Ben super blij voor jullie …
Hysteroscopie
Heel fijn dat het nu eindelijk ‘’ over’ is!
Ik hoop dat het snel goed raak is bij jullie
Liefs, Anne
Bedankt voor jullie lieve reacties.
@Mriek en Michelle, het klinkt idd niet heel fijn. En dat was het ook niet, maar het viel me alsnog erg mee. De pijn was maar een paar minuutjes echt heel heftig en niet uit te houden. Verder viel het mee en heb ik na de ingreep nog maar even pijn gehad.
@Inge, je zal je idd vergist hebben. Moet er niet aan denken om 18 maanden te wachten op zo’n onderzoek.
Vandaag moet ik de huisarts bellen voor de uitslag van mijn uitstrijkje en als die goed is hebben we hoop ik voorlopig alles weer gehad te hebben.
Groetjes,
Sandra
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b3.lilypie.com/Iv6Gp2.png" alt=“Lilypie Derde Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - Sandra1980 op 12 Jul 2010 09:31:26
Ik heb vanmorgen om half 11 gebeld. Ze hadden geen tijdstip doorgegeven, alleen dat ik na 2 weken kon bellen voor de uitslag. En wat blijkt de uitslag is nog niet binnen. Echt heel raar zei de assistente want normaal gesproken is de uitslag al met 1 week binnen. Hoop dus niet dat dit betekend dat er iets aan de hand is ofzo. Ze wil dat ik woensdag nog een keer bel en als dan de uitslag nog niet binnen is gaat ze hem opvragen. Bah onbewust maak je je dan toch een beetje druk. Wil gewoon weten of het goed is of niet.
Groetjes,
Sandra
Bah, vervelend!!
Maar, je zou zeggen dat als er iets fout zou zijn, ze er wel sneller en zorgvuldiger mee om zouden gaan?!
Sterkte met wachten!
Liefs, Anne
Het wachten en de onzekerheid is idd heel vervelend.
Heb net weer de huisarts gebeld, maar ook nu is de uitslag nog niet binnen. Ze vind het heel raar, want zoals ze afgelopen maandag ook al zei normaal is de uitslag binnen 1 week binnen. Nu zijn we dus al bijna 2,5 week verder. Ze gaat het nu zelf opvragen en belt me dan op.
Groetjes,
Sandra
Ben zojuist door de assistente teruggebeld en de uitslag was helemaal goed. Pap 1, dus beter kon niet.
Nu hebben we dus echt alles gehad.
Groetjes,
Sandra
Super meid! De laatste hindernis is genomen, nu eindelijk ontspannen. Vanaf nu wordt het allemaal alleen nog maar beter.
liefs
Oh wat een fijne berichten allemaal meid!
Dus als we je de komende tijd wat minder zien op het forum dan komt het omdat jullie het heeeel druk hebben, hahahaha
Hier wordt trouwens ook hard geklust, dus kan een beetje met je mee praten.
Ben echt blij dat alles nu achter de rug is voor jullie en wie weet hoe snel jullie goed nieuws hebben te vertellen. En ook succes he meid. Kan me ook voorstellen dat het een hele spannende tijd gaat worden.
Knuffel!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Haha Saro idd. Maar eerst nog mijn menstruatie afwachten. Die moet als het goed is ieder moment weer komen. Spannend dat jullie ook aan het klussen zijn. veel succes en plezier Hoop dat we beide snel goed nieuws hebben. En natuurlijk iedereen die graag zwanger wil worden.
Groetjes,
Sandra