Hoe is het met onze hoogzwangere carola

gaat het nog carola ,zit de kleine nog lekker warm .nog eventje dan kunnen we de nieuwe, ikke ben kindtje verwelkomen .sterkte meid met de laatste loodjes en succes met bevallen .

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 07 Jul 2005 09:35:31

Jaaaa, super spannend hoor!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en…?

Jaaa super spannend
Hoop dat alles goed is met ze
Succes meid
En hou je ons op de hoogte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Vergeet Marieke niet! Die is maar 1 dagje na mij uitgerekend en ik zie nu dat we ook gemeen hebben dat we allebei zoontjes uit 2001 en 2003 hebben.

Ik voel me nog steeds goed, dus de baby hoeft er van mij nog niet uit (ik had al verteld dat ik moeilijk afscheid kan nemen van de zwangerschap, he ) maar als het zo gaat als bij de jongens, kan het voor hetzelfde geval over een paar uur geboren zijn!

Bedankt voor het meeleven. Ben zelf idd ook met vlagen flink zenuwachtig, meer dan de vorige keren.

Nou, succes hoor Carola en Marieke!

Gelukkig voel je je goed Carola, hopelijk Marieke ook!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Gelukkig zit het weer nog mee. Heerlijk dat je je nog zo goed voelt( hoe voel jij je marieke ? ), dat had ik bij Evianne ook. Die was 6 dagen te laat en hoefde er van mij ook nog niet zo nodig uit. Heel veel sterkte alvast en we gaan lekker in spanning af zitten wachten op de nieuwe ikke ben kids.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

En Carola? Alles nog rustig?
Nog twee daagjes tot de uitgerekende datum

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

Net even niet! Grrr, Mats had de inhoud van de commode (o.a. mijn met beleid gestreken handdoeken en keurig opgevouwen badcapes) en de bovenste plank van de hangkast (op 3 maten keurig gesorteerd en opgevouwen babykleding) uit de kast gegooid en ik was razend. Nou weet ik dat je dus ook harde buiken kunt krijgen van stress! Maar gauw weer proberen de rust te vinden, want vandaag mag het niet komen, want mijn tantezeggertje is jarig en ik wil het graag zo houden dat we onderling bij elkaar op verjaardag kunnen.

Zo heb ik dat ook weer even van me afgeschreven, hopelijk helpt het.

Hahaha heb je geen last meer van nesteldrang?

Zonder gekheid; heeft het geholpen, van je af schrijven?

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Ja, ben nu een stuk rustiger, maar de dag is nog niet voorbij en ik heb altijd snelle bevallingen, dus nog even afwachten of ik het vandaag kan inhouden.

hou ons op de hoogte ,sterkte carola en ook marieke .het wordt spannend ,maar heel veel succes en sterkte ,we horen van jullie

Vandaag DE dag, nog niets in zicht, maar dat kan natuurlijk nog zomaar veranderen. Ik heb zelf zomaar aldoor het idee gehad dat ik ging overlopen en dat ik op een even getal ga bevallen omdat mijn jongens dat ook zijn. Dus ik hou de 16e, 18e en 20e voorlopig aan. Het zal wel flink tegenvallen als het de 20e er nog niet is…

Jullie worden op de hoogte gehouden!

Jee, dat blijft altijd spannend zeg zo op het laatste moment…de uitgerekende dag etc.
Ben erg benieuwd wanneer de kleine (meid, denk ik ) zich aandient
Succes alvast!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.

ik gauw de comp aan gezet dat ik thuis kwam ,maar nee hoor de baby zit nog lekker bij carola nou sterkte meid

Sterkte Carola!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Succes alvast meid
We leven met je mee hoor

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

en hoe gaat het vandaag

dacht wel mooi weer om te bevallen dus dacht kijk ff hoe het gaat

Mooie dag ook, mijn schoonmoeder is jarig!
Suc6 meis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Gaat er al wat gebeuren Carola ???

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ik denk dat ik vanochtend de slijmprop ben verloren, maar ik weet niet precies hoe dat er uit hoort te zien, dus ik kan me vergissen. En ik heb wel eens gelezen dat het daarna nog wel een week kan duren, dus het zegt niet zoveel, behalve dat er iets gaande is. Verder geen tekenen dat er op korte termijn iets gaat gebeuren.

Eigenlijk hoop ik vandaag niet want er is nog een jarige in de familie en de 13e vind ik ook niet zo’n leuke datum, ook al ben ik niet bijgelovig.