Wat is ICQ?
Hoe lang ben jij al bij je partner
ICQ is ook een soort chat net zoals msn. Toch ?
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
ICQ spreek uit I Seek you…
een chat programma wat populairder was dan de messenger, terwijl het nu helemaal uit de gratie is
groetjes Kim, mama van
en
Oh, hoe kun je daar dan iemand nieuw ontmoeten? Je kunt toch alleen met mensen spreken uit jouw adreslijst of werden het grote groepsgesprekken?
ok dan hier ons verhaal:
Ik heb Rob in 1991 leren kennen op de wintersportvakantie, waar hij eigenlijk in eerste instantie helemaal niet mee zou gaan, want hij kende helemaal niemand van onze groep (we gingen altijd met zo’n 25 man op vakantie). 1 relatie ging uit binnen deze groep en Rob werd via via meegevraagd. Hij is uiteindelijk toch meegegaan en kwam bij ons in de auto te zitten. Bij aankomst in het hotel bleek er 1 kamer nog niet vrij te zijn (pas na drie dagen zou deze vrij komen). Aangezien hij en ik de enige vrijgezellen waren, hadden wij zoiets van: ach wat, voor die drie nachten, we zijn toch volwassen…Tsja, je begrijpt we vonden elkaar toch al errug leuk en van 't een kwam 't ander.
In 1993 zijn we gaan samenwonen (hij woonde toen in Eindhoven en ik in Den Haag).
In 1998 zijn we getrouwd en in 2001 werd Nils geboren.
Zo dat was 't wel zo’n beetje in vogelvlucht
Oh, Sannie, het lijkt wel een romatische film: wegens ruimtegebrek moesten jullie op dezelfde kamer! Wauw, één van mijn fantasieen!
quote:
Oh, hoe kun je daar dan iemand nieuw ontmoeten? Je kunt toch alleen met mensen spreken uit jouw adreslijst of werden het grote groepsgesprekken?
je kon ook zoeken op icq en dat heeft g toen gedaan,ik had net 3 dagen internet en had niet door met een vreemde te praten dacht dat het iemand was die ik wel kende
groetjes Kim, mama van
en
hahaha das wel een goeie !!! Nou je ziet wat er van komt ( praten met vreemden ) hihihihi
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
ik heb henk leren kennen in 1986 via een vriendin.
1987 kregen we op 18 april een relatie
op 10 april 1993 gaan samen wonen in horst en 19 okt 1995 huis gekocht in tienray en 18 dec 1995 zijn we voor de wet getrouwd en op 18 maart 2001 is marco geboren.
groetjes ingrid
Ja, icq was een paar jaar geleden populairder dan msn herinner ik me. Ik zat nooit op icq omdat dat niet door de firewall van mijn werkgever kwam. En ik gebruikte de laptop van mijn werk om te internetten. Op die laptop heb ik dus ook zo’n 4,5 jaar geleden mijn man leren kennen via een chatbox. Ik heb het toen best lang uitgesteld om hem te ontmoeten omdat ik er van overtuigd was dat hij in het echt wel tegen zou vallen. Maar dat was dus niet zo. We hebben inmiddels een zoontje die volgende week een jaar word. En volgende week zijn we ook precies 2 maanden getrouwd.
ik ken martin van de drumband hij als tamboer en ik als marjorette dat zou je nu ook niet zeggen ihihihih maar toen was ik erg jong 13jaar toch zijn we weer naar me kaar toe getrokken in 1986 en 1987 gingen we samen wonen en op 19 december 1996 zijn we getrouwd
groetjes marielle mama van tanja
Jeroen en ik kende elkaar al bijna 13 jaar we hebben samen gewerkt bij v en d. We ging steeds wel elk jaar een paar keer naar de film, maar de defenitieve vonk sloeg pas over toen hij in 2000 bij mij in mijn eigen flatje kwam met een bos rode rozen. Op 24 oktober kregen we verkering en eind september 2001 is hij definietief bij me ingetrokken meneer kwam voor die tijd elke dag langs en in de weekend bleef hij al slapen. In 2002 kochten we een huis en in 2003 kwam Rick.