Hoe groot kan een buik worden?

Best CREEPY zou dat zijn ja!

@Michele, ik heb gelukkig een ruim bureau waar ik nog goed achter pas. Maar ik heb 2 weken vakantie en ga dan - officieel 4 weken vooraf - met verlof, dus bij mij zien ze het eindresultaat ook niet meer!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Jeetje Rainbow, ineens dringt het door dat je al 30 weken zwanger bent! Wat lang al! Ieh, spannend, het aftellen kan toch wel een beetje beginnen nu?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Het wordt tijd dat je ga groeien meid met zo’n mini buikje … Ik kreeg met de 30 weken extra echo omdat ik klein buikje had, maar die was zeker niet kleiner dan de jouwe hoor!! Je moet je niet druk maken meid… het komt echt wel goed. Enne … het ligt er ook echt aan welke kleren je aan heb. Hier met buikband oid een veel groter ogende buik dan anders. Mensen zeggen dan oh wat een buik/toeter, en dag later huh waar is jou buik gebleven… Ja duh!

Ik kreeg als tip om geen grotere bh’s aan te doen dit omdat ik geen bv ga geven. Mijn borsten zijn wel redelijk gegroeid van B naar C/D maar door strakke bh’s te dragen zou ik straks ook minder last van stuwing hebben (is mij verteld)…

Een prachtige buik en totaal niet groot!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Das een mooi buikie om trots op te zijn! Laat maar lekker lullen iedereen, het ziet er prachtig uit!

Ik droomde voor de 20 weken echo dat er een krokodilletje in mn buik zat…En in mn droom dacht ik: Dat hoofdje is wel makkelijker met de bevalling dan een babyhoofdje… Hahaha… die dromen horen er volgens mij echt bij.

Geniet maar lekker van je zwangerschap zonder kwaaltjes, meid!

liefs

Op de foto lijkt 'ie wel kleiner dan in het echt moet ik zeggen…Dat was vorige keer ook. Maar toch maak ik me maar niet meer zo druk, als ik jullie kei-toffe reacties allemaal lees! Fijn!

@Liske…een krokodilletje? Hahahaha. Ja, die heeft wel een iets smaller bekje, maar je zou je toch kapot zijn geschrokken. Mevrouw, u heeft een ALLIGATOR gebaard! Dan zouden ze in elk geval zeker de krant hebben gebeld! Gekkie. Moest er erg om lachen!

Lieve Rainbow,
Je hebt een prachtige buik!!!
Echt waar, er zit een mooi kleine ventje in te groeien en
laat andere maar lekker l**len.
Kan me het inderdaad nog wel herrinneren, de een weet het nog spannender en leuker
te vertellen of te zeggen als de ander.
Nieuwe techniek voor jouw… Ene oor in en andere oor weer uit, en denk dan aan ons die je toe schreeuwen: JE BENT PRACHTIG.

Gr Patries

Dank je!

Graag gedaan meid, want het is gewoon zo.
Baal er zo van hoe somige mensen andere zo onzeker kunnen maken.
Vind dat vreselijk.
Af en toe heb je gewoon ff behoefte om OOK te horen dat
het klinkklare onzin is, somoge mensen doen het er ook om.
Dan denk waarom nou, maar jij…
Ff uitzingen die 10 weekjes en je weet het he,
Ene oor in en andere weer uit(en dan hoor je ons he.
Geniet ervan meid.

