Huilen in de flat

Ik wist even niet hoe ik deze topic duidelijk moest verwoorden…Maar…we wonen nu tijdelijk in een flat he? Eva past zich goed aan, maar 's nachts wordt ze bijna altijd 1x wakker en brult ze alles bij elkaar. Ik ga er dan heen, maar echt troosten laat ze zich niet. Als ze op schoot zit, zeg ik: ‘Eva, alle kindjes slapen en de vlinders ook’. Ze wijst dan meteen, klaarwakker, naar de vlinders aan de lamp, waar ze dol op is. Als ik haar terug leg, krijst ze alles bij elkaar. Ik vond dat thuis al rot, maar daar hadden we een 2-onder-1 kap en onze buurman was vaak in het buitenland. Maar nu in de flat denk ik dat ze iedereen wakker houdt! Je hoort het gegil overal doorheen! Gelukkig zitten we naast de lift. Maar toch…we hebben wel boven- en onderburen. Hoe vinden andere ‘flatmama’s’ dat?

Het arme schaap had gisteren overgegeven. Ze wilde geen brood en niet drinken en toen oma haar naar bed wilde doen, kwam alles eruit. Ze heeft toen lang geslapen. Wij waren het oude huis aan het schoonmaken en ze zag lijkbleek toen we er weer waren. Zielig. Misschien kwam het toch door alle drukte? Ze is nu weer oké gelukkig en had weer praatjes genoeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Uhm… wij wonen ook in een flat, maar ik heb me er nooit druk om gemaakt!
Wij wonen naast 2 oude mannen aan de ene kant, en die horen nooit wat.
Aan de onderkant woont een vrouw alleen en als we die tegenkomen zegt ze alijd dat ze ehlemaal niet hoort dat er een baby boven haar woont. En dan zeg ik en dat speelgoed dat wat hij op de grond gooit? Ja, nou… dat hoort er toch bij.

En dan hebben we nog iemand boven ons, die de tv 's avonds altijd heel hard heeft staan. (erger ik me dood aan, maar ok) Dus als die er wakker van zou worden 's nachts, geen probleem (gemeen hè?!)

Verder hebben we nog iemand verder op de galerij wonen die vaak langs loopt, en het raam bij ons in de keuken staat altijd open. En die zegt dat ze hem altijd zo lief hoort brabbelen en nooit gillen of huilen.

Dus ik denk dat je je drukker maakt dan nodig!
En al horen ze het wel…niet druk om maken, er woont een kind, en die heeft nu eenmaal zijn buien. Je kan moeilijk een pleister op haar mond plakken.
Liefs, anne

Lilypie Second Birthday tickers

Zo te horen is Eef alles aan het verwerken, maar ik zou me er niet te druk om maken. Als ze in een flat geboren was had je ook niet beter geweten enne mocht er iemand klagen je bent toch in maart weg

Groetjes,

Michèle

Ja, misschien maak ik me druk om niks! Ik heb zelf zes jaar in een flat gewoond en toen hoorde ik ook allemaal wc’s die werden doorgetrokken, muziek etc. Niemand hield echt rekening met elkaar. Enne…er zitten hier veel zakenlui die alleen maar Engels praten, die zijn van Philips. Dusse…die durven denk ik niet te klagen in het Nederlands omdat ze zich dan niet goed uit kunnen drukken! Eva ligt nu al wel uren te slapen, we gaan haar zo maar wakker maken voor een wandeling in de zon.

och germ… is ze ziek??
Over je vraag; ik heb er lak aan wat de flatbewoners ervan vinden.
ik hoor ook regelmatig honden blaffen (zelfs 's nachts) en daar irriteer ik me ook aan, maar goed rico smijt met speelgoed tegen de grond of kruipt met 2 harde ballen in zijn hand, en dan hoor je ook constant: bonk…bonk…bonk.
en met dat “leren” doorslapen, toen was ik wel even bang van: tja dadelijk heeft iedereen daar last van.
maargoed, later dacht ik weer, ik ga toch zeker niet mijn eigen “opvoeding” anders doen, en anders met mijn eigen kind omgaan omdat “misschien” de buren er last van kunnen hebben? als ik doe wat zij willen (hem stilhouden) komt er niks van terecht.
dus heb vanaf dat moment zoiets gehad van: boeiend!
en jij woont er dadelijk toch niet meer haha dus gewoon doen wat je normaal doet meid,
niemand bepaald hoe jij met Eva omgaat, of je haar soms laat huilen of niet, dat is niemand zijn zaak behalve die van jullie.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ja, ik woon ook in een appartement.
Nu word Diego 's nachts niet meer wakker, maar zijn eerste levensmaanden zeg maar, brulde hij de hele nacht lang, (en dan sliep hij mooi overdag natuurlijk)
Ik ergerde me er ook aan dood wat andere mensen zouden denken.
Maar veel hier in het gebouw zeggen zo van 'ja dat is het leven, we zijn allemaal klein geweest’
Dus messchien moet je er niet zoveel over nadenken
En moesten ze er dan toch iets verkeerd aan vinden, je kan er toch niets aan veranderen

Groeten
Tanja

nee vind ik ook,
alleen mag je wel over de hond van de buren klagen en zij niet over jou kind

Muahahahah MamavanRico!!

haha, ja is toch zo, heb ik namelijk ooit eens geprobeerd en toen het eruit floepte dacht ik nog…inge shut up!
maarja het was al te laat,
en ik zei nog: laat maar
(met een piepstemmetje) want als ze over rico gaan klagen wordt ik echt chagerijnig.

