goed de bijsluiter lezen benick
staat namelijk in dat als je hoofdpijn gaat krijgen van de pil je accut moet stoppen!
Hoe is het met jullie humeur?
Tja, ik zal het eens checken. Ik denk daar nooit zo gauw aan omdat het iets normaals is om een pil te slikken. Ik leg dan de link niet dat het daaraan ligt Anders maar weer eens naar de huisarts voor een nieuw recept…
Maar vandaag gaat het goed. Ik ben dan op het werk maar ik verheug me op morgenmiddag. Lekker smiddags naar buiten in de zon met mijn kleine vent! Daar wordt je automatisch vrolijk van…
Groetjes Bianca
quote:
goed de bijsluiter lezen benickstaat namelijk in dat als je hoofdpijn gaat krijgen van de pil je accut moet stoppen!
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100127/Fpre.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“88” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/pmh5p1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Volgens mij heb ik dezelfde pil en ik was ook niet blij toen ik de bijsluiter las. Had microgynon en nergens last van, nu heb ik een pil die heet gewoon zo als alle ingredienten achter elkaar geschreven, volgens mij. Ik ben nogal hoofdpijngevoelig dus terug naar de dokter, zeggen dat ik een andere pil wilde. Die zei dat dat niet hoefde, alleen als ik in de stopweek elke maand ondragelijke hoofdpijnen had. Nou, das niet het geval. Het blijft wel rotzooi natuurlijk. Ik zou na de tweede wel een spiraaltje laten zetten denk ik. Zonder hormoonafgave als het kan, Ga ik tegen die tijd wel even uitzoeken allemaal.
Ben wel nog steeds zo ongelooflijk moe… phoe… das niet leuk!
Liske: ja, zoiets ja, Dan hebben we denk ik dezelfde pil. Toch maar weer over naar de microgynon… Als ik dat vraag bij de huisarts kan hij toch moeilijk nee zeggen lijkt mij
Ik ben ook vreselijk moe. maar ja, kan ook voorjaarsmoeheid zijn he!
Groetjes Bianca
@Benick: Ik gooi het ook op voorjaarsmoeheid hoor, staat los van de pil zover ik weet. Alleen ik ben nog nooit zo lang zo moe geweest. In elk geval, anders. Toen Nora er net was sliep ik ook niet veel, toen ik zwanger was ook niet en natuurlijk ben je dan moe. Maar nu slaap ik best normaal en toch weer iedere ochtend enorm moe en 's avonds om 10 uur gaat het lichtje echt uit, van het een op het andere moment ben ik bekaf, wil ik met niemand meer praten, niks meer doen. En dat al een paar weken. Heel vervelend!
Maar goed, zal beter gaan als de dagen langer worden en ik leuker werk heb denk ik!
Liefs
Liske: heel herkenbaar. Ik zei het laatst nog tegen mijn man. Dat ik na een toch goede nacht gewoon bekaf wakker word smorgens. Niet normaal. En savonds om 21.30 al met de ogen dicht op de bank liggen te pitten. Niet gezond meer. Zal het voorjaarszonnetje wel zijn dan denk ik
Groetjes Bianca
ja precies de werkende stof naam staat erop levongesterol ofzoiets en nog wat.
maargoed de hulpstoffen zijn anders dan die in de orginele pil
echt rommel sinds ik die slik gaat het alleen maar bergafwaarts
ik hoief ook geen spiraaltje, hoor daar ook meer kwaad dan goed over.
mensen die buikpijn blijven houden, veel misselijk zijn, bloedingen tussendoor.
dan liever helemaal niks, en slik ik wel advil feminax ofzoiets voor de pijn tijdens de menstruatie.
ik ben geen condoom gek maargoed beter dan hoe hetn u is.
ik heb nu de nepvariant van lovette, ik wacht nog even af hoe het gaat en als dit het niet is dan maar helemaal niks.
wat is het trouwens heerlijk weer! ik zit gewoon in een shirtje binnen, en pumps ipv hoge laarzen,
echt heerlijk!
ik kan niet wachten zomer kleren bij te kopen
Nou, heel typisch. Ik had voorheen altijd de Femodeen… Nooit geen last, geen hoofdpijn/buikpijn/puistjes/whatever! Maar nu heb ik dus ook ineens een ander ding, heb het even op gezocht. Gestodeen/Ethinylestradiol… Jaaaja.
Die heb ik nu sinds 2 maanden of zo, en vorige maand werd ik ineens halverwege de strip ongesteld! Raar. Ik huisarts bellen, hij zegt jah, dat is normaal. Komt van de veranderde samenstelling en ik moest deze maand maar niet afmaken. Stopweek inlassen en dan weer opnieuw beginnen.
Nu ben ik hier dus ook niet echt blij mee, dat snap je. Maar zou je gewoon weer je normale pil kunnen vragen?
Verder hier geen stemmingswisselingen, ben gelukkig vrij van dat soort dingen. Maar tis wel bekend, dat mensen vaak met het vallen en opkomen van de bladeren er last van kunnen hebben. Dus helaas Inge, misschien val jij hier wel onder…