Hoe gaat het met Rico?

ja hoor, tenminste half. mijn moeder moest toen (32 jaar geleden) bevallen van mijn broer en dat ging allemaal niet zo lekker, mn broer lag in een stuitligging en dat ging allemaal niet zo heel erg lekker. gelukkig was er een ontzettend lieve verpleegster die goed voor m’n moeder zorgde en die heette Rinske. Uiteindelijk was alles goed afgelopen. Maargoed dat vonden ze dus ook wel een mooie naam voor mij toen ik vijf jaar later op de wereld kwam. (even in een notendop…)

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Oh dus je bent vernoemd ook Maar wel mooi van je ouders. Ik heb dezelfde naam als de dochter van mijn moeders collega. Die heette zo alleen had mijn moeder er toen niet aan gedacht. En mijn broertjes naam heb ik bedacht. Ik was toen hotel de botel op een jongen van school (ik scheel 9 jaar met mijn broertje) dus mijn broertje moest ook maar zo heten. Gelukkig vond mijn moeder het gewoon een leuke naam. Ik heb ook pas onlangs verteld waarom en hoe ik aan die naam gekomen ben.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Jah Inge 5 of 6 tandjes heeft hij nu. 2 onder en denk 4 boven maar kunnen er ook 3 zijn hahahahha. als je langs zijn bovengehemelte gaat is het 1 lange kartelrij hahahaha. Om het goed te kunnen zien moeten ze nog iets doorgroeien. alleen het brood lospulken in zijn mond is NIET leuk meer dus doe ik nog maar zelden ik vraag gewoon doe je mondje is open en doe dat dan voor en dan kan ik meestal wel zien of zijn mond leeg is

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hey Michèle, hoe spreek je Morgan eigenlijk uit?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

hahahah bijtgrage dylano, dadelijk ist nog een echte vampier
bijten is echt niet leuk!! en dan te bedenken dat veel kindjes rond het jaar een fase hebben dat ze echt expres gaan bijten…verheug me nu al:S

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoe spreek je het uit. Ja op zijn engels net als de naam van morgan Freeman. Dus Morghan zeg maar.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

die morgan freeman is echt een top voorbeeld
heel aparte naam vind ik Morgan heel bijzonder ook!
Rico heet Rico omdat Rijco Rijco heet en de J hebben weggelaten en ik vond Rico ook echt stoer

Morgan heet volluit Morgana. Als je de boekjes geloven moet zou Morgan de mannen versie zijn, hoewel er ook zat vrouwen zijn die morgan heten. Maar Morgan is dus haar roepnaam. Alleen als ik boos op haar ben noem ik haar Morgana

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Schei uit zeg Inge een vampier hahahahahha.
enne die bijtfase krijgen ze inderdaad maar is zo over als je het een keer terug doet, heb ik bij madelon ook gedaan niet echt hard maar wel dat ze het voelde daarna nooit meer gedaan

Owwwwwwwww je lijkt me moeder wel Michèle bij jou komt de a er achter als je boos bent bij mij werd dan overduidelijk tat le uitgesproken dus michelLE volg je hem nog?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

over tandjes gesproken…
al 2 dagenb ij het tandjes poetsen van rico bloed hij, gisteren viel het mee maar het leek net wel een bloedbad (ja overdrijven is ook een vak maar jullie snappen me wel) is dit niet erg??
hij gaat dan ook hard krijsen, en ik poets echt niet hard ofzo

Ha ha ha ja al viel dat bij mij wel mee omdat het natuurlijk anders uitgesproken wordt (michèle op zijn frans he). Meestal zei mijn moeder Jufrouw Vermeer…

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Inge: misschien komen er weer nieuwe tandjes aan?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik poets onder dan kan toch niet gaan bloeden als boven tandjes komen? of bedoel je dat er misschien onder tandjes bijkomen ? (hij heeft er 2 onder nu)
in zijn bovenkaak heeft ie 2 bultjes zitten (al best lang) de 2 bultjes zitten langs elkaar LANGS de plaats waar de 2 voortanden moeten zitten. dus de snijtand en die daarlangs hoort daar staan dus 2 bultjes…pff snapje?
ik kan echt niet uitleggen ik heb honger! mijn vriend is nog niet thuis en hij heeft perongeluk de pinpas meegenomen en die kan hier pas over 'n uur zijn en ik heb alleen nog maar een broodje gegeten
jaja en dat is de rede van mijn rare uitleg…honger en moe
geloof je me?

Ik geloof je meteen! Toch nog wel iets kunnen eten uiteindelijk? Dat tandjesverhaal vind ik moeilijk te volgen zo op de vroege morgen. Daar doe ik later op de dag even m’n best voor…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

haha ja om 23:00 uur pfff
ja en t tandjes verhaal was moeilijk omschreven was echt op gisterenavond dus vandaar de grap of je geloofde dat dat de rede was van mijn moeilijke omschrijving snapje? pff ga ik weer hahaha

Was ie zo laat pas thuis???

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

nee 22:00 uur maar aangezien we vlees waren vergeten mee te nemen uit de winkel en ik toch al geen zin meer had om te koken hadden we maar een pizza bestelt
en die kwam pas een uur later pfff
ik was al bijna in slaap gevallen

Jemig. Wat ben jij met een volle pens gaan slapen dan…

Groetjes!

[img]http://b1.lilypie.com/ZZbZp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

Ha ha ha zul jij geslapen hebben geen buikpijn gekregen??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers