Hoe lang ben jij al bij je partner

zie hier topics voorbij komen met zoveel jaar getrouwd zoveel jaar bij elkaar.

ben nu heel nieuwsgierig geworden na de rest

*hoe lang kunnen jullie elkaar
*en hoe hebben jullie elkaar ontmoet

Ik kende Daan al langer, een jaartje of zo. Maar ging toen nog met zijn buurman. Hahaha maf he. Nadat dat it was ging ik met Daan ( ging tegen onze zin heel erg snel eigenlijk ) en door de omstandigheden zijn we na twee weken al bij elkaar gaan wonen. Ik eerst op zijn kamer erbij en toen ik eindelijk een kamer had, moest hij eruit en kwam toen weer bij mij. Sindsdien zijn we nooit meer uit elkaar geweest en hebben het altijd heel tof gehad samen.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

We kenden elkaar al. Onze zussen zijn vriendinnen, hij trok op met de vriendengroep van de broer van mijn vriendin en wij ook wel eens. Ik vond hem altijd al wel knap en leuk, maar niet echt verliefd. Hij vond mij wel een grappig meidje, maar ook geen liefde op het eerste gezicht. Op een avond liepen we in het donker gearmd naar een kampvuur en sloeg tussen ons een vlam over… Toen een tijdje gescharreld voordat we echt toegaven voor elkaar te willen kiezen.

De eerste kus was 31.07.1989
Officieel verkering 19.03.1990
Samenwonen ergens in 1992
Getrouwd 23.01.2001

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

En Bianca zelf???

ik heb Jacky leren kennen in 2000.
Hij werkte op de helpdesk van een bedrijf, ik werkte ook voor dat bedrijf, en had dus de helpdesk nodig. Hij ging mij via e mail melden dat mijn probleem simpel op te lossen was, kreeg 4 A4’tjes dingen die ik daarvoor moest doen, dus simpel??? en ik had het al zo druk, dus ik heb hem een hele boze mail terug gestuurd. was echt niet vriendelijk. en toen kreeg ik een heel vriendelijk mailtje terug, met zijn excuus toen heb ik gemeld dat ik hem nu op mijn lijst slachtoffers van de dag zou zetten, waar ik op kon schelden als ik een rotdag had, en zo is het gekomen. J word waarschijnlijk graag uitgescholden?

in 2002 zijn we samen gaan wonen, en begin dit jaar is Gioia geboren.

Ik heb mijn vriend ontmoet via een buurman.
Ik woonde eigenlijk net alleen na een relatie van 3,5 jaar met mijn ex.
Mijn vriend was bezig met zijn scheiding.

Hij vroeg mijn tel.nr. (na een avondje daar bij die buurman gekletst te hebben).
We werden verliefd (vrij snel) en wegens omstandigheden zijn we eigenlijk nogal snel gaan samenwonen (alhoewel we het in principe rustig aan wilden doen, gezien het feit dat we net allebei een lange relatie achter de rug hadden).

In het begin hebben we eigenlijk geen makkelijke tijd gehad (zacht uitgedrukt),ook weer wegens vervelende omstandigheden, maar het voordeel daarvan is dat het daarna alleen maar LEUKER kan worden.
En dat is het dus ook geworden

We zijn nu ruim 5,5 jaar samen en heel gelukkig met Stephan en de tweeling van mijn vriend (en we hopen dus op nog een tweede kindje van ons samen )

Groetjes, mamma van Stephan

P.S.
Mijn vriend was in het begin totaal niet mijn type (vond ik, haha) en ik schijn dat dus ook gezegd te hebben.
Dat ik hem te oud vond en dat hij niet mijn type was etc.
Hahahaha!!!
Hoe veranderlijk kan een mens zijn hè
Nu ben ik wel errug happy met hem hoor!

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie?
Love at first sight???

Gewijzigd door - Bieb op 24 Oct 2004 22:47:48

Dat was bij ons ook de reden dat we niet gelijk dikke verkering kregen. Ik vond hem te oud voor mij en vond ook mezelf nog niet toe aan een vaste relatie omdat ik nog maar een paar jongens (was en ben erg verlegen) voor hem had gekust. Geen liefde op het eerste gezicht, maar wel dat we van elkaar dachten: ‘daar zou ik wel een keertje me willen zoenen’.

verkering sinds 21-11 88
getrouwd 21 06 95

16 jaar bijelkaar ik was 14 peet was 18

9 jaar getrouwd dus

Tries

Liefs Tries

Denn en ik zaten bij elkaar op school, keken wel naar elkaar maar durfden beide de grote stap niet te zetten.
Toen gingen we allebei op vakantie naar Lloret de Mar en daar konden we uit eindelijk niet meer om elkaar heen. Dit was in 1994.

We zijn verloofd in 1995 in Lloret de Mar.
We zijn in 1996 gaan samenwonen.
In 1999 gaan trouwen.
Lisa kwam in 2002 en nummer 2 eind dit jaar.