Gr Patries

Zo kreeg ik voor 2 of 3 weken geleden te horen dat ik juist helemaal niet dik ben, en maar een heeeel bescheiden buikje heb… maar eigenlijk is het nooit goed… Als je een kleine buik hebt niet, en als je een grote buik hebt niet…

Ik vindt zelf dat ik een beste buik heb voor 23 weken, en toen hun dat zeiden droeg ik zwart, dus dat kleedt af… Hahaha wij weten wel beter…
Ik trek me er niets meer van aan… En dat moet jij ook niet doen Rainbow!
Nog 6 weken en dan ga je al met zwangerschapsverlof?? Ik probeer tot het laatste moment nog te werken, en anders word het midden September / begin Oktober ongeveer

Liefs, Melanie, (mama van Noah)

Nee, het is inderdaad nooit goed. Toen jij in het begin wél een dik buikje had, zeiden mensen daar ook weer wat van. En nu is 'ie weer klein. Terwijl ik 'm ook gewoon normaal vind met 23 weken. Niet groot, maar ook niet klein. Normaal. Zucht. Bij mij zeggen sommige mensen ook: ‘Ik vind het een mooi buikje, helemaal niet gigantisch!’ en anderen doen alsof ik abnormaal ben. Maar goed, ik ga me er ook niks van proberen aan te trekken. Zolang mijn vk maar zegt dat 'ie goed is qua baarmoederformaat zeg maar. Uiteindelijk meten zij de baarmoeder, niet de buik! Ik moet 02-08 weer en kaart het dan wel nog aan, want helemaal goed voelt het niet. Op de foto valt het misschien mee, maar hij is in het echt toch wel erg groot. Als zij zegt dat het normaal is, geloof ik dat en laat anderen maar kletsen! Als je te klein bent, zeggen ze weer: ‘Groeit je kind wel goed?’ ARGH!

Ik werk trouwens door tot 4 weken officieel, net als vorige keer. Toen werkte ik 36 uur nog en dat ging prima. Nu zitten er 2 weken vakantie bij en dat vind ik toch wel fijn, want ik merk dat de 2e toch wat meer energie kost!

Jaa deze 2e kost ook bij mij zeker meer energie, en aangezien ik in de schoonmaak werk, en veel moet bukken, trap lopen, boven mn hoofd moet werken, ben ik bang dat als ik zo door ga ik toch eerder moet stoppen dan ik wil.
Het liefst gewoon door tot wat jij ook zegt 4 weken, maar denk dat me dat niet gaat lukken, aangezien ik al moeite heb met mn eigen huishouden soms.

@ Rainbow: Even off topic, maar schopt jou kereltje ook zo veel???

Ik word er toch best wel een beetje gaar van… word de hele dag geschopt en gemept door deze vent…
Als ik ook maar even stil zit… bijv onder het auto rijden… zoals nu voor de pc… of op de bank/ bed word ik getrapt… hij is zooooooooooo super actief…
Lijkt wel of hij helemaal niet slaapt… want als ik sochtends wakker word gaat de buik al alle kanten op…

heb jij dat ook?? of is ie nog wel lekker rustig?

@Melanie, ook ik word geschopt ja! Ons mannetje is op zich best rustig, ik word er niet gek van zeg maar, maar soms is 'ie wakker en dan gaat hij flink te keer. Net zat ik hier iets te typen en toen zag ik heel mijn buik schudden. Pijn doet het verder niet. Ik vind het wel grappig. 's Ochtends ligt mijn buik ook in de gekste vormen! Eva was in mijn buik ook best rustig trouwens, dit kereltje is ook geen druktemaker. Maar ik voel 'm wel volop en soms voel ik volgens mij echt zijn voetjes trappelen. De vk kon precies voelen waar zijn voetjes liggen, maar ik voel dat zelf niet. Jij wel? Doet het schoppen bij jou wel pijn?

Enne…ik kan me goed voorstellen dat schoonmaakwerk extra belastend is. Ik zit dus op kantoor achter een computer en dat is wel een stuk minder zwaar. Je moet wel goed in de gaten houden dat je jezelf niet overbelast. Van schoonmakers op ons kantoor weet ik, dat ze in héél korte tijd héél veel moeten doen. Het is echt doorpezen. Hou daar wel rekening mee he meis?

