Hoe is het met jullie humeur?

ik was even benieuwd hoe het met jullie humeur staat zo in deze tijd van het jaar.
ik ben totaal niet vrolijk en sneller chagerijnig.
zolang ik bezig ben gaat het wel maar bah bah het zit even weer niet mee.

hebben jullie dat ook zo rond deze tijd van het jaar? ik merk aan rico ook wel dat hij er kwa slapen b.v. last van heeft, en ook sneller jengelig issie, en daar wordt ik dan weer niet vrolijk van

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ha ha ha is dit naar aanleiding van mijn boksbal wens??? Maar mijn humeur is om op te schieten op het moment. Dat kan bij mij overigens ook komen door te veel snoepen, maar niks lijkt oke te zijn op het moment zeg maar.

En volgens mij hebben wij het alle drie op het moment, vooral als we in huis zitten dus we gaan maar zoveel mogelijk naar buiten en thuis laten we de boel de boel

Groetjes,

Michèle

Oh haha, ik word juist alleen maar vrolijker in deze tijd van het jaar. Die lange, koude winter ligt achter ons en lang leve de lente! Vogeltjes die al heel vroeg weer fluiten, de zon die al best lekker warm aanvoelt, de dagen die alweer ‘langer’ worden. Nee hoor, ik ben prima te pruimen juist nu. Hihi.

Waarom word jij in deze tijd van het jaar juist sneller chagrijnig dan?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

hier een goed humeur hoor… het zonnetje schijnt… op zoek naar een goedkoop weekeindje weg met zus en gezin… alleen wel balen hier omdat het hele park is omgeploegd en na de regen van gister kun je daar maar beter niet heen gaan…

het is lente hoera hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@ mamma van drie jongens ik omdat iedereen het hier op zijn heupen krijgt. Katten (5 stuks) zijn rusteloos, vechten veel, of lopen voordurend voor je voeten en Morgan is ook hyper en totaal niet luisterend op het moment. Ze hebben allemaal lentekolder in der koppies En mamma wil soms wel even NU EVEN NIET moment

Groetjes,

Michèle

ik ken die momenten ook maar al te goed hoor … maar gelukkig nu even niet hihi
behalve dat zoonlief een tic met de lamp heeft momenteel bah die moet aan staan

groetjes

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

haha nou
dat komt meestal wanneer de blaadjes vallen en de blaadjes groeien tijd.
weet ook niet hoe het komt
denk omdat je zit te wachten dan totdat het echt lekker weer blijft en niet: dan wel…dan niet…
zo krijg je stemmingswisselingen

ohja en ik ben met de nieuwe pil aan het rommelen
ik wordt er niet vrolijk van, ben op het punt van: als dit niet normaal werkt dan fli**er ik de hele zooi eruit en dan maar geen pil

Ik begrijp het, Inge…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

haha erg he.
alsi k dan toch bezig ben
iemand die geen pil slikt? hoe bevalt dat?
(en gewoon geen hormoontroep dan he)
en iemand dan ervaring met advil feminax?
lekker off topic even maar goed dan is mijn humeur dus misschien wel weer goed ipv toen straks, toen was mn humeur omt e schieten.
maar toen beloonde rico ons met een verassing, dus nu ben ik echt zo vrolijk!
nog steeds kan mn dag niet stuk
leuk he Mriek, stemmingswisselingen

Ik ben de hele winter juist ontzettend moe en depri geweest. Niet heel ernstig hoor, maar gewoon flauw van alles. Sneeuw duurde te lang en het vroege opstaan omdat Sanne weer eens vroeg wakker werd. Juist nu kom ik in een betere stemming. Ondanks mijn ontslag natuurlijk.
Zometeen weer hardlopen 's avonds als de klok 1 uur naar voren gaat. Nu lukt dat niet is gewoon te donker. HEERLIJK.
Oh ja, ik gebruik helemaal niets ook geen pil dus. Bevalt prima. Ik weet precies wanneer ik mijn eisprong heb en dan doen we het met condoom. Na Sanne haar geboorte had ik een spiraaltje laten zetten ik werd hier aggressief van, maar dat zal ook te maken hebben met mijn PD. Die heb ik weer laten verwijderen, maar ben niet meer aan de pil begonnen eigenlijk.

