Hoe gaat het met Rico?

Groetjes Michelle

Ze zit ook zelf op je schoot, alleen op de harde grond kan ze haar evenwicht nog niet bewaren. En ja ze is snel. Kan zijn dat haar spraak wat achter blijft al kletst ze wel al de oren van je kop

Groetjes,

Michèle

magicalkingdoms.com Ticker
Free Disney Tickers

Hier kan hij redelijk zitten zonder steun… Maar ze zeggen dat meisjes altijd sneller zijndan jongetjes Leuk hoor dat MOrgan al kan kruipen!Gaat ze al achter de katten aan?

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

quote:
en idd ik zet m wel zittend op de bank neer enz enz, zonder zij steunen(kussens) hij kan nu goed zitten op de bank alleen nog niet zonder steun in zijn rug.. iemand van jullie kindjes al wel?

Lindsey kan al wel goed rechtop zitten, zowel op schoot als op de bank of op de grond, ook zonder kussens. De enige keer wanneer ze wel eens omkukelt is wanneer ze een speeltje wilt pakken wat net iets te ver ligt. Maar meestal moet ze dan gewoon lachen. Wel zit ze altijd op een groot kleed, we hebben namelijk laminaat en dat valt toch behoorlijk hard. Kruipen wil ze echt totaal niet en het staan begint langzamerhand te komen.

liefs,
Rinske

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hier ook laminaat maar dylano begint op het kleed maar na 10 tellen ligt hij op het laminaat waarvoor ik nog een kleed weg leg joost mag het weten maar ik niet hahahaha. misschien als hij gaat zitten dat hij er dan op blijft dat wachten we maar even af

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

ja dat zeggen ze he
rico is heel vroeg met praten, met 3.5 mnd al memmeh en ja met 7 maanden papa en oba moet opa voorstellen, hap en okee??? (zegt ie ook echt vragend, hoe bizar he) en ook met optrekken tot staan. rollen van buik naar rug was ie ook snel mee maar de rest ligt ie redelijk op schema.

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

weet je wel dat ik de schema’s van het gemiddelde niet eens weet hahhahahahaha. wat is normaal met gemiddeld begin 7 maanden ik weet het echt niet lolllllllllllll
Ik weet dat hij nu rolt en tijgert en papa zegt en 5 tandjes heeft hahahahaha

Groetjes Michelle

he michelle,
nou dat is hardstikke mooi op schema hoor. vooral de tandjes, wat veel al!! Lindsey begint nu met d’r derde tandje. Maargoed tandjes zegt niet zoveel over een schema, zoals eerder/ergens anders ook gezegd er zijn zelfs baby’s die met een tandje geboren worden maar dat zullen er niet zo gek veel zijn. Verder begrijp ik steeds beter (ook met m’n verstand, ipv alleen mijn gevoel…) dat zolang er een stijgende lijn zit in de ontwikkeling dan is het goed. Natuurlijk zijn er bepaalde richtlijnen, je moet je tenslotte ergens aan vast houden.

Als ik trouwens kijk, mijn broer heeft een dochtertje van drie weken ouder dan Lindsey en die loopt/rent de hele woonkamer al door sinds anderhalve maand, ze vind werkelijk alles interessant en mooi. Het kan Parel-Noa (de dochter van m’n broer) werkelijk niet snel genoeg gaan. En Lindsey heeft echt niet de behoefte aan kruipen of lopen. En zoals mijn wijze (vreselijk lieve) moeder van de week ook al zei: er zijn tenslotte niet voor niks gemiddeldes er zijn baby’s die ergens heel erg snel mee zijn en er zijn baby’s die het wel prima vinden zo en ontdekken op een wat rustigere manier de wereld. Lindsey valt dus onder het laatste groepje…

liefs,
Rinske

Ik maak me er ook helemaal niet druk over gaat me toch allemaal al te snel ik weet nl dat dit sowieso de laatste is en mijn dochter was ook zo vreselijk rap met alles dus had gehoopt dylano iets minder gewoon zo’n lekker knuffelpopje maar dan moet hij heel erg moe zijn wil hij rustig komen knuffelen hahahahhaa

Groetjes Michelle

Parel-Noa??? Heet ze echt zo. Apart hoor. Zijn ze chacharel fans???

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

woow 5 tanden al Michelle? toe maar, en waar zitten ze allemaal? 2 onder en 4 boven? (2 voorste en de snijtandjes?)

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan knuffelt ook alleen als ze heel moe is, maar gister wel ontdekt dat het een echte drama queen is. Ik liep met haar bordje langs haar (leeg) naar de keuken voor haar potje, dus ze ziet hem en steekt 1 handje uit. Ze was aan het kruipen. Dus ik zeg ja zo mamma eerst opscheppen. Laat ze haar hoofd heel dramatisch op haar arm vallen en met haar arm die omhoog was sloeg ze op de grond met een diepe brul/ zucht helemaal in tranen en heel dramatisch dus ik schoot in de lach. Komt ze heel kwaad de keuken in kruipen heel hard huilend alsof ze nooit eten krijgt. Dus ik zei tegen mervin zet haar maar in der stoel ik moest zo hard lachen want het was echt overdreven dramatisch. Ging ze heel hard tegen pappa schelden toen ze in der stoel zat. Echt hylarisch en zodra ik kwam met haar eten was alles vergeten en zat ze hard te lachen… de muts.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Een diva én een dramaqueen dus. Wel een type hoor, die Morgan. Lach me slap hier!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ik ook gister. Vanmorgen op het kdv zou ze een jongetje wel even laten zien hoe je moest kruipen. En gister toen de dreumissen in bed lagen hebben de het hek van de baby’s opengezet. Drie maal raden wie er als eerste naar buiten kwam

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

quote:
Parel-Noa??? Heet ze echt zo. Apart hoor. Zijn ze chacharel fans???

Nee hoor dat is meer toeval, daar kwamen ze ook pas later achter… Moest zelf ook wel wennen aan zo’n naam maar inmiddels is het wel gewoon geworden.

liefs,
Rinske

Ja ik zou er ook aan moeten wennen denk ik, Maar heeft ze ook een roepnaam ivm met pesten op school later?? Morgan heet voluit Morgana, maar om dingen als fata morgana en zo te voorkomen is Morgan haar roepnaam.

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

nee het is echt Parel-Noa dus ben benieuwd hoe dat inderdaad gaat lopen.
wat dat betreft heeft Lindsey toch nog een vrij normale naam voluit is het Lindsey Rebecca. maar ik moet eerlijk zeggen dat wij er inderdaad ook wel behoorlijk aan gedacht hebben toen we met d’r naam bezig waren of het niet raar te rijmen is ofzo. morgana vind ik ook wel errug mooi hoor!!! maar kan me voorstellen dat d’r roepnaam morgan is, wat overigens ook erg mooi is.

liefs,
Rinske

Net als pappa heeft ze een oud engelse naam. Mijne is Frans

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers

Lindsey blijkt Iers te zijn, mijn naam is niet frans maar fries haha.
ben overigens niet fries hoor (krijg die vraag altijd namelijk…), zit weer een heel verhaal achter van m’n ouders.

liefs,
Rinske

Ik ben 1/8ste Fries… Maar ja daar merk je niks van.

Wel een leuk verhaal??

Groetjes,

Michèle

Free Disney Tickers