Ja ik heb al een zindelijkheidstopic i know, maar daar reageert niemand meer op Waarschijnlijk omdat het al 2 pagina’s lang is en mn vragen in het laatste berichtje staan
Maarre we zijn nu met de oudste dus echt goed op weg alleen hoe vaak hadden jullie kinderen de eerste dagen ongelukjes? En wanneer werd dat minder?
Het was namelijk gister 7 plasjes op de po maar ook 7 keer in de onderbroek. Maar vandaag is het al 6 keer in de onderbroek en maar 4 keer op de po…
En herkent iemand dit? Ik zie aan haar dat ze moet plassen en vraag moet je op de po? En dan zegt ze nee en vervolgens geen minuut later plast ze in haar broekje. Is dit uittesten (dus expres) of gaat het echt per ongeluk? Als ik zie dat ze moet en ik zet haar zelf op de po word ze boos en wil ze er meteen weer af. Komt het omdat ze het perse zelf wil doen en geen hulp van me wil?
De ene keer geeft ze het keurig van tevoren aan en de andere keer is het ineens oh nee! En dan ligt er een grote plas op de grond (en in haar onderbroek). Soms geeft ze ook aan dat ze moet, zet ik haar op de po en hoeft ze helemaal niet.
Hoort dit er allemaal bij? Is het herkenbaar?
Groetjes
Gewijzigd door - goudvisje20 op 04 Sep 2012 14:07:35