Hoeveel jassen?

@ Rainbow kijk eens bij de C&A daar hebben ze in mijn ervaring vaak heel leuke jassen en ook niet te duur. Morgan kan alles nog aan van vorig jaar dus ik mag niet shoppen voor een nieuwe jas

Groetjes,

Michèle

Hoi hoi,

hier ook maar 1 jas, voor zowel Lisa als Nikki… ik heb deze gekocht voor Lisa voor van de winter:

Grtz Von

Hier ook altijd 2 jassen, zomers en in de winter.
Grappig hoe iedereen daar toch anders over denk, bij mij is
ook de reden dat als er met de ene jas wat gebeurd er nog een ander ligt.

Dat jasje vd de hema is leuk, staat emily leuk zeg Sann, jammer dat eef hebben niet paste. Ik heb geluk met luna, wat die past allebei haar winterjassen van vorig jaar nog. Zijn beide van tuunte, vind ik altijd erg leuke jassen hebben.

Gr Patries

Sannn, het zijn inderdaad andere modellen. Emily heeft nog de babyvariant, die inderdaad 25,- kost. Eef heeft de peutervariant, die 35,- is en die ook getailleerd is met zo van die knoopjes/een riempje achter. Ik baal echt verschrikkelijk van die jas, want de kleur stond haar geweldig!

Groetjes Rainbow, trotse mama

quote:
MINIBOY: hier ligt nog wel een winterjasje voor Jurian: zal hem bewaren!

Oh ik lijk wel een schooier! Vind het super lief van je…

Ik ben vandaag ‘even’ naar Valkenswaard gereden, waar ik meteen slaagde voor een extra jas. In die winkel verkopen ze namelijk Babyface (bfc) en die jas, een bruine met rose bloemetjes, stond Eef perfect! Was 39,95 en eigenlijk was dat meer dan ik wilde uitgeven, maar ik vond 'm toch wel erg leuk en dacht: neem maar mee die handel!

quote:
Ben ik dan de enige die één jas wel genoeg vindt? Hoezo, als die ene nat is? Dan leg je hem toch te drogen op de verwarming en is het klaar? Nee hoor, Erik moet het maar met eentje doen, dat leverde vorig jaar ook geen problemen op.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/Utajp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Nee hoor, hier is 1 jas ook genoeg

M.

quote:
Ik wil der jassen nog wel eens wassen mriek en dan wil ik niet verplicht binnen zitten

Groetjes,

Michèle

Eh, in de droger of op een warm plekje uithangen en het is zó droog toch?
Eind van de middag wassen, volgende ochtend klaar voor gebruik.

quote:
... Ik heb zelf ook twee jassen, één voor op een broek en één voor op een jurk. ...

Nah, daar heb ik nou nooit last van

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 21 Sep 2010 21:58:09

@Marsel, fijn om je gesteund te weten als je zo zwaar in de minderheid staat

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

@ Marsel niet mijn wasschema in de war gooien he

Groetjes,

Michèle

quote:

Groetjes,

Michèle

Oei, je hebt echt een officieel wasschema?
Hier gaat er gewoon een lading de machine in zodra er genoeg is,
of dat het nodig is omdat er wat gedragen moet worden dat
toevallig bij de was ligt.

Als ik zeg dat wij het hier in huis gemiddeld met 4 wassen per week
echt wel redden, vallen sommige mensen ook wel achterover denk ik zo…

M.

quote:
Als ik zeg dat wij het hier in huis gemiddeld met 4 wassen per week echt wel redden, vallen sommige mensen ook wel achterover denk ik zo...

M.

Ik blijf staan hoor. Wij redden het ook met gemiddeld vier, soms zelfs drie

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

quote:
quote:

Groetjes,

Michèle

Oei, je hebt echt een officieel wasschema?
Hier gaat er gewoon een lading de machine in zodra er genoeg is,
of dat het nodig is omdat er wat gedragen moet worden dat
toevallig bij de was ligt.

Als ik zeg dat wij het hier in huis gemiddeld met 4 wassen per week
echt wel redden, vallen sommige mensen ook wel achterover denk ik zo…

M.

Ik heb er 3 1 van morgan die doe ik altijd eerst en dan de witte en zwarte wassen van pappa en mamma. Meestal allemaal op zaterdag.

Groetjes,

Michèle

Hier word er 2 keer in de week (ma & vr) gewassen met het handje, gelukkig niet meer door mij. Ohhh en mijn onderbroeken was ik elke dag als ik onder de douche ga, zo werkt dat hier, moet er niet aan denken dat mijn nanny dat zelf met de hand wast, brrrr! Oohhh en 1 keer in de zoveel tijd doen we een kookwas buiten, maar dat is meestal op zaterdag als ik thuis ben!

@ malawimamajada ik maak hierop uit dat je geen wasmachine hebt, maar is dat normaal om die niet te hebben of is het onbetaalbaar daar???

Groetjes,

Michèle

Ik heb een jas gekregen voor nu en als Senne hier uit gegroeid is heb ik een hele leuke paars geruite gezien bij H&M, heel stoer!

Ik wil ook 2 jassen, 1 ski-jack voor als het heel koud is en ik de honden uit ga laten en 1 om aan te doen als het iets minder koud is of we op visite gaan.

Groetjes van Sascha en Senne