Hoe krijgen jullie het voor elkaar

… om toch iedere dag op ikkeben te zitten? Ik krijg het echt niet voor elkaar. Nu al helemaal niet omdat ik op het werk niet meer op ikkeben kan… Echt belachelijk, we worden zo’n beetje voor alles afgeschermd!
Maar als ik thuis ben. Tja, ik heb de laatste tijd het idee dat ik mezelf achterna aan het lopen ben. Ik loop met alles achter. Stapels was en strijkgoed. Schoonmaak. Nu heb ik ook wel genoten van het lekkere weer zodat ik niet achter mijn pc zat. En soms kan ik smiddags mijn ogen niet open houden als Nick op bed ligt. Dan ga ik ook maar liggen en ben ik zo vertrokken.

Vind het wel jammer want ook hier heb ik het idee dat ik achter de feiten aanloop. Dan lees ik alle berichten door en laat ik hier en daar een bericht achter. Maar zoals ik nu alweer zie is het 22.00 u geweest en wil ik naar bed. Morgen moet ik heel vroeg beginnen en dan is het zo’n gestress…
Moet de boel toch eens beter gaan plannen geloof ik

Groetjes Bianca

ik vind altijd wel even een paar minuutjes om even te gluren op ikkeben voordeel is voor mij dat ik thuisblijf mama ben en de oudste naar school gaan dus als de kleine even zichzelf vermaakt zit ik al gauw te ikke bennen

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Ik gluur 's ochtends als Erik speelt altijd eventjes op ikkeben en als Erik naar bed is tussen de middag. Dat duurt nooit zo lang en dan kan ik daarna nog even lekker plat op de bank (want dat doe ik ook nog regelmatig, moet wel aangezien hij zo’n vroege vogel is). Als 'ie dan 's avonds slaapt, ga ik ook nog even. Dus ik heb zo’n 3 ikkeben-momenten op een dag.

Op m’n werk kan ik er ook op, dus als ik dan even pauze heb sneak ik ook even binnen. Wij zijn nergens meer voor afgeschermd, zelfs niet voor hyves of you tube. Terwijl dat eerder wel zo was. Blijkbaar vertrouwen ze ons heeeeel goed…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Je bent niet de enige hoor
Ik krijg het ook echt niet elke dag voor elkaar.
zo zit er een dag tussen, en voor ik er erg in heb dan zijn we alweer een week verder.
Probeer alles dan wel zo veel mogelijk bij te lezen, maar reageren komt er niet altijd van.
daar zou ik weer een dagtaak aan hebben, aangezien ik niet zo snel typ

Groetjes Marianne mama van Ruben

Moet eerlijk zeggen dat ik voornamelijk op mn werk ikkeben bezoek. Thuis heb ik het een stuk drukker dan hier! Af en toe 's avonds thuis als mn man aan het sporten is. We hebben thuis een pc die boven staat en ik vind het dan vaak onhandig of ongezellig om helemaal naar boven te gaan. Binnenkort kopen we een laptop en dan zal ik 's avonds als mn man lekker aan het xboxen is ofzo wel vaker achter de laptop zitten. In het weekend ben ik meestal niet op ikkeben.

Liefs!

Lilypie Second Birthday tickers

ik ben zelf actief op meerder fora’s maar ik doe het gewoon tussen de bedrijven door. mijn oudste 2 zitten nu op school en de kleintjes zijn lekker bezig en de tijd die ik dan even heb daar neem ik het van en s’vonds heb ik voor mezelf na een bepaalde tijd zoiets van en nu tijd voor me zelf en de ene keer is het lekker tv kijken en de andere keer lekker achter de pc of creatief bezig zijn.

gr christa

Ik wandel in de pauze op mijn werk even binnen en als morgan 's avonds op bed ligt dan is de pc tot zo half negen van mij. Ik moet ook mijn neopetjes verzorgen dan.

Groetjes,

Michèle

Ik schaam me bijna om het te zeggen, maar alle keren dat ik ga zitten, zit ik op de computerstoel, en klik zo een beetje tussen ikkeben, hyves en hotmail…
Het bureautje in de kamer is dus mijn bankstel zeg maar, haha!

Wat zijn neopetjes Michèle?

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

ja Michele, wat zijn dat?

Ik ben nu thuis en dacht tijdens het braden van de kippenpoten voor vanavond, laat ik eens kijken. Het zullen maar een paar minuutjes zijn want ik heb barslecht geslapen vannacht. Kon de draai (ook snachts al) niet krijgen. Bah. Vanmorgen hals over kop naar het werk. En dan weer hals over kop naar huis om op tijd bij de creche te zijn. Nick ligt nu lekker te slapen sinds 13.00 u dus kan ik even gluren. Maar ga dadelijk toch echt wel even een tukkie doen op de bank.

Groetjes Bianca

www.neopets.nl

Dat zijn virtuele huisdieren zeg maar. Je kan er 4 hebben (aanmaken) en dan geef je ze eten, je speelt met ze, doet spelletjes om neopunten (geld) te verdienen, daar kun je weer van alles mee kopen en een winkel onderhouden. Ik doe het al heel lang. Ik ben er mee begonnen toen ik werkeloos thuis zat en mijn buurvrouw me er op wees. Ik heb het ook een tijdje minder gedaan maar nu de draad weer opgepakt en soms iets fanatieker dan de andere keren.

Groetjes,

Michèle

oh ok. Nooit van gehoord. Weer wat geleerd

Groetjes Bianca

Hier ook geen werkende moeder. En als Dylano tussen de middag slaat is het mama tijd dus ok geen poetsen en 's avonds vaak even.

Michèle wat zijn dat???

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Aha je had het al gepost

Liefs Michelle

Ik vind ze heel leuk, maar ja ik ben soms nog net een klein kind

Groetjes,

Michèle

ooo dat lijkt me echt iets voor mij hahaha zal eens gaan kijken als ik mijn kippetjes spel heb uitgespeeld hahaha dat is ook zo´n kinderlijk spel maar ik vind het heerlijk om te doen lekker even ontspannen en nergens aan denken

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Haha, klinkt grappig Michèle

Ik zit ook wisselend op ikke-ben. Als ik voor school moet werken meestal wat vaker, omdat ik dan even pauze neem oid. en dan zit ik toch al op de laptop.
'S avonds tijdens het tv kijken ben ik er ook op te vinden.

Verder hangt het eenbeetje van mijn dag af, maar ik heb altijd een vast rondje hyves, ikke-ben, email…

Liefs, Anne

@Michèle

Ik heb er ook 1 aangemaakt maar snap er nog niet veel van

Liefs Michelle

Hoe heet je dan kan ik je zoeken en dan worden we vriendjes. Vinden de beestjes leuk.

Groetjes,

Michèle

Wij kunnen op het werk overal op, al is dat natuurlijk niet de bedoeling! Maar ik werk 20 uur en heb altijd zo’n bak werk liggen dat ik geen tijd heb om te Ikkebennen. Misschien ook maar goed, haha. Als ik thuis ben, kijk ik altijd als Eva in bed ligt 's middags. En dan vaak als er niks op TV is of het mannetje bv voetbal kijkt. Ik ben er zeker elke dag! Soms in 1 ronde en soms wel in 3 korte rondes. Hangt er maar van af. Straks met twee kindjes zal het wel minder worden vrees ik…Maar ook dan blijf ik wel hoor, alleen dan misschien minder vaak! Het is wel verslavend en natuurlijk supergezellig omdat we elkaar toch al best een tijdje kennen en altijd wel wat te kletsen hebben! Ik zeg ook vaak tegen mijn vriend bv ‘Dylano drinkt nu wel uit een beker’ of ‘Michele, van Morgan, zei dat suiker ook in rozijntjes zit’ ofzo. Ik vergelijk Morgan en Eva sowieso, omdat zij bijna even oud zijn! Grappig he! Dan zeg ik: ‘Morgan doet al dit of dat…dat kan Eva niet!’

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ach bedenk je maar zo. Eef is al een meisje, ze heeft meer haar. Hier wordt nog steeds door mensen gedacht dat morgan een jongetje is. Maar ik doe dat ook hoor Rainbow. Dan vertel ik Mervin dat Eef dat of dit doet, en ik laat soms ook de foto’s zien. Zo heeft ie er een beeld bij

Groetjes,

Michèle