Hoe gaat het met Rico?

Hoi Inge!

Ik zat me eigenlijk af te vragen hoe het met je ventje ging?
Met de test enzo? Hoop je voor je dat het beter gaat!

Liefs

Lilypie 1st Birthday Ticker

lief dat je een speciaal topic opent voor Rico
echt lief…

ehm, nouja hij is nu bezig met de 2e bus van die Pepti… het spugen is minder, de verkoudheden nog niet (hebben een parkiet in huis dus dat zou de boosdoener kunnen zijn)
moeten 22 mei naar de KA. maken dan gelijk een afspraak voor een opname diezelfde week nog.
sinds we de tomaat laten staan braakt hij geen avond eten meer uit, en sinds we de aardbei, ananas, kiwi en sinaasappel lieten staan ook geen fruit meer…

gisteren kreeg hij van bon bebe worteltjes met kip, ook dat ging eruit terwijl die wortel met kip van olvarit er wel goed inb lijft zitten…
tis allemaal even afzien misschien zit er toch wat anders in bon bebe dan in olvarit.

zn krampen zijn nog steeds brak, en zn humeur ook. nouja vandaag is het trouwens goed, hij zit zwaar gestoord te doen,
ook tijdens het drinken van zijn fles duwt ie zn hoofd opeens achterover (alsof ie achter zich wel kijken) en brabbelt dan : eeh aaah guhh en drinkt dan weer verder, 5 sec later doet ie dat weer enz enz enz hahaha.
en nu zit ie mn aandacht te trekken door gekke geluiden te maken en als ik dan lach, gilt hij een keer, en lach ik dan weer gilt ie nog harder, en maakt dan een geluid zovan: ik ben sterk!! en ik vind het allemaal prachtig dus hij blijft me uitdagen met zn geluiden en vind het wel prettig nu…

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha mooi is dat he Inge. Morgan doet dat ook. Zeker dat met die fles. Enne als ze trouwens haar eigen foto’s ziet (desktop en screensaver) ligt ze ook helemaal in een deuk. Ook de spiegel is helemaal hot hier nu.

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

oh trouwens, net doet ie toch iets raars, ik ging hem verschonen, had hij net zn pamper aan, wilde ik die natte weggooien dus ik buk voor het in de pamper emmer te doen (rico kon niet vallen op die manier hoor want ik hou m dan tegen)
maar ik voelde m rollen en ik sta op rolt ie door is ie van rug naar zn buik gerolt omdat hij het winnie the pooh behang rand wilde bekijken hahaha, ja dat rollen gaat ook perfect!

Fijn dat het spugen minder is Als hij dan opgenomen moet worden is het toch maar voor 1 dagje? En mag je er dan bij blijven?

Jesse dat dat ook als ik hem verschoon! En hij wil dan van alles pakken wat op de commode staat…En als ik z’n luier om wil doen is dat een heel gedoe met dat gedraai!

Liefs

Lilypie 1st Birthday Ticker

hahah ja grappig is dat, ik lach me echt rot vandaag om hem, en zit ik net nog te vertellen hoe lastig hij kan zijn s’middags, op vandaag na dan gelukkig weer hopelijk is ie morgen ook lief, dan is het immers MAMA DAG!!!

en Michele, ja ik dacht al dat hij niet helemaal spoorde tijdens die fles haha maar dat is dus normaal

Ha ha ha ja het is normaal. Al vroeg mijn ma laatst wel wat ik in de fles gedaan had

Enne dat rollen hou maar op. Ik zeg altijd tegen morgan even wachten tot mamma je luier aangedaan heeft en dan gaat ze niet rollen maar heel hard met haar heupen liggen wiegen… ook zo leuk NOT. Maar ze wilde laatst het prullebakje hebben, dus ik gegeven, Denk das een draaideksel kan ze toch nog niet openmaken. Nou mooi wel dus daar gingen alle watjes en noem maar op, Kon ik weer opruimen en zij had een lol.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

hahahha, jaa stelletje ondeugden!!
ja maar het is gek want rico kon helemaal niet van rug naar buik, en nu de laatste dagen doet hij niet anders, hij wil ook zo graag kruipen maar kan het niet en wordt dan helemaal lijp dat ie niet vooruit komt, ik zeg altijd dat ik blij ben als ie kan lopen of kruipen want dan hoef ik m tenminsten iet overal heen te sjouwen en kan hij zn eigen ook is wat langer vermaken…met rotzooi maken

morgan is ook blij nu hoor dat ze vooruit kan en ook achter mij aan kan, alleen komt ze daar nooit want ze komt zoveel tegen onderweg

Enne ze heeft mais gegeten wel van olvarit en ze vond het lekker

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Lekker Inge dat het beter gaat

Groetjes Michelle

effe wachten…KRUIPT Morgan??? rico kan dat dus nog niet hij probeert het al maanden maar komt alleen maar een paar cm vooruit of gaat de rondte in
maarre ik vind het ook een beetje eng om hem op de blote vloer te leggen, aangezien hij zn hoofd te zwaar vind om te kruipen en zn hoofd om hoog te houden tegelijk. en dan is het BOEM, hoe heb jij dat gedaan?