even opnieuw geschreven want de helft van de toetsen bleven hangen, was vrijwel onleesbaar dit

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - MamavanRico op 31 Jan 2010 15:13:41

Wij wonen ook in een flat en er heeft nog nooit iemand geklaagd als Dylano lag te huilen.
En zo wel jammer dan kan hem moeilijk de mond snoeren

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Hihihi, desondanks hoop ik tóch dat mevrouw vannacht gewoon gaat slapen, want wij worden elke nacht toch één keer wakker en dat begin je aan mijn ogen wel te zien (rimpeltjes en walletjes)! Hopelijk wordt ze niet wakker van de honger, want ze eet echt haast niks. Misschien toch een nasleep van het overgeven gisteren? Dat ze gewoon geen trek heeft? Ze heeft wat pap op, wat melk en drie hapjes eten plus een paar hapjes Danoontje…Nou ja, we zien het wel! Ik ga wel lekker op tijd slapen, heb morgen een dag van 08.30-20.00 uur op het werk, dus…Pfff.

@rainbow

Die rimpeltjes en walletjes komen niet omdat je een keer per nacht wakker wordt maar vna de ouderdom Nee geintje. Hoop voor je dat ze vannacht goed doorslaapt.
Enne dat is indd een lange dag op je werk morgen, Succes!!!

Liefs Michelle

Oef ben ik blij dat ik maar van 7 tot half vier hoef, enne ja dat ze doorslapen is wel zo fijn. Morgan heeft nu 2 momenten in de nacht dat ik haar hoor in der slaap. Vanacht was ze bij oma want Mervin moet ook werken vandaag, hoor ik haar nog…

Groetjes,

Michèle

@Michelle: ja, wrijf het er maar in! De 11e word ik ook al 36 en ja, dat is best te zien! Hahaha.

@Michele: ik heb Eva vannacht niet gehoord. Het was tegen twee uur, de tijd waarop ze normaal vaak wakker wordt en ik hoor een krijs. en gehuil. Ik zucht dus, want ik baalde alweer dat ze wéér wakker was. Ik deed mijn oordop uit, was het muisstil. Het was Eva helemaal niet. Het zat gewoon in mijn hoofd! Raar he? Ik heb dat dus ook, dat ik haar gewoon hoor terwijl ze lief ligt te slapen!

Ha ha ha slapen ze eindelijk door is het zo ingebakkerd dat we er nog niet vanaf komen… Liggen we straks als ze het huis uit zijn nog wakker

Zal ik maar niks zeggen over mijn leeftijd… Oh ja het mannetje wordt over 3 weken 37 maar geen wallen en geen rimpels maar ja die wordt ook nergens wakker van

Groetjes,

Michèle

Oh rainbow wat herkenbaar… Hier net verhuisd van het appartement vandaan. Maar in de periode dat ik Jurian had hoorde ik hem elke zucht geven en krijsen vreselijk… Ook klonk het heel hard en hol in ons appartement waardoor ik er heel veel moeite mee had. Jurian was natuurlijk de eerste 8 weken een huilbaby dus je kan je misschien klein beetje voorstellen hoe het hier gegaan is …

Ik had er meer last van dan de buren ooit

nee klagen heeft hier ook nog nooit iemand gedaan.
maandje terug ofzo vroeg de bovenbuurman toen we hem tegenkwamen aan rico: had jij zo’n verdriet vanacht?"
ik ging meteen in de verdediging hahaha. erg is dat.
ik zei dus ook van: tja ik kan m moeilijk de mond snoeren (idd michelle)
hij ook van: nee het blijven kinderen he.
had hij mij een paar maanden terug vast ook gehoord, weten jullie nog? van mijn nachtelijke gil partij

quote:
nee klagen heeft hier ook nog nooit iemand gedaan. maandje terug ofzo vroeg de bovenbuurman toen we hem tegenkwamen aan rico: had jij zo'n verdriet vanacht?" ik ging meteen in de verdediging hahaha. erg is dat. ik zei dus ook van: tja ik kan m moeilijk de mond snoeren (idd michelle) hij ook van: nee het blijven kinderen he. had hij mij een paar maanden terug vast ook gehoord, weten jullie nog? van mijn nachtelijke gil partij

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Ha ha ha ja maar denk dat ie toen wel wat anders gedacht heeft [:-p]

Groetjes,

Michèle

hahahahahahaha jij bent erg!! haha!

Rico zal trouwens ook wel weer feest maken s’nachts nu met zn pp sprong
vandaag vind ie het allemaal niet zo leuk, als hij iets heeft gepakt van de tafel en ik wil dat niet dat ie dat heeft, rent ie weg en zegt"ne ne ne ne!!"
en gaat harder hollen als ik m achterna kom, maar dat vind ik ook zo eng! dadelijk mietert ie tegen de tafel stoel of whatever… dus ik sluip voortaan maar achter hem aan en als ik het vervolgens heb afgepakt krijst hij heel hard,
maar daarna loopt ie weer verder als ik zeg dat daar zijn bal ook nog ligt te wachten

Gewijzigd door - MamavanRico op 01 Feb 2010 16:34:24

hahahha Inge ik zie je al helemaal sluipen

@rainbow
Das nog jong Ik wordt er in april al 42 (goh da klinkt echt oud ) en ja Michèle wrijf jij het helemaal maar in

Liefs Michelle