ik kan heel sneaky zijn als het moet Michelle
maar dat weglopen en “ne ne ne ne” zeggen (echt hij ratelt die nee als speedy gonzalez!) is zooo grappig, ik lig altijd in een deuk, zn handjes hoog in de lucht tijdens dat lopen (alsof ik er dan niet bij zou kunnen HAHAHA wat een grap)
Huilen in de flat
Morgan moet het altijd komen brengen als ze iets heeft wat niet mag. En oh wee als ze het niet doet
@ Michelle wrijf wrijf wrijf
Groetjes,
Michèle
ja dat bedoel ik, ik zeg ook altijd: rico kom dat is aan mama geven?
en dan zegt ie"NE NE NE NE NE
en rent weg
dus ja dan wordt het erachteraan gaan
Oh nee ik zeg altijd hier komen met ferme stem en dan komt ze heel beduusd aan van maar ik ben toch eigenlijk heel lief. Of ik pak iets van haar en dan ruilen we.
Groetjes,
Michèle
dat is wel knap hoor van Morgan,
maar ik moet zeggen dat rico hier nog maar een paar dagen geleden mee is begonnen, en dit is iets wat hij gewoon nog moet leren toch?
en ruilen, daar doe ik ook aan,
dan heeft hij b.v. mijn telefoon, en dan ruil ik het om met een bal werkt altijd hahaha
Wij zijn al heel snel begonnen met geef maar aan mamma en geef maar aan pappa. Zo weet ze feiloos dat aanstekers van pappa zijn en die komt ze meteen brengen en pennen krijg ik meestal. Ze geeft nu ook de afstandsbediening al aan want dan weet ze dat ik er iets mee doe (dat is de batterij eruit halen) en dat ze hem dan terug krijgt om te zappen. Van de week zei ik tegen Mervin moet je maar even zappen, kwam ze de afstandbediening zelfs brengen toen ik dat zei
Groetjes,
Michèle
Ja, daar zijn wij ook al heel vroeg mee begonnen, met aan papa of mama geven.
Werkt heel goed als hij weer eens iets heeft wat hij van de grond heeft geraapt, ofzo. Met zijn speeltjes doen we het ook heel vaak: Geef maar aan mama, en dan krijg ik het en zeg dankjewel, en dan geef ik het weer aan Seth: Alsjeblieft
Liefs, Anne
haha dat is grappig
ja als ze daar vroeg mee begonnen is moet je er idd meteen ook mee beginnen het af te leren…dat zoiezo, het is alleen dat rico er echt pas net mee is begonnen,
en hij nu ook in zn sprong zit, en sprongen en regels leren gaat niet echt goed samen.
hij is dan al zo’n emo kipje.
niet constant natuurlijk, zou eruit zien zeg…
maar ik zal het ook blijven vragen of ie het aan mij geeft.
maar wat deed jij in het begin toen Morgan dat nog niet snapte? als ze wat moest brengen? en ze liep gewoon door?
Dan riep ik haar of ik liep naar haar toe, want dan stond ze aan de tafel of aan de bank en dan stak ik mijn hand uit en dan zei ik geef maar aan mamma en dan legde ze het in mijn hand en dan zei ik goed zo meissie applaus en dan klapte ik in mijn handen en dan was ze helemaal blij en op een gegeven moment had ze het door en gaf ze het zelf en begreep ze geef maar aan mamma.
Groetjes,
Michèle
Ja, zo pakt eik het ook aan.
En eerst wilde hij het soms niet loslaten, en dan trok ik het voorzichtig uit zijn hand
Ik heb het eerst wel alleen met dingen gedaan die hij dan later ook weer terug kreeg, en nu gaat het ook goed met dingen die hij niet terug krijgt (meestal dan)
@Michèle: Ik weet het eigenlijk niet zo goed, hoe dat gaat met Seth en delen.
Hij speelt nooit met andere kindjes, omdat hij altijd bij opa en oma is, en ik verder geen mensen ken met jonge kinderen.
Ik heb hem 1 keer zien 'spelen’met een ander kindje op het cb, en het kindje wilde dat de deur open ging en Seth wilde hem dicht. Dus dat kindje stond stampvoetend en boos aan de deur te trekken als Seth hem weer dihct deed, en Seth ging alleen maar hard lachen en keek met zijn hoofd door het raampje
Haha… dus weinig ervaring, helaas!!
Liefs, Anne
Ja maar hij deelt dus niet met jullie?? Als morgan bijvoorbeeld een bakje rozijntjes heeft dan krijgen wij ook rozijntjes. Soms spontaan maar als we er ok vragen deelt ze het ook met ons. Of dan komt ze mij een popje brengen zodat we beide iets hebben om mee te spelen.
Groetjes,
Michèle
Ja, klopt dat wel!
Ik krijg regelmatig zijn speen om even op te sabbelen.
En met eten wil hij ons ook vaak een hapje geven,
Of als je iets van hem pakt en het opeet, maakt niet uit
Verder komt hij inderdaad ook vaak speelgoed brengen, dus dat klopt wel!
Liefs, Anne
Ha ha ha Oh ja wij worden ook regelmatig gevoerd en ze snapt maar niet dat ik gaan olvarit lust
Groetjes,
Michèle
ja dat doe ik ook altijd als hij iets goeds doet, dan zeg ik : heuuhh!! en klap in mn handen of doe mn armen in de lucht,
hij doet dat dan ook na
maar zo gauw rico ziet dat ik op hem afloop als ie niet naar mij toekomt met iets wat hij te pakken heeft gaat ie weg"rennen" dat blijft ie denk ik toch wel doen, hij ziet dat als een “pak me dan, als je kan” spelletje.
“ne ne ne ne”
Daarom ren ik niet achter morgan aan. Ik verhef mijn stem en zeg dat ze moet komen en kijk heel boos en dan komt ze wel hoor. Ze weet dat het menes is dan.
Groetjes,
Michèle