Hoeveel slapen jullie babies van 7/8 maanden?

Colin is al vanaf vanmorgen bij oma en heeft daar vandaag 3x geslapen!! Zelfs een keer 2 uur aan een stuk. Ben benieuwd hoe het daar vanavond gaat. Ik heb iig een avondje rust en morgen uitslapen!!! Heerlijk!

22-12-2009 colin geboren

ik heb hem ook alleen een rompertje aan zonder mouwtjes verder ook niks dus tja naja is nog warm maja vind ook niks zonder romper alleen luier dus toch maar rompertje meer niet

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier is het ook helemaal mis met het slapen. Vorige week sliep ze juist extra veel maar nu slaapt ze amper nog. Gister morgen wilde ze niet slapen. Uiteindelijk om half 11 even een slaapje gedaan. Ik moest haar wakker maken om 12:30 want ze moest naar de gast ouder toe. s middags heeft ze nog een uurtje geslapen en s avonds wilde ze niet slapen. Ik kwam om 21:30 thuis na mijn werk en was ze nog wakker. Toen was ze ook begonnen met huilen inmiddels. Mijn vriend had haar nog boven liggen maar stond nu op het punt om haar er af te halen. Daarvoor was ze alleen aan het jengelen maar nu ging ze echt huilen. Dus ze is even een half uurtje naar beneden geweest maar kon het daar ook niet vinden. klein flesje aangeboden maar na 30 ml hoefde ze niet meer. Toen naar boven en duurde het denk ik 10 minuten en toen werd het eindelijk stil.

Vandaag was het nog erger. Ze was wat later wakker vanmorgen maar toch al om 7:20 om 10:15 is ze weer op bed gegaan. Ik heb haar om 12;30 wakker gemaakt omdat ik bang was dat ze anders s middags niet meer wilde slapen. En normaal krijgt ze om 12 uur een broodje en de fles. maar na dit slaapje heeft ze de hele dag niet meer geslapen. ik heb haar nog 3 keer naar bed gebracht maar was gelijk huilen geblazen. Ze was wel moe want ze zat de hele tijd in de oogjes te wrijven. Om 17:15 ben ik maar een blok om gegaan en toen heeft ze nog wel even geslapen ongeveer 40 minuten. Toen ik thuis kwam om 18:45 heb ik haar de fles gegeven en om 19:30 op bed. Weer hetzelfde feest een hoop kabaal uit het kamertje maar niet willen slapen. Ik heb na 20 minuten haar weer op de rug gelegd en heb de ventilator aangezet. Toen werd het wel al wat stiller en na 15 minuten hoorde ik helemaal niets meer. ik denk dat ze het gewoon echt te warm vond. En met 7,5 maand zitten we weer vlak voor een sprong dus denk dat dat ook niet echt helpt.

Het is bij ons ook nog dorpsfeest en de tent staat 100 meter verderop en vanaf 22 uur gaat er een band spelen. Gister ook maar daar is ze niet meer wakker van geworden gelukkig. Hoop dat ze dat vandaag ook niet word. Want ze spelen vandaag ook nog een uur langer.

nooit een kind wakker maken als die slaapt. dan krijg je geheid een onrustig kind.

het is hier niet anders, ik bedoel qua warmte, maar de mijne slaapt nu juist meer. vanmiddag ook nog in zwembadje geweest heeft toen nog een extra tukkie gedaan kwam geod uit papa en mama hebben toen ook gelijk een uurtje geslapen en de rust gepakt.

kunnen jullie kleintjes al kruipen???

de mijne is net zo oud als die van jullie en hetzelfe hebben wij ook allemaal meegemaakt maar sinds hij volledig kan kruipen is het allemaal wel voorbij lijkt het wel! is het niet ook een beetje de frustratie zelf wat hun wakker houdt?? vraag ik me nu opeens af…

hij slaapt nu dus 3x overdag en dan gaat hij om 18.00/18.30 de nacht in. hier geen moeite met de warmte ook met een rompertje alleen zonder slaapzak dus. heel soms dat hij ligt te brabbelen om in slaap te komen maar dat hooguit 2 minuten ofzo…verder geen last van de warmte als hij moe is dan slaapt hij gewoon. komt ook vast door het kruipen en warmte tegelijk denk ik…

hoop dat jullie kleintjes snel aan de warmte wennen want dit gaat nog lang duren lijkt het wel…vervelend is dat ik heb er zelf meer last van kom moeilijk in slaap en word snachts wakker en zet dan de ramen open…iighhh

Lilypie First Birthday tickers

Nee dat ga ik ook niet weer doen. Vrijdag moest het wel toen moest ik haar weg brengen maar vandaag had het niet gehoeven. Morgen laten we haar dan ook gewoon door slapen dan passen we de rest daar wel aan aan.

Muriel kruipt nog niet. Maar tot gister heeft ze altijd heel erg goed geslapen. Kan natuurlijk zijn dat dat een beetje mee speelt. Maar denk vooral dat het de warmte is en een sprong die er aan zit te komen.

brandon is nu 7 maand en wil nog maar net een beetje op zn buikje hihhi dus kruipen en rollen doet die nog niet maar volgens kinderarts moet ik me er niet druk om maken als die ergens laat mee is omdat hij dus 8 week te vroeg geboren is naja we zien wel maar nee hij kruipt dus nog niet

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Yfke kan zich sinds gisteren een beetje vooruit bewegen (voorheen ging ze alleen in de achteruit) Is nu net een militair op de stormbaan. Tijgert overal naartoe haha. Ze gaat al wel op haar knieen zitten, maar dan komt ze nog niet vooruit.

mama1980

Lilypie First Birthday tickers

Lotte kruipt nog niet, doet ook nog geen poging toe. Draait zich net om sinds een paar weken maar kruipen zie ik er nog niet inzitten. Misschien dat het nu binnenkort wel gaat gebeuren, of dat ze gaat zitten. Dat kan ze al wel redelijk zelfstandig maar nog niet helemaal.
Ik weet wel dat mijn adem redelijk op begint te raken na de korte nachten en slapeloze dagen. Lotte slaapt overdag ook heel slecht dus het zit er voor mij ook niet in om overdag wat bij te slapen. 's avonds slaapt ze heel goed en dan vanaf 1 uur, half 2 's nachts wordt ze wakker, dan om half 5 ofzo weer en half 6.
Ze ligt nu sinds 12.15 uur op bed, had vanochtend geslapen van 8 tot 8.37, daarna niet meer. Nu was ze dan ook alweer om 13.00 uur wakker en brullen brullen, zo moe natuurlijk nog. Maar dan draait ze zich op haar buik en doet niets anders dan kijken (omhoog komen). Ben net stil naast haar bedje gaan staan en iedere keer haar hoofdje weer zachtjes neerdrukken. Ze is nu wel weer stil maar zag net haar hoofdje alweer omhoog komen.
Wordt een beetje een radeloze mama met een kort lontje nu…