Hoe vaak koken jullie flesjes uit

Haha dan begrijp ik idd waarom je afwasborstel zo goor is Rainbow. Wij gebruiken de afwasborstel ook alleen voor pannen, omdat we een vaatwasser hebben.

Bedankt voor de tip dan ga ik even bij Prenatal of Hema kijken. Ben ze nog nooit tegengekomen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wel op de babyafdeling kijken he sandra

Groetjes,

Michèle

Je kan natuurlijk ook de flesjes gewoon elke dag in de vaatwasser doen, zijn ze ook perfect schoon. Dat werd destijds door onze kraamhulp aangegeven, uitkoken hoefde dan niet.
Maar inderdaad, een kind doet overal bacterieen op. Wat dacht je van al die mensen die met hun onhygienische handen aan je kind zitten tijdens de kraamtijd… Daar lopen ze volgens mij meer bacterieen mee op dan wanneer je het flesje niet uitkookt.

jantje

Oh ik was best strikt in handen wassen toen. Maar je hebt wel gelijk. Morgan zit nu op de creche is ook een bacterie nest daar.

Groetjes,

Michèle

Haha dank je Michelle, was ik inderdaad van plan

Groetjes,
Sandra

Dan komt het helemaal goed

Groetjes,

Michèle

quote:
Hoi,

Bij mij staat GTST ook op! Ik heb net een hele hoop strijk weggewerkt en nu mag ik even mailen! Hahaha.

Ik kook alles nog steeds elke dag uit in de magnetronsterilisator. Ik heb geen smetvrees hoor, maar ik vind die rager zo’n vies ding. Ik heb het idee dat ik daarmee bacterieën in het flesje smeer en dat het flesje dan juist vies wordt. Een afwasborstel vind ik ook al zo’n goor ding, brrr…En smaakt de melk dan niet naar afwasmiddel? Hoe maken jullie eigenlijk die rager schoon???

Dat uitkoken is inderdaad allang niet meer nodig. Mijn kraamverzorgster zei ook dat het achterhaald is. Van haar hoefde ik het water voor de fles ook al niet meer te koken. Maar ik gooi de flessen en spenen elke dag in de magnetron, klik op 7 minuten en klaar…!

Groetjes Rainbow, trotse mama

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

ik deed ze eerst met afwas middel en heet water, goed naborstelen met flessen en spenen borstel en daarna uitkoken…

(K)Kuzjes!

quote:
Oh sorry Inge, omdat er Isa stond.

michèle is wel mijn eigen naam hoor Enne kijkze, ik ga even de rekeningen betalen…

Groetjes,

Michèle

ja nou dat komt omdat ik al heel lang die nickname overal heb, omdat ik in de tijd van gtst isabella fan was, vandaar die naam heb ik al jaren overal gebruikt en ik wist geen andere

(K)Kuzjes!

Heb jij tijd over inge??

Groetjes,

Michèle

Wij hebben een flessenborstel van de etos, ook een prima ding.

die volg ik niet?

(K)Kuzjes!

er is echt veel veranderd in de afgelopen jaren,wij kokten de flesjes altijd elke dag uit dat is al weer 5 jaar geleden.

ik zou gewoon een speciale flesseborstel kopen nooit de afwas borstel gebruiken bij etos heb je ok hele goedkope

ik heb een flessenborstel van spons je hebt volgens mij ook met die “haren” net als van een afwasborstel maar deze was een bfree flessenborstel en vandaar deze genomen, alleen die borstel gaat zo snel kapot maar ja, verder poetst ie goed

(K)Kuzjes!

[/quote]

ik deed ze eerst met afwas middel en heet water, goed naborstelen met flessen en spenen borstel en daarna uitkoken…

(K)Kuzjes!
[/quote]

Daarom vroeg ik of je tijd over hebt

Groetjes,

Michèle

ooh zo, haha nee het stond zo op de verpakking van de bfree, dus vandaar dat ik het ook deed, NIET ELKE KEER GEK!
gewoon om de paar dagen
wel elke keer na de voeding uitborstelen met heet water

(K)Kuzjes!

Ha ha ha ha ja sorry ik dacht al

Groetjes,

Michèle

scheelt een hele hoop tijd en me flessen glimmen wer

ik doe ook altijd na met koud water anders krijg je van die condens vlekken in de fles en speentjes

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gebruiken jullie nog uitgekookt afgekoeld water om de flesjes klaar te maken???

Nieuwe richtlijn is dat er niet meer uitgekookt hoeft te worden dat er gewoon water uit de kraan gebruikt mag worden. Dit hoorde ik laatst van een kraamhulp.

Groetekes, Sje