ook nog niet…
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik zou zeggen iedereen die de hyves wilt van elkaar gewoon hier neerzetten en gewoon toevoegen
Als iemand het niet wilt, ook je hyves niet erop zetten…hiih
Voeg mij maar toe hoor!
Zo krijg je ook meer een idee en beeld met wie je contact hebt toch:D
Ja … aangenaamd… ik ben er pas een paar maandjes bij… maar sinds kort gebruik ik het steeds meer
Hopelijk zien we elkaar eens in het echt!
Greetzzz Roxanne
ps: als jullie msn ofzo willen vragen gerust, altijd leuk
Ja hier ook een echte ikkeben verslaafde al jarennnnnnnnnnn
En goed hyves heb ik ook en heb ook nog de site`s van mijn mannen
Erg leuk hoor om te doen
Maar een dag zonder ikkeben is echt niet leuk
En ik moet nog op vakantie dus word weer missen en zwaar afkicken
Mijn hyves is
heleentendam1
@Roxanne…er is een Ikkeben-dag op 20 september. Tenminste…het zou de 20ste zijn. Wil regelt het. Toch, Wil? Maar eigenlijk ben ik ook even kwijt hoe het nu precies zit. Daar kunnen jij en Owen natuurlijk ook heen!
@ Wil…grappig is dat he? Maar dat komt doordat wij hier al best lang allemaal kletsen. Ik mis Ikkeben ook echt als ik geen computer bij de hand heb! Ik heb echt het gevoel alsof wij elkaar goed kennen. Dus als de Ikkeben-dag doorgaat, lijkt me dat errug leuk! Dadelijk vinden wij elkaar in het echt helemaal niet leuk!
Ja Wil, alle ogen zijn op jou gericht als regeltante! Wat een druk geeft dat he? Ach meid, doe lekker rustig aan joh, komt goed hoor!
Ja hoor, hier nog 1 met ikkeben-verslaving, al is 't maar om te lezen, en ook dagelijks op hyves en nog 2 forums…