Mama van Jasper hoe gaat het inmiddels bij jullie?
Wij hebben hier een te grote mond gehad Na de eerste 2 keer keurig op de po te hebben gepoept doet ze het ineens allemaal in haar broek! Ze heeft in 5 dagen tijd nu al 4 keer in haar broek gepoept
Gelukkig heeft ze normale ontlasting dus het is geen hele vieze bende om schoon te maken, maar nog steeds vies!
We snappen ook echt niet waarom het nu ineens mis gaat… Ze komt wel naar ons toe rennen mama wc of mama plasje doen, maar elke keer zit alles al in haar onderbroek. Het moeilijkste ervan vind ik dat ze morgen en Donderdag naar de psz gaat. Wat als ze daar gaat poepen? Dat vinden ze vast niet zo prettig daar…
Het plassen gaat over het algemeen super goed, alleen als ze buiten is niet. We zetten haar nu elk uur op de po/wc als ze het zelf niet binnen een uur aangeeft. Verder laten we haar plassen voor we gaan eten, voor we weg gaan en voor het slapen en ze doet altijd wel wat.
Gisteravond lag ze 19.30 in bed maar omdat ze 's middags een uurtje had geslapen kon ze niet slapen en lag mooi te kletsen. Tot ik 20.30 ineens hoorde: mama, mama! Pasje doen! En ik naar boven, haar op de wc gezet en ja hoor, een grote plas! En vanmorgen om 5 uur werd ik wakker geroepen omdat ze moest plassen! Gelukkig na een hele grote plas lekker weer gaan slapen Overigens is haar luier nog steeds nat hoor ondanks dat ze het 2 keer heeft aangegeven
Veel van jullie zullen het niet op het potje poepen wel herkennen, maar wie heeft er ook ervaring met dat ze dan wel in onderbroek naar het kdv of psz gaan?
Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ze is overigens echt niet bang, want ze wil graag op het potje. Ik heb het idee dat ze het echt niet snel genoeg aan voelt komen? Kan dat? We zien het ook steeds niet… Ze heeft 3 van de 4 keer buiten gepoept en 1 keer binnen maar we zagen haar gezicht niet betrekken en ze kreunde ook niet ofzo!
Hellup!
Groetjes