Hysteroscopie

Ik zou ook gewoon bellen hoor. Is toch een hele logische vraag.

En kan me zo goed voorstellen dat je niet onbezorgd zwanger kan zijn. Zeker die eerste periode. Pittig allemaal he meid.
Zeker als je toch een kinderwens hebt en dan alles wat je de afgelopen periode hebt meegemaakt. Heel dubbel allemaal.
Hoop voor je dat je snel weer zwanger bent (ook al zijn jullie er iets minder mee bezig de wens blijft natuurlijk gewoon, dus onbewust ben je er dan toch mee bezig) en dat alles “gewoon” goed gaat.
Dikke knuffel!

hey sandra

ik weet precies wat je mee maakt nu ik heb hetzelfde
ik heb 5 miskramen gehad de eerste vier was ik nog niet zover heen maar de laatste zwangerschap was ik al meer als 20 weken en ging mis omdat er ontsteking zat in me baarmoeder omdat ze vorige curatage niet alles weggehaald hadden dus ik weeet helemaal hoe je voelt en erg bang ben om weer het kwijt te raken maar meis bel gewoon op en vraag een echo om te kijken of je zwanger bent want dadelijk wordt je gecurriteerd en narcose en dat is niet goed voor het kindje
gewoon belllen jij bent de baas van jou lichaam en dan weet jehet zeker

laat het weten meis sterkte

Wat heftig dat je 5 miskramen hebt gehad. Hoelang je ook zwanger bent het blijft altijd verschrikkelijk, maar na 20 weken lijkt me zeker heel heftig. Heb je inmiddels al wel kinderen of niet?

Ik heb idd 2 weken geleden het ziekenhuis gebeld en de situatie uitgelegd. Toen gaven ze aan dat ze normaal bij een hysteroscopie een afspraak plannen aan de hand van je menstruatie. Je moet dan direct bellen als je je ongesteldheid hebt. Maar na mijn curretages kan mijn cyclus dus erg van slag zijn, dus plannen ze gewoon 4 weken na de curretage. Of je dan ongesteld moet worden of niet.

In mijn situatie raade ze aan om 1 dag voor de hysteroscopie een vroege test te doen. Je hebt testen die je al 4 dagen voor de verwachte menstruatie kunt doen. Maar goed daar houd ik zelf helemaal niet van, want ondanks dat ze zeggen dat deze betrouwbaar zijn hoor je ook wel eens andere verhalen. Het kan dus best zo zijn dat je zwanger bent, maar nog niet genoeg HCG hormoon hebt.

Dit risico willen we niet nemen, dus toch maar besloten het weer even beschermd te doen tot na de hysteroscopie.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Morgen is het zover, dan heb ik om half 2 de hysteroscopie. Moet er niet te veel aan denken, want dan word ik al een beetje zenuwachtig.

Hoop echt dat ze geen verklevingen vinden, want dan kunnen we eindelijk deze nare periode afsluiten. Gelukkig krijg ik het direct te horen als er verklevingen zijn.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Oh wat spannend meid… Ben in gedachten bij jullie!! En vind dat jullie nu eens een positief bericht moeten krijgen!!!

Ik denk ook aan jullie! Veel sterkte. Ik hoop dat ze geen verklevingen vinden en jullie de blik weer op de toekomst kunnen richten!

liefs

Heel veel succes morgen!

Liefs

heel veel sterkte morgen en we duimen dat alles goed is, dan kun je het eindelijk afsluiten.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Veel sterkte morgen. Ik denk aan jullie. Hoop dat het allemaal goede berichten zullen zijn en jullie ein-de-lijk verder kunnen!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Bedankt allemaal.

Zodra ik wat meer weet laat ik het weten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

heel veel sterkte meid, zal aan je denken vandaag!!!

liefs woezel

Ben zo benieuwd…

Daar ben ik weer.

Helemaal blij, want er zijn geen verklevingen gevonden. Mijn dossier wordt gesloten en wij kunnen na ruim 4 maanden eindelijk alles afsluiten.

Ik wil jullie bedankt voor al jullie steun de afgelopen maanden en hoop de volgende keer weer eens met goed nieuws te komen

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Gefeliciteerd meid! Wat een heerlijk nieuws, eindelijk closure. Het is jullie echt enorm gegund! Condooms de deur uit en ga ervoor

liefs

JOEHOE, goed nieuws!! Fijn, fijn, fijn. Het is jullie zoooo gegund. Lekker aan de klus en we hopen op snel nog meer goed nieuws!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Heerlijk nieuws, eindelijk een keertje. Is het je meegevallen het onderzoek?

Liefs Michelle

Hihi Mriek dat wordt idd flink klussen de aankomende tijd. Als het goed is volgende week mijn menstruatie, dus eerst nog even voorrusten

Ja, Michelle het onderzoek is me heel erg meegevallen. Ik mocht niks eten en drinken voor die tijd. Dat is met deze hitte echt niet fijn. Eten is niet erg, maar drinken wel. Maar uiteindelijk heb ik niet eens een narcose gehad. Er wordt een vloeistof in je baarmoeder gespoten en vervolgens gaan ze met een metalen stok (hihi weet niet hoe ik het anders moet uitleggen) met cameraatje eraan je baarmoeder binnen. In het begin voelde ik niets. Daarna heel even flink wat pijn, maar al snel nam het weer af. Was met een kwartiertje klaar ofzo. Wat was ik blij toen ik eindelijk de woorden we kunnen het gaan afsluiten hoorde. Er waren geen verklevingen te zien. Nog een half uurtje napijn gehad en een beetje bloedverlies, maar niet noemenswaardig. Nu maandag nog de uitslag van mijn uitstrijkje en ik ben helemaal blij.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Haha, al je energie opsparen voor straks dus! By the way, ik vind dat onderzoek wel naar klinken hoor. Fijn dat het jou is meegevallen.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Klinkt eng, fijn dat het meegevallen is.

Liefs Michelle

sorry voor de late reactie sandra!
maar wat super dat er niks gevonden is, ik ben echt zoo blij voor je! ik heb nog wel aan je gedacht gisteren, wilde je via hyves nog extra mailen maar weer ging er wat mis met de laptop. en toen kreeg ik hyves niet meer opgestart… maargoed…
Wat super dat het nu achter de rug is… ik snap alleen iets niet helelmaal want ik dacht dat het langer ging duren voordat ze die onderzoeken deden in de eerste instantie (wat je me mailde)
ik dacht dat daar 18 mnd tussen zat oid?? of ik vergis me echt zwaar!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker