Ja, ik denk dat zij daar anders over denkt… Ze had voor haar laatste pap ook niet veel honger, terwijl ze toch bijna niks gegeten had vandaag.
Morgen weer een dagje proberen!

Ja, ik denk dat zij daar anders over denkt… Ze had voor haar laatste pap ook niet veel honger, terwijl ze toch bijna niks gegeten had vandaag.
Morgen weer een dagje proberen!

inderdaad 300 ml per dag raden ze aan… omdat melk dikmakend is vertelde ze me.
Mijn zoon is nu 11 maanden… hij drinkt nog steeds nutril*n. ochtend 210 mn middag 180 ml., en dan geef ik stiekem s avonds ook nog eens 180 of 210. dus ik kom er echt dik boven. Hij is licht voor zn lengte… ach… ik was net van plan om zn avond fles te schrappen… en dan nog ff voortzetten tot na de vakantie… Dan heb ik die drama op vakantie niet namelijk. Daarna gaan we aan de half volle melk en proberen rond de 300 te komen.
Ben daarnet naar het cb geweest… Heb het gevraagd van die maximum melk bij oudere baby’s en ze zei: 500ml ongeveer. En als het 550 is, niet erg, alleen moet het geen 700ml worden ofzo… Dus da’s weer een heel ander verhaal hier dan bij jullie…
Noa was trouwens niet stilgevallen in het groeien zoals ik dacht… Ze woog 8kg 610 en was 69cm, dus toch bijgekomen en gegroeid!

Hoi Sophie, maar dat is België he? Daar zijn ze wat soepeler…Neemt niet weg dat het raar is dat NL en België daar zo in verschillen! Enne…wat is Noa goed gegroeid zeg! Het is een hele tante! Goed zo!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Er zijn in Nederland nog wel bureau’s die zich niet aan 300 cc melk per dag houden. Dus Rainbow, weet niet waar je woont maar in de buurt van Amsterdam mogen je kindjes wel veel zuivel !! Dus ik zou zeggen ga verhuizen
Het is echt te zot voor woorden dat er zoveel verschillen zitten tussen de CB’s. Moet wel zeggen dat ik helemaal blij ben met ons CB. Geven goede adviezen en zien iedere kindje als apart individu. Niet dit moet en dat moet, nee het zijn adviezen en kijk zelf hoe je kindje erop reageert, want ieder kindje is anders.
Ik ben vanmorgen met Tim weer naar het CB geweest en hij krijgt s’ochtends pap van 200 cc halfvolle melk. En tussen de middag bij zijn boterhammen drinkt hij ook 200 cc. Dat is dus al 400 cc en dan nog eens een toetje van ongeveer 150 cc. Volgens het cb is dit helemaal geen probleem. En Tim zit al bovenin de groeicurve. Maar volgens hun wel heel mooi in verhouding, want ook zijn lengte is bovengemiddeld. Hij was nu 83 cm en woog 12,4 kilo. Hij is goed gegroeid, want met 11 maanden was hij 78 cm en 10,9 kilo.
Groetjes,
Sandra
Ik zou me er ook niks van aantrekken van die hoeveelheid zuivel hoor.
Idd ook flink gegroeid die Tim! Zal van die zuivel zijn!