Rico heeft een top dag gehad, en dat mag ook wel op Mama dag!
ik heb me kostelijk zitten vermaken om zijn gerol, het gebrabbel en zijn gelach de hele dag

nou, Rico had het net weer mooi klaar gemaakt,
de hele dag al eigelijk, is weer lekker jengelig (pfffffffffffff)
maarrem… ik had m in een iets grotere slaapzak gedaan omdat die andere in de was moest, zat perfect met zn armpjes en nekje, maar hij was dus wel best lang zeg maar…
zit ie kei hard te huilen in bed, ik paar x gaan kijken tut gegeven, maar hield niet op dus ik dacht, huil maar effe dan, ik blijf anders ook maar aan de gang. maar na 20 min werd het hysterischer en hysterischer… ga ik kijken ligt ie op zn buik!! terwijl hij wel in zn slaapzak lag, en hij lag nu dus op zn buik met zn hoofd bij het voeteinde van zn bedje. het gekke is dat hij echt terug kan rollen maar het dus niet deed. dat is zoiezo wel vaker laatste tijd, rolt ie van zn rug naar zn buik en gaat ie huilen…tja dat ie dan ook terug rolt als ie dat niet fijn vind want dat kan hij heel goed.
nu maar zn oude slaapzakje weer aangedaan, en die doe ik dan morgen wel in de was haal ik morgen eerst een nieuw slaapzakje van dezelfde maat, want waarschijnlijk is dit gebeurt omdat ie nu veel beenruimte had ofzo

Inge, ik durf Jesse ook nietop de grod te leggen hij doet dan namelijk BOEM Hij draait ook rondjes en is vandaag wel een paar cm vooruit gekomen! Ik ben helemaal blij
Is hij nu wel lekker aan het slapen? Jesse ligt nu Knock out in bed hij was meteen weg…

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Eh ja Morgan laat haar hoofd nooit hangen alleen als ze heel moe is, maar ja dan pak ik haar op en dan leg ik haar niet meer op de grond. We hebben alleen al twee keer boem gehad omdat mevrouw zich aan het optrekken was. Ja Inge dat doet ze ook al, als ze zo doorgaat loopt ze volgende maand.

Maar dan valt ze wel eens achterover. Is nu twee keer gebeurd, en ja is zielig, maar ja als ik haar alleen maar in een wipper zet leert ze het nooit. Enne ze kruipt nu als een tierelier vooruit.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

dat boem is maar een paar keer dan leren ze vanzelf hoe ze het beste hun hoofd kunnen houden en zoals michèle zegt anders leren ze het nooit.

Hier ook een lange slaapzak maar daar draait en rolt hij net zoveel mee als zonder

Groetjes Michelle

ja goed maar ik heb liever dat hij eerst goed leert lang overeind te blijven, hij heeft echt een enorme kop maar dat wordt nu wel steeds beter, hij ligt vrijwel altijd op de grond op zn speelkleed en ik heb ook zijlen kleden op de grond liggen dus dan kan ie wel vooruit komen en hoeft ie niet meteen zo lomp over de grond heen.
maar ik vind dat echt super knap hoor! dat Morgan zo goed kruipt, lijkt me echt geweldig.
maar STAAT ze dan al zelfstandig? omdat je zei achterover vallen?
ze is wel een snelle moet ik zeggen! maargoed misschien kruipt rico ook wel nooit wie zal het zeggen.

Inge!!! dat zeg je toch niet over zijn bolletje hahahahahaha

Groetjes Michelle

leg ze op een lekker dik kleed. Niets mooiers dan vanaf de grond de werled te bekijken. wellicht dat je ookeenstukje onvrede wegneemt (was bij ons dametje wel het geval). Als je een borstvoedingskussen hebt leg je deze in de rug. Kussens erom heen en lekker aan laten keutelen.

Morgan staat op haar knieen zeg maar. Ze trekt zich op en is bezig te proberen met staan. Als ik haar neerzet staand en ze kan zich vasthouden staat ze wel zelf.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

ik vind het bewonderingswaardig michele! echt! super
rico staat alleen als hij zijn eigen aan onze handen vast kan pakken en houdt dat aardig lang vol, maar zelf aan det afel ofzo nog lang niet ga het ook nog niet proberen dat is iets wat ie zelf toch zal moeten aangeven dat ie dat aankan.

en idd ik zet m wel zittend op de bank neer enz enz, zonder zij steunen(kussens) hij kan nu goed zitten op de bank alleen nog niet zonder steun in zijn rug…
iemand van jullie kindjes al wel?
rico kwamv andaag trouwens wel iets vooruit op het bed in de zin van ik wil kruipen maar hij houdt zn hoofd niet lang overeind als ie 2 dingen tegelijkertijd moet doen, wel hangt hij op 1 arm zodat ie met zn hand iets pakt (andere kant dan waar hij op leunt dus) en dat doet ie perfect en houdt ie lang vol. kwa dat betreft is zn evenwicht wel oke

enne Michelle! haha ik ben ook de enigste die dat mag zeggen over rico