Hoe vaak koken jullie flesjes uit

de 1ste x uitkoken zal ik zoiezo blijven doen ik kan niet precies uitleggen waarom, maar ik doe dat met kleertjes ook omdat ik persoonlijk jeuk krijg van kleding die ik niet gewassen heb omdat ze toch iets met die kleertjes doen ofzo voordat ze naar de winkel gaan door een of ander spul ik weet niet, en eigenlijk ben ik bang dat er toch iets aan die flessen zit wat er eerst af moet voordat ik hem er zijn fles mee geef…

(K)Kuzjes!

ja heb ik ook hoor heb keertje op vakantie eerst de wc en douche nog een keer schoongemaakt weet je zeker dat het schoon is

wij lijden zeker aan smet-vrees

(K)Kuzjes!

neeeeeeeee kom je erbij

Hier koken we de fles ook niet uit. Het heet water verhaal wel. Spenen kook ik eens in de zoveel tijd uit met wat azijn, maar das meer om de water aanslag weg te werken Kraamhulp vertelde me dat het spul waar ze nu van gemaakt worden heel anders is dan dat van vroeger vandaar dat het niet meer nodig is. Ik kook alleen een speen uit bij eerste gebruik, maar zelfs dat schijnt niet meer te hoeven, maar geeft mij een prettiger gevoel.

Groetjes,

Michèle

ja ik denk ook dat dat meer bij mij het geval is, meer het idee dan dat het echt nodig is haha, moet je nagaan wat er allemaal tussen onze oren zit

(K)Kuzjes!

Ga ik nu niet over na denken. Veel te moe voor.

Groetjes,

Michèle

haha bij wijze van

(K)Kuzjes!

Weet ik toch Isa

Groetjes,

Michèle

gelukkig maar ik ga lekker gtst kijken, enne je mag me best Inge noemen, that’s my name

(K)Kuzjes!

Oh sorry Inge, omdat er Isa stond.

michèle is wel mijn eigen naam hoor Enne kijkze, ik ga even de rekeningen betalen…

Groetjes,

Michèle

Haha Mriek scheelt me inderdaad een hoop tijd. Had er idd ook nooit zin in. De 1e 3 maanden heb ik alle borstvoeding afgekolfd, omdat rechtstreeks niet lukte. Dan ben je helemaal lang bezig om alle flesjes, de kolven en de flesjes van de borstvoeding uit te koken.

Mijn kraamhulp vertelde juist weer dat het heel belangrijk was om iedere dag uit te koken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoi,

Bij mij staat GTST ook op! Ik heb net een hele hoop strijk weggewerkt en nu mag ik even mailen! Hahaha.

Ik kook alles nog steeds elke dag uit in de magnetronsterilisator. Ik heb geen smetvrees hoor, maar ik vind die rager zo’n vies ding. Ik heb het idee dat ik daarmee bacterieën in het flesje smeer en dat het flesje dan juist vies wordt. Een afwasborstel vind ik ook al zo’n goor ding, brrr…En smaakt de melk dan niet naar afwasmiddel? Hoe maken jullie eigenlijk die rager schoon???

Dat uitkoken is inderdaad allang niet meer nodig. Mijn kraamverzorgster zei ook dat het achterhaald is. Van haar hoefde ik het water voor de fles ook al niet meer te koken. Maar ik gooi de flessen en spenen elke dag in de magnetron, klik op 7 minuten en klaar…!

Groetjes Rainbow, trotse mama

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Haha, je spoelt de flesjes toch uit dus het afwasmiddel spoelt ook weg. De melk smaakt neem ik aan echt niet naar afwasmiddel. Heb in ieder geval nog nooit zeepbelletjes uit de mond van Erik zien komen…

Die rager maak ik eigenlijk niet schoon, spoel ik gewoon goed na met heet water.

Ach, ieder z’n fobietjes!

Wat voor rager hebben jullie voor de flesjes? Zijn die speciaal voor flesjes ofzo? Ik gebruik nu gewoon een afwasborstel. En zo goor is die niet, want ik maak er mijn eigen pannen ook mee schoon

Groetjes,
Sandra

Ik heb een hele simpele van de Hema. Doet zijn werk erg goed en is makkelijk vervangbaar.

Groetjes,

Michèle

quote:
Wat voor rager hebben jullie voor de flesjes? Zijn die speciaal voor flesjes ofzo? Ik gebruik nu gewoon een afwasborstel. En zo goor is die niet, want ik maak er mijn eigen pannen ook mee schoon

Groetjes,
Sandra

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/KPHdp1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Ja er zijn ragers speciaal voor de flesjes.
Niet veel anders dan de afwasborstel, maar dan meestal
met een klein extra borsteltje om de speen van binnen goed schoon te maken,
want daar kom je met de afwasborstel zo moeilijk.

Wij wassen de fles ook gewoon met de rest van de vaat mee.
(met de hand). Regelmatig een nieuwe afwasborstel kopen, dan wordt
ie ook nooit te vies.

M.

Hahahaha, dat zou wat zijn Mriek, als er belletjes uit de mond van Erik zouden komen! Ik dacht daar ook aan toen ik het berichtje zat te tikken! Bubbelbubbelbubbel!

Ik heb een rager gekocht bij Prenatal Sandra, ik geloof 2,- zoiets. Ze hebben ook van die dure van Avent (6,95), maar HEMA en Prenatal doen het ook prima. Of de afwasborstel natuurlijk. Ik heb een vaatwasser en ik gebruik de afwasborstel alleen om vieze spaghettiesauspannen enzo uit te spoelen voor ze in de machine gaan. Die van mij is dus altijd oranje én goor!

[img]http://b1.lilypie.com/l071p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

@Rainbow, afwasborstel in de vaatwasser leggen tijdens een wasbeurt doet wonderen!

Groetekes, Sje

Oooooo, ik ben zo’n keukenprinses! Bedankt voor de tip Sje, je bent niet alleen verspreidster van het Oei-ik-groei-evangelie, maar ook een Linie en Marja (je weet wel, van ‘Hoe schoon is jouw huis?’