bij dylan verloor ik hem op vrijdag zo slijmerige prop en zondag op maandag was dylan er
nee de 13 en dan straks vrij dag de 13 nee moet je niet hebben,nou beval dan maar morgen of vrijdag hiihihih
daarna moet ik 3 weken wachten
bij dylan verloor ik hem op vrijdag zo slijmerige prop en zondag op maandag was dylan er
nee de 13 en dan straks vrij dag de 13 nee moet je niet hebben,nou beval dan maar morgen of vrijdag hiihihih
daarna moet ik 3 weken wachten
succes Carola, hoop voor je dat het dan over een paar dagen komt!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
OOO spannend hoor
Daar zitten we weer met zijn alle te wachten
Net als bij Astrid maar die doet nu gezellig mee
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word
De bevalling komt er nu vast heel snel aan en houd jezelf tijdens de bevalling maar voor ogen dat het dit keer heel snel voorbij zal zijn, dan komt het zeker uit! Ik was zelf echt verbaasd hoe snel het deze derde keer ging, kon het haast niet geloven… Dus zet de Champagne maar vast koud en heel veel succes!
Liefs van Marieke
hoi carola
gaat het nog ,ik hoop dat je de kleine, gauw in je armen kan nemen .meid heel veel succes en sterkte
groetjes marielle mama van tanja
Ja Carola, ik ben ook benieuwd hoor, hoe het vandaag met je gaat!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Hahhaha, reken maar!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.
Whahaha ook al de meldplicht. Succes hoor meid !!!
Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005
Carola denk je nog aan je meldingsplicht ??? Hihihi hoe gaat het??? ( of is het al gebeurd ???) Anders wens ik je gewoon weer heel veel succes en dat het maar heel voorspoedig mag verlopen.
Haha.
Het is nu wel heel spannend aan het worden.
Heel veel suc6.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Jaaa, hoe gaat het, hoe gaat het??
Ben helemaaaal niet nieuwsgierig hoor
Ik had gereageerd in een andere topic, dus ik dacht dat ik me hier niet hoefde te melden. Je kunt immers bij profiel de laatste berichten raadplegen.
Hier dus nog niets aan het handje. Misschien maar beter ook want ik zit met 2 zieke (hoesten, verhoging) kinderen dus wat dat betreft zit de baby veilig voor hun bacillen in mijn buik en ik ben zelf ook niet in topconditie (slecht geslapen door huilende kinderen en bekkenpijn door heen-en-weer gerace gisteren). Ik hoop wel dat het voor donderdag spontaan komt anders word ik gestript. Weet niet precies wat dat is, maar het klinkt niet lekker.
gestript ben ik ook, is maar eventjes vervelend. Dan doet ze met de vingers de baarmoeder pesten even in de hoop dat daar meer beweging in komen gaat.
Gisteren lekker om 21.00 al in bed gaan liggen, t.v. gekeken tot 22.00 en daarna heel wat stukjes kunnen slapen (om de anderhalf uur naar de kinderen, die zijn aan de betere hand, maar nog niet helemaal beter en ik was alleen thuis dus ik draaide er alleen voor op). Verder vanochtend wel heel lang pijn in mijn bovenbuik bij mijn baarmoederrand gehad, maar dat nam na een uurtje af. Dus eigenlijk komt het erop neer dat niets erop lijkt dat het binnenkort gaat gebeuren.
Ik hoor op het zwangerforum van meiden die allemaal slijm verliezen (tekenen en/of slijmprop, maar hier geen slijmverlies meer na dat ene waarvan ik dacht dat het de slijmprop was, ik weet niet wat dat betekent.
Lstig hè, die onzekerheid…
En het blijft gewoon een kwestie van afwachten.
Heel veel succes hoor!
En fijn dat je toch heel wat stukjes heb kunnen slapen vannacht (beter dat dan niks)
Sterkte!
Ik had ook, dat ik (dacht dat) ik slijm verloren had een paar dagen voor de bevalling, maar opeens 4 uur voordat Jonathan geboren was, verloor ik duidelijk zo’n prop…
Ben wel blij voor je dat je kinderen weer wat op krachten komen.
Heel veel sterkte hoor!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
hallo dames heb net een sms-jes van carola gekregen;vanavond om 19.21 een snelle en voorspoedige bevalling dochter lis geboren
groetjes ingrid