Grappig dat de meningen over een tweede jas zo verdeeld zijn! Ik heb zelf ook twee jassen, één voor op een broek en één voor op een jurk. Haha. Eva heeft verder ook geen dikke vesten ofzo, dus ik wil toch graag nog een extra jas voor erbij. Maar dan wel ‘voor weinig’. Ik heb op MP gespeurd gisteren, maar vond dat ze daar nog veel vroegen…En bij de HEMA hebben ze nu hele gave rode ruitjesjassen zag ik, maar die waren toch ook nog 35,- en dat vind ik eigenlijk net wat te veel…Dadelijk is de HEMA wel open en ik moet toch nog een te grote pyjama terugbrengen, dus ik kijk dan toch even naar die jas.
Vorig jaar had Eva een poncho, twee jassen én een dik vest en dat was toch wel wat overdreven. Maar één extra jack/jas kan geen kwaad, dus ik ga even speuren. Of hier een Jola zit, geen idee? Maar die hebben ook wel leuke dingen ja. Ik ga op pad!
@Liske, het is een paarse parka. Hij is heel mooi, een beetje een aparte stof. Hij was 49,95 zag ik net. Ze hebben er bijpassende sjaals en mutsen bij, maar ik heb alleen de sjaal omdat er toch een capuchon op de jas zit. Ik zag op de site dat ze ook hele coole zilveren jassen hadden, maar die waren helaas bijna allemaal uitverkocht al!
Groetjes Rainbow, trotse mama