Nee, het is inderdaad nooit goed. Toen jij in het begin wél een dik buikje had, zeiden mensen daar ook weer wat van. En nu is 'ie weer klein. Terwijl ik 'm ook gewoon normaal vind met 23 weken. Niet groot, maar ook niet klein. Normaal. Zucht. Bij mij zeggen sommige mensen ook: ‘Ik vind het een mooi buikje, helemaal niet gigantisch!’ en anderen doen alsof ik abnormaal ben. Maar goed, ik ga me er ook niks van proberen aan te trekken. Zolang mijn vk maar zegt dat 'ie goed is qua baarmoederformaat zeg maar. Uiteindelijk meten zij de baarmoeder, niet de buik! Ik moet 02-08 weer en kaart het dan wel nog aan, want helemaal goed voelt het niet. Op de foto valt het misschien mee, maar hij is in het echt toch wel erg groot. Als zij zegt dat het normaal is, geloof ik dat en laat anderen maar kletsen! Als je te klein bent, zeggen ze weer: ‘Groeit je kind wel goed?’ ARGH!
Ik werk trouwens door tot 4 weken officieel, net als vorige keer. Toen werkte ik 36 uur nog en dat ging prima. Nu zitten er 2 weken vakantie bij en dat vind ik toch wel fijn, want ik merk dat de 2e toch wat meer energie kost!
Groetjes Rainbow, trotse mama