@ Rainbow: Nee pijn doet het niet… maar een heel erg prettig gevoel is het ook niet, als het de hele dag door gaat.
Laatst zat ik op de bank, en kon echt zn hoofdje vastpakken… heel appart…

Jaa we doen zeker veel in korte tijd… en houdt er nu wel rekening mee dat ik niet zo snel meer ben, en niet alles meer kan.
Als ik het echt niet trek dan ga ik gewoon al met zwangerschapsverlof, maar probeer het wel uit te zitten zeg maar…

Ik was in de winter zwanger dus dan valt het minder op maar ik had ook echt een reuze buik en baarde een zoon van 8 1/2 pond in 6 uur tijd zonder knip (paar kleine scheurtjes)
Ik vond het het mooiste babytje van de wereld, zo klein en teder en dan komen er felicitatie’s via de sms … heeft die kleuter al een driewieller, wat een dikkertje enz. dat vond ik niet leuk om steeds maar weer te moeten horen hoe groot/dik hij wel niet was.
Het was gewoon een wolk van een baby, de kraamverzorgster had er al zoveel gezien maar zij zei dat ze grotere baby’s juist veel leuker vind en ze zijn ook iets minder vatbaar en mogten ze een keer een bikgriepje krijgen dan hebben ze een reserve laageje.
Tja en die borsten he hahahahahah na mijn verlof werd ik de heletijd nagekeken door de mannelijke collega’s (van cup 80B naar 85E later 80D) ik gaf borstvoeding, nou ik voelde mij daar niet echt prettig bij hoor, ik ben er 8 maanden geleden mee gestopt en nu zijn ze 80C en het zal wel weer een B-cup worden als ik de zwangerschapskilootjes kwijt ben.
Geniet er lekker van je bent prachtig !!! ik kijk altijd nog zwangere vrouwen na en denk dan terug aan de tijd dat ik zelf zwanger was.

Rainbow, je hebt echt een prachtige buik, en ik vind hem echt niet te groot. Laat anderen lekker lullen!! Je hebt een prachtige buik, en om even een vergelijking te trekken, plaats ik nu een foto van mijzelf toen ik 30 weken zwanger was van Bo. Schrik niet!!!

Ik leek wel alsof ik elk moment kon bevallen, achteraf was dat ook met 33,5 week, Moet je nagaan hoe groot mijn buik toen was!!! Want in de weken 29 tot 33 is bo 6 weken voorgelopen op groei!!
Dus geloof mij, je hebt echt een super mooi buik, en niets van anderen aantrekken!!

liefs woezel

Hihihi Woezel, als ik dat zo zie, is het ook een flinke toeter! Liep Bo 6 weken voor? Dat is best veel? Hoe groot was hij dan, toen hij met 33 weken werd geboren? Aan de ene kant is dat natuurlijk veel te vroeg, maar aan de andere kant was hij misschien eigenlijk al iets ouder dan 33 weken omdat hij ook voorliep? Hoe zat dat precies? Daar ben ik wel benieuwd naar! Het is wel een mooie buik Woezel!

@ Woezel dat was mijn 38 weken buik Ook flink inderdaad maar iets minder dan bij jou.

@ Rainbow ik plaagde morgan ook regelmatig door der voetje te pakken en dan ging ze heel hard met der andere voetje schoppen om los te komen. Ik heb ook een echo van alleen haar voetje, die zette ze op dat moment vol tegen mijn buikwand en de vk kon hem precies vastleggen

Groetjes,

Michèle

@Michele/Melanie, wat grappig dat jullie echt lichaamsdelen vast konden pakken! Ik kan dat niet? Ik zie weleens een rare bult, maar ik weet dan niet wat dat is? Billetje? Hoofdje? Ik zie niet echt iets waarvan ik denk: dat is een handje? Wel grappig dat Morgan zich echt zo afzette tegen je buik! Zie je, ik zei toch al dat ze veel zwom daar? Ik denk dat ze zich tegen ‘de muur’ afzette voor haar volgende baantje!