Wat lief dat je er naar vraagt Valentine. En dat nog wel tijdens je vakantie.
Die vermoeidheid is heel herkenbaar. Nu gaat het gelukkig wel weer, maar ben vorige week ook behoorlijk moe geweest en veel geslapen. Gisterenavond lag ik ook vroeg op bed, maar dat komt omdat ik momenteel ontzettend verkouden ben.
Ook de hormonen zijn nog niet uit mijn lichaam. Dan denk ik waarom blijven die nu toch, terwijl ik niet meer zwanger ben. Op de echo was in mijn ene eileider nog een vol blaasje met hormonen te zien. Die zijn helaas nog niet weg, want ik heb nog steeds behoorlijk gespannen borsten.
Het gaat op zich wel goed met me, ondanks dat ik er nog steeds verdrietig over ben. Je blijft er toch wel bij nadenken en eerst ben je helemaal blij dat je zwanger bent en dan ineens ben je niet meer zwanger. Ik ben er nu wel rustiger onder en kan het meer een plekje geven. En de gedachten dat er waarschijnlijk iets niet goed was met het vruchtje helpt me ook. Maar ja ondanks alles blijf je er bij nadenken. En juist nu lijkt het dan alsof je alleen maar zwangeren mensen om je heen ziet, maar dat zal gewoon toeval zijn.
Ik blijf in ieder geval heel positief voor de toekomst. En tot die tijd genieten we lekker van Tim. Voor jou is het natuurlijk ook even anders, omdat het allemaal al lang duurt voordat je zwanger bent van de 2e. En dan ook nog eens meerdere miskramen achter elkaar.
Ja, ik zou zeker vragen om een echo. Het is toch heel fijn om te weten dat alles weg is. Maar het lijkt mij toch wel dat hij/zij uit zichzelf zegt dat er een echo gemaakt moet worden. Wat vervelend dat je nog steeds bloed of oud bloed verliest. Daar heb ik geen last meer van.
Wat heerlijk dat je nu met vakantie bent. Ik hoop echt voor je dat je je daar even lekker kunt ontspannen. En dan na de vakantie natuurlijk naar de gynacoloog. Waar ben je nu op vakantie en hoelang blijf je weg?
Ik wens je ondanks alles een hele fijne vakantie en geniet lekker van je mannetjes.
Liefs,
Sandra