Groetjes Carolien

Euh…waarom vraag je dat aan mij, Inge?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Begin er net weer een beetje uit te krabbelen, inderdaad dankzij het weer en als je op half zeven het gordijntje in je dochters kamer opdoet, je ook echt iets ziet, behalve een groot zwart gat.

Wel ben ik he-le-maal OP! Echt doodmoe en het is er niet uit te slapen lijkt wel. Maar ik heb het momenteel helemaal niet leuk op mn werk, dus dat zuigt energie, vermoed ik.

Maar het zonnetje op mn bolletje, HEERLIJK!!!

Lilypie Second Birthday tickers

haha dat was niet echt een vraag Mriek, ik reageerde op jouw bericht en het was meer een opmerking.

vandaag zit ik weer lekker in mijn velletje,
het weer??? (he mriek hahaha flauw)
nee het weer is hier nog niet veel maar goed het is in ieder geval licht buiten ipv half donker.
en zit nu van de nieuwe pil in de eerste week en vandaag nr 3 geslikt, de 1ste 2 dagen was het niet echt geweldig moet ik zeggen.
maargoed even afwachten nog.

Oh, haha. Ik dacht al dat je mij ook zo’n borderlinetiepje vond…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Hmm… Nou mijn humeur wordt steeds beter!
Heerlijk weer naar buiten, in de zon zitten ed
Het enige waar ik nu weer van baal is dat we geen tuin hebben:S

liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ook mijn humeur word beter rond deze tijd van t jaar… De zon komt meer op, de graden gaan omhoog… nou dan zit ik in mn sas :D:D:D
Af en toe ook wel eens een depri dag maar over het algemeen gaat het hier wel goed…:smiley:

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Mijn humeur gaat ook in een stijgende lijn met hier en daar een dipje. Ben sinds kort ook weer aan de pil dus misschien ligt het daaraan dat mijn humeur af en toe beneden peil is… Geen idee. Maar van de weersvooruitzichten word ik erg vrolijk. Heb zo ontzettend te pest in gehad over die lange winter en sneeuw dat ik nu onderhand met 10 graden al het idee heb dat het zomer is!! Dat was ook een beetje dom want ik ben alweer een week aan het snotteren maar goed…

Groetjes Bianca

@Mriek; vind ik soms ook

we zijn net lekker naar buiten gegaan, eerst in de wagen en toen heeft ie zelf gestapt.
hij vind de weg oversteken minder leuk volgens mij, hij loopt dan ZOOOO traag,
stonden net 5 auto’s te wachten totdat rico even doorliep hahaha. (wel aan het handje maar goed kan m moeilijk meesleuren)
zag die vrouw voorin de auto al lachen zovan: doe maar rustig aan
ik wil alleen niet weten hoe de rest van de chaufeurs reageerde hahaha ooh echt.
het zonnetje schijnt nu wel heerlijk
het is zelfs warm binnen door de zon
de verwarming staat al dagen niet aan en het is hier gewoon telkens of 19.5 of 20 graden binnen. pff

@Benick: welke pil slik je?
ik merk sinds de apotheken ons die neppe troep geven ipv de orginele pil dat het minder te doen is met mn humeur.
ze zijn wel sneaky zeggen ze: het is dezelfde pil alleen de naam is anders.
yeah right
even na gekeken blijkt dat de hulpstoffen OOK anders zijn. en die doen het hem juist met je humeur, en vervelende bijwerkingen.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

MamavanRico:
Weet je dat ik geen idee heb hoe die pil heet! Het is volgens mij wel iets nieuws en de lichtste variant… Ik zal eens kijken. Normaal had ik altijd de Mircogynon. Dat ging redelijk goed. Maar omdat ik die hormonen rommel niet meer wou slikken ben ik na de bevalling ook niet meer begonnen. Helaas moet het nu wel maar anders stap ik gewoon over op de bekende pil. Ik ben nu alleen veel moe en heb vaker last van hoofdpijn. Daar zit ik nu ook niet op te wachten natuurlijk. Want het is zo lekker buiten

Groetjes Bianca