Bij ons was het liefde op het eerste gezicht, alleen durfden we allebei geen eerste stap te zetten.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).

oke en ik dan he,

heb hans op 18/2/1989 leren kennen,maarja ikke was heftig verliefd op me over buurjongen maarja kwam erachter dat hij dus op jongens viel dus ja toen dacht ik ga lekker achter hans aan,dus me stoute schoenen aangedaan enmet me vriendin donderacond de 23e de stad in.en jaaaa daar liep hans met zijn mooie lange haren hahaha

we hebben hem gevolgd de hele tijd en zaten gein te maken tot hij ineens omdraaide ik schrok me een hoedje hahah

maar goed we praten wat en ja toen was het na 9en tijd om naar huis te gaan en ja toen gaf hij me een zoen en ja toen sloeg gelijk de vonk over en sinds dien zijn we niet meer van elkaar afgeweest.

we zijn dus vanaf 23-2-1989 bij elkaar
op 9-8-1993 samen gaan wonen
en op 15-10-1999 eindelijk getrouwd

Ed en ik zijn 3 jaar samen en twee jaar getrouwd
Op 22 september 2001 verkering
Op 2 augustus 2002 Getrouwd
en op 9-12-2003 was Robin geboren
We hebben elkaar voor het eerst ontmoet via het internet
Chatten en op een gegeven moment zijn we elkaar gaan ontmoeten in het echt
En we zijn super gelukkig
Groetjes Heleen mama van Robin

Wow, dus jullie zijn binnen een jaar getrouwd!
Leuk hoor!
Zo hoort het ook hè, hihi! (grapje!)
Ik zei vroeger altijd: ik ga niet eerst samenwonen en een kind krijgen en DAN pas trouwen.
Ik ga het in de “goede” volgorde doen (proest).
Nou eh…om precies te zijn woon ik samen, heb ik een kind maar ben ik NIET getrouwd
Enne…ik ben toch heeeeel gelukkig, haha!

Leuk om al die verhalen te lezen.

P.S. Heleen, wat grappig dat “internet-relaties” dus echt wat kunnen worden

Gewijzigd door - Bieb op 26 Oct 2004 10:08:17

Ja vind ik ook Bianca Ze roepen vaak dat word niks
Zal je eerlijk zeggen mijn vorige relatie’s zijn allemaal kapot
En ik had bij Ed het gevoel of ik hem al jaren kende
Ik kende zijn binnenkant en de buitenkant no niet maar toen ik hem zag wist ik het dit is de man met wie ik oud wil worden
En dat wil ik nog steeds

Gaaf!!

Weet je, ik denk dat het helemaal zo verkeerd niet is als je door internet iemand eerst van “de binnenkant” leert kennen en daarna pas van de buitenkant.
Meestal is het andersom.
Je kijkt toch eerst naar iemands uiterlijk, uitstraling.
Dat gaat natuurlijk automatisch omdat dat nou eenmaal het eerste is dat je ziet.

Enige nadeel van internet is dat personen zich heel anders kunnen voordoen dan dat ze in werkelijkheid zijn…

Gewijzigd door - Bieb op 26 Oct 2004 15:26:37

Ben het met je eeng Bianca
Gelukkig deed Ed zich niet anders voor
Is nog de zelfde lieve man als 3 jaar terug

Hoi Elly,

Ik bedoel ook niet dat binnen 1 jaar trouwen “slecht” of “verkeerd” is hoor! (om evt. misverstanden te voorkomen )

Ik bedoelde meer dat ik het “knap” vind dat je na een half jaar ofzo al besluit om te gaan trouwen.
Dat je dan al zeker weet dat het de ware is.

Jee, nou lijkt het net alsof ik eerst een paar jaar nodig heb om uit te vinden of iemand de ware is, maar dat is natuurlijk niet zo.
Misschien komt het omdat ik hiervoor al 2 lange relaties achter de rug heb en gezien heb dat die toch stukgelopen zijn…

Nou ja, laat maar. Wordt zo’n ingewikkelde discussie anders, hihi
En ik weet toch vandaag ff niet goed hoe ik dingen onder woorden moet brengen geloof ik.

Als iedereen maar happy is hoor! Getrouwd of niet getrouwd, haha!

Gewijzigd door - Bieb op 26 Oct 2004 19:09:10

hahahaaaha de 1 trowud na een jaar en ik moest 10 jaar wachten hoor hahaha

dacht hij vraag me nooit,dus ik vroeg hem wel eens met hee zullen we fessie geven gaan we trouwen maar nee hoor,en we konden elkaar 10 jaar en toen vroeg hij me pas hahah

Hier ook na 11 jaar wachten op een huwelijksaanzoek, zelf maar de stoute schoenen aangetrokken: ‘George, mijn vader zegt dat het toch allemaal makkelijker is om toch maar voor de geboorte van de baby te trouwen, wat vind jij?’ Romantisch he? Maar niet heus. En ook nog even snel op dinsdagochtend (is ook ‘gratis’) getrouwd in bijzijn van ouders en het beloofde feestje hebben we nog steeds niet gegeven. Soms wel eens spijt van dat het zo is gegaan, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo’n feestjes-geef-type, dus dat feestje maakt me niets uit. Maar gewoon een bijzonderder herinnering aan mijn trouwdag was ook wel leuk geweest. Hoewel ik wel altijd roep dat wij zijn getrouwd vanwege onze liefdesbaby, klinkt ook nog wel een beetje romantisch…

Ik denk zeker dat internetrelaties kans hebben om te slagen. Ik zat een paar jaar terug op een cluppie met een stuk of 20 meiden, waarvan er maar liefst 3 hun man via chatten of een meeting van een chatgroep hadden ontmoet. Dat is toch best wel een groot percentage.

ach ja en waar heb ik mijn vent ontmoet??? hahahah juist op ICQ… in januari 2000, in mei was hij verhuisd hiernaartoe en in september was ik zwanger van Sofietje

groetjes Kim, mama van

en