Ik wist even niet hoe ik deze topic duidelijk moest verwoorden…Maar…we wonen nu tijdelijk in een flat he? Eva past zich goed aan, maar 's nachts wordt ze bijna altijd 1x wakker en brult ze alles bij elkaar. Ik ga er dan heen, maar echt troosten laat ze zich niet. Als ze op schoot zit, zeg ik: ‘Eva, alle kindjes slapen en de vlinders ook’. Ze wijst dan meteen, klaarwakker, naar de vlinders aan de lamp, waar ze dol op is. Als ik haar terug leg, krijst ze alles bij elkaar. Ik vond dat thuis al rot, maar daar hadden we een 2-onder-1 kap en onze buurman was vaak in het buitenland. Maar nu in de flat denk ik dat ze iedereen wakker houdt! Je hoort het gegil overal doorheen! Gelukkig zitten we naast de lift. Maar toch…we hebben wel boven- en onderburen. Hoe vinden andere ‘flatmama’s’ dat?
Het arme schaap had gisteren overgegeven. Ze wilde geen brood en niet drinken en toen oma haar naar bed wilde doen, kwam alles eruit. Ze heeft toen lang geslapen. Wij waren het oude huis aan het schoonmaken en ze zag lijkbleek toen we er weer waren. Zielig. Misschien kwam het toch door alle drukte? Ze is nu weer oké gelukkig en had weer praatjes genoeg!
Groetjes Rainbow, trotse mama