Jada krijgt elke nacht een nieuwe pyama aan./ Nu had ik het er meet een vriendin over, die zei; nee hoor 2 of 3 nachten dezelde!
Hoe zit dat bij jullie? Als 2 of 3 nachten okay is doe ik dat liever ook, vooral omdat we al een stapel was hebben elke dag en het allemaal met de hand moet worden gewassen! Wat denken jullie?
Hoe lang met 1 pyama?
ja hoor, twee nachten hier… tenzij ze er beneden mee zijn geweest zoals in het weekend smorgens, dan wel een schone, want het blijven kleine viespeukjes
Groetjes Anouk
oh en ik had nog een manier gevonden om was te besparen Ik doe ze elke dag in bad en gebruik dan 1 hydroluier voor afdrogen en een om op te liggen. Elke dag 4 doeken in de was… Sinds een paar weken gebruik ik de handdoek waar ik ze de vorige dag mee af heb gedroogd, de volgende dag om op te liggen. Tis maar een klein schoon lichaampje wat je er mee afdroogd, dus dat kan best vind ik! En het scheelt me de helft aan hydroluiers in de was!
Groetjes Anouk
ja doen wij ook, en inderdaad als hij een boterham met appelstroop eet in zn pyjama dan weet je het wel.
maar mag ik vragen waarom met de hand wassen? ik let altijd op het etiket dat ik het wel met de wasmachine kan wassen anders koop ik het echt niet.
Droger doe ik niet. Ik hang alles op.
ik heb 3 paar pyjama’s
1 flanellen en 2 katoenen.
hij doet er 2 a 3 nachten mee. ligt eraan… als hij wat terug heeft gegeven (wat nog wel ooit voorkomt) doet hij er maar 1 nacht mee.
of als hij hem heeft ondergesmeerd met iets… (krijt oid)
als hij helemaal schoon is en ook nog fris ruikt krijgt hij na 3 x dragen een schone aan. anders na 2 of 1 dus…
hier ook zo’n drie nachten met 1 pyama.
meestal zijn t er twee per week, soms ook drie. ligt er dus maar net aan hoe vaak ze er idd mee beneden is geweest. doordeweeks gaat de pyama gelijk na het opstaan uit om gewoon aan te kleden. maar op dagen dat ze thuis is wandelt ze wat langer in d’r pyama.
liefs,
Rinske
Ohhhh hihihi, nou dat kan dus makkelijk!
Ja hier gaat de pyjama ook meteen uit, doet ze overigens zelf
Dus eigenlijk nooit echt vies! Maar ik dacht ze zweet natuurlijk, maar pyjama ruikt nooit!
Mama_snoekie; Wij hangen de handdoeken ook op en gebruiken ze 2 a 3 keer, ook omdat ze idd nooit vies is als ze uit bad komt!
@ linny; Ik heb geen wasmachine, Ik woon in Afrika!
Thanks ladies, dat gaan we dus maar gewoon invoeren; pyjama voor 3 nachten!
oeps… ik wist niet dat je geen wasmachine hebt… das lastig lijkt me.
Nou dan zou ik helemaal 2 a 3 dagen met een pyjama doen…
@ Linny, kon je ook niet weten! Het klinkt wel zielig, alsof ik dagen de was zit te doen, maar daar hebben we wel iemand voor hoor!
L is veel meer dan een wasmachine; huismoeder, stofzuiger, afstoffer, kok, oppas, boodschappen haler, J’s billen afveger, tandenpoetser, aankleder en eten gever! Hihihih mijn alles; mijn engel! Zonder haar zou ik niet kunnen, ik zou gek worden!
quote:
L is veel meer dan een wasmachine; huismoeder, stofzuiger, afstoffer, kok, oppas, boodschappen haler, J's billen afveger, tandenpoetser, aankleder en eten gever! Hihihih mijn alles; mijn engel! Zonder haar zou ik niet kunnen, ik zou gek worden! :D
mag ik dr van je lenen???
gaat ze weleens op vakantie mamamalawi want ik heb nog wel een vakantie adresje voor dr… bij mij hahaha
before you judge me, try hard to love me
Oei, dan doen wij hier wel langer met de pyjama’s dan jullie. Soms wel een week! Iedere avond krijgt hij schoon ondergoed aan en ik vraag me af waardoor zijn pyjama dan nog zo vies kan worden. Hij komt er niet mee beneden. Wakker worden 's morgens betekent: plassen en aankleden. Pyjama beneden vind ik niet zo fris vanwege de hondenharen die hij dan mee zijn bed in neemt. Maar als ik jullie zo lees, zou ik hem vaker een schone pyjama aan moeten doen???
@ Linny, nee ze is van mij
Ik ben zo ontzettend blij met haar!
@ mama van 3 jongens; nee helaas is ze nog nooit met het vliegtuig geweest! hahahaahah
Nee hoor Freubeltje, je bent niet de enige. Het verbaasd me eerlijk gezegd dat sommige maar 1 dag of 2 dagen met een pyama doen. Hier ook meestal 1 week. Soms iets korter, maar nooit langer. Hij doucht tenslotte iedere dag en krijgt iedere dag schoon ondergoed aan. Natuurlijk krijgt hij wel een schone pyama als hij vies is, dus als er vlekken of iets dergelijks opzitten. Maar dat is logisch. Zelf doe je tenslotte ook niet iedere dag een schone pyama aan.
Groetjes,
Sandra
uuuh Freubeltje, hier ook eentje hoor. Jony heeft hem ook langer aan, tenzij ze als een idioot gezweten heeft, …
Greetzz Cora
hier ook een week hoor!
tegelijk als ik bed verschoon, hup ook schone pyama.
Groetjes Gytha
een week redden we niet, vind hem niet zo fris ruiken dan… terwijl hij toch schoon zn bed in gaat hoor…