Ik vraag me af hoe jullie dagen met de kindjes er uitzien. Nu Eva niet veel meer slaapt, vind ik een dag soms best wel lang duren. Dat klinkt misschien onaardig, maar zo bedoel ik het niet. Maar ze slaapt 's ochtends een uur of twee en dan moet ze toch de hele dag wel een beetje geëntertaind worden. We gaan dan samen boodschappen doen, of even bij iemand koffie drinken ofzo. Of even naar opa en oma. Ze kan best redelijk alleen spelen hoor, maar soms hangt ze ook echt constant op me heen. Laatst was het lekker weer en wilde ik in de tuin lezen. Dus had ik speelgoed voor haar in de tuin gelegd. Ze speelde overal 5 minuten mee en toen kwam ze aan mijn rokken hangen. Ik kwam niet aan mezelf toe, terwijl ik juist een weekje vrij had en lekker een boek wilde lezen. Dat vond ik een beetje jammer eerlijk gezegd. Hoe lief ze ook is, soms wil je even je eigen ding doen. Toch?
Hoe ziet jullie dagindeling eruit en wat doen jullie zo’n beetje met je kindje? Ik vraag me een beetje af hoe het straks gaat als het winter wordt en we veel binnen moeten zitten? Ik ga er liever even op uit, maar de stad/het winkelcentrum heb je na verloop van tijd ook wel gezien. Babyzwemmen doen we ook op dinsdag, maar dan zijn we ook vroeg weer thuis. Ik wil graag wat tips om de dag een beetje te vullen…met Eva samen en een beetje alleen. Ik ben benieuwd!
Groetjes Rainbow, trotse mama