Hyves

20 september is dat ook voor pappa’s?
ik houd het zelf niet vol om lange stukken te rijden
maar dan kon ik Ron meenemen…:smiley:

20 sept is niet op een zaterdag he?
hoop ik wel dat ik maandag niet vroeg op is als het zondag is

x

@wil heb je toegevoegd

papa’s mogen ook mijn mannetje komt ook mee en is op zondag

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie

He leuk
Neem ik de hele bende mee…

Hoeveel ouders en kindjes komen er inmideels op de ikkebendag? Ik heb er echt veel zin in, maar begin ook wel een beetje zenuwachtig te worden! hahaha, is toch wel even wat andesr om elkaar live te zien, dan zo anoniem achter de pc. Ben ik de enige die een beetje verlegen is? hihi

Lilypie

Lilypie

He een ikkkeben dag. Leuk, waar is dat dan? En wanneer? Ik dacht ook altijd dat ik nooit op een forum zou meedoen, maar ik kijk elke dag toch eventjes. Mijn vriendinnen hebben ook wel kindjes, maar op de een of ander manier wil je die niet vermoeien met jouw “probleempjes”. En hier vindt je toch meer info en gelijk ook antwoord en veel herkenbaarheid.
Groetjes Carolien en Sanne

Ik heb niet veel mensen in mijn omgeving met kleine kindjes, maar die paar die ik ken wil ik ook niet met mijn vragen lastigvallen. Ik heb altijd het idee dat er een soort concurentiestrijd is, mijn kind kan al dit en jeeeetje kan jou kind nog niet eens dat? Net of je je altijd moet verantwoorden, terwijl iedereen met kinderen toch moet weten dat alle kids het op hun eigen tempo doen?
Dat vind ik zo fijn aan ikkeben, je word hier gewoon geholpen, niemand die je veroordeeld, iedereen laat elkaar in zijn waarde, al is niet iedereen het overal mee eens. LEVE IKKEBEN

Lilypie

Lilypie

hallo hallo…
op ikke ben kijk ik elkedag al is het maar even snel
hyves wat minder…(femmie20) heb een tydje wat minder laten horen hier maar wel altyd blijven lezen!! vind het echt een supper side!!! heb heel veel aan julie allemaal dankjulie wel!!!
heb ook echt zin in de ikkeben dag moet aleen ver rijden is er niemand die in de buurt woont aleen is ook maar zo aleen

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

waar kom je vandaan?

herderen… 15min van maastricht af.

[img]http://m1.lilypie.com/UxS2p2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

aangenaamd
ik woon in heerlen!

oh leuk heb ik op school gezetten:D
in de stad…

Ja Wil, hoe zit het nou? Moet met Inge en de mama van Roy af gaan spreken wat we doen, haha. Nee hoor, we horen het vanzelf! En ik vind het ook best eng hoor. Gewoon, omdat het toch anders is dan elkaar alleen maar hier ‘spreken’. Maar er komen er veel volgens mij en het wordt vast erg leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoe kan ik op hyves naar andere mensen/vrienden zoeken?

Hoe bedoel je? Je wilt mensen zoeken? Gewoon naam intypen bij de zoekfunctie rechtboven op je hyvespagina.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

hahaha helemaal niet gezien … blond? Nee ontzwangeren heet dat

Haha, tuurlijk

Groetjes,
M

@Mini-boy: ik zal je even toevoegen

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Ja wel verslaafd aan dit forum, niet aan hyves, want dat kan ik hier niet bereiken, maar wel een facebook gek!

Mijn mama heeft ook hyves. Ik nog niet maar mijn mama der hyves staat vol met foto’s van mij. Mijn mama vind het ook wel leuk als ze nog meer mensen van ikkeben op hyves krijgt dus voeg haar maar toe
kawamel@hyves.nl.

Dan kan ik ook naar jullie allemaal kijken.

Groetjes Damian

Hé girls! Ik ben ook aan beide redelijk tot zwaar verslaafd hahaha! Voeg mij ook maar toe, toppieie! www.lievegekkeghis.hyves.nl
Ik accepteer jullie allemaal!!! Haha zal zelf ook even kijken of ik jullie kan vinden groetjes xxx

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers