Hoe krijgen jullie het voor elkaar

Michèle niet lachen maar zij heet veerdonsje

Ook ik vertel vaak dingen tegen rené

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Waarom zou ik lachen. Ik heb er 4, Nossie, andika, shioyru en fuzz ball. Ik ga je even zoeken. Ben benieuwd wat je hebt

Groetjes,

Michèle

Ik heb je geaccepteerd
Nu moet ik nog verder voglen

Liefs Michelle

Ik help je wel als je vragen hebt. Je kan me mailen he via de neo mail. Dan hoeven we ze hier niet lastig te vallen met onze neopetjes

Groetjes,

Michèle

ik zit bijna elke dag op ikkeben probeer altijd wel even te vinden om erop te komen.
als rico op bed ligt b.v. in de middag. dan doe ik even ikkebenne en ook poetsen ofzoiets.
En soms als rico zichzelf vermaakt met blokken of ballen of wat dan ook dan doe ik ook snel even checken net als nu

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

das het gemak als ze ouder worden he Inge

Groetjes,

Michèle

haha jazeker michele maar tegelijkertijd is het ook niet zo leuk eigenlijk.
Rico is nu veel onafhankelijker aan het worden en dat zint me totaal niet hahaha. echt erg!
niet dat ik het leuk vind om nooit geen tijd voor mezelf te hebben maar nu is het zovan: ik wil wel met mama spelen en dan INEENS weer niet.
dus zo gauw hij EINDELIJK even aandacht wil (haha) en ik hem dat dan blij wil gaan geven, is het toch ineens weer: NEE MAMA.
nou ben mooi afgeschreven, een kusje is er ook niet meer bij de laatste weken

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Dat komt vanzelf wel weer terug Inge. Enne geloof me ze willen de wereld alleen verkennen maar als ze zien hoe groot ie is dan is mamma toch wel weer heel belangrijk hoor

Groetjes,

Michèle

Oke Michèle, anders heb je straks en heel topic over neopetjes

Liefs Michelle

daarom is kimmetje denk ik niet blij mee.

Groetjes,

Michèle

Ik vind het juist heerlijk als Eva zich alleen kan vermaken. Kan ik mooi even strijken ofzo. We spelen samen, maar ze speelt ook alleen. Dan gaan we samen boodschapjes doen of even gek doen op de bank en daarna gaat ze alleen ‘thee zetten’ ofzo. Maar laatst zag ze me niet, ik had me verstopt achter een auto omdat zij steeds wegliep. Ik deed alsof ik weg was en toen klonk het heel zielig: ‘Mama, mama!’ Blij dat ze was toen ze me zag! Dat is wel weer leuk!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Als morgan mij zoekt roept ze tegenwoordig mammie mammie. Maar echt op een toon als een vogeltje dat roept om eten zeg maar. Ze piept het echt.

Groetjes,

Michèle

@Michelle. ha,ha wat schattig van Morgan.

Ik vind het juist ook heerlijk dat Nick zich goed kan vermaken. Hij komt ook nog regelmatig bij mij en dan is het mama pelen. Maar dat doe ik niet de hele dag. Alleen die dikke knuffels die Nick aan papa geeft mis ik wel. Het is een kleintje voor mij en dan moet hij direct naar papa en die krijgt een hele dikke! Daar ben ik wel eens jaloers op maar goed. Niets aan te doen. Papa zal wel iets liever zijn

Groetjes Bianca

Oh ik krijg wel knuffels, meestal ga ik dan nep huilen en dan rent ze op me af en roept kom maar en dan gaat ze je troosten

Groetjes,

Michèle