Ja hoor, een week met een pyjama.
Als ie eerder niet meer fris ruikt, gaat ie de was in, maar meestal is dat niet nodig! Nora zweet niet zoveel 's nachts.
Misschien een dingetje waar het klimaat nogal in meespeelt?
Liefs!
Ja hoor, een week met een pyjama.
Als ie eerder niet meer fris ruikt, gaat ie de was in, maar meestal is dat niet nodig! Nora zweet niet zoveel 's nachts.
Misschien een dingetje waar het klimaat nogal in meespeelt?
Liefs!
Ohhh echt, een week? Nee dat reden we hier denk ik niet hoor! Ik draag eigenlijk nooit zelf een pyjama
Hier ook twee pyjama’s per week. Op zaterdag en op woensdag, ik blijf wassen en me gek kopen aan pyjama’s. Enne mamma heeft een huispak maar die draag ik alleen op de bank
Groetjes,
Michèle
Hier ook ongeveer een week met een pyama. Maandag is hier ook bed-verschoondag en dan gaat de pyama ook gelijk de was in.
Groetjes Natasja
ik kijk eigenlijk gewoon of hij nog schoon is en hoe hij ruikt vind ik een betere indicatie dan hoeveel dagen,
natuurlijk omdat dim er nog in ontbijt (pap eten ) en dan gewassen wordt en schone kleren aankrijgt, blijft hij de ene dag wel schoon en de andere dag niet, dus zoiezo wel 2-4x per week, gok ik.
Eerst wassen en omkleden heeft ook geen zin, kan ik daarna overnieuw beginnen ^^.
@ bakmama, nee een week kan hier zeker niet, maar had het er zo met die vriendin over en het was gewoon nooit in me opgekomen, dus vandaar!
@Sandra; tja bij rico weet je waarom, hij spuugt nu eenmaal af en toe en hij is snel bezweet sinds zn operatie.
hij heeft echt wel om de dag een andere pyjama nodig soms elke dag. ook kleding heb ik alles extra dubbel omdt ik hem soms 2 keer per dag andere kleding aan moet doen.
niet als het een beetje vies is maar wel als het zuur ruikt oid…