Hoe een foto toevoegen?

hallo, ik vroeg me af hoe ik een foto moet toevoegen aan mijn bericht
dus ik wil zeg maar reageren op een topic maar ook een foto toevoegen. heb 1 van de mamas beloofd om een foto toe te voegen als voorbeeld canvas met voetafdruk…

wie o wie kan me hierbij helpen? ik zie een knopje afbeelding toevoegen staan maar kan er niets mee…

alvast bedankt!

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=1602

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

het lukt niet. heb de url toch echt tussen de tekst geplaatst maar nog lukt het niet. vandaar ook mijn vraag.

lees even goed dan, want je foto staat alleen op je pc… niet op het internet

je moet hem eerst op het internet hebben, hier de uitleg

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=32&NewsId=1802

in die uitleg wordt alleen verteld hoe je een artikel moet plaatsen ja he he zo slim ben ik nou ook weer wel als er een knopje foto toevoegen staat gaat het idd wat makkelijker. maar dat andere knopje bergje wordt niet uitgelegd.

ik moet mijn foto op internet plaatsen? nog noooooooooit van gehoord zal ik ook nooit doen zou niet weten hoe.

in ieder geval bedankt. ik laat het hierbij jammer dan.

gr. Selma

ik zie het al. het kan bij mij gewoon niet. zie je dat kruisje in het vakje? mijn foto kan niet zichtbaar worden gemaakt waarschijnlijk veel te groot. nou hierbij laten dan…

Je kunt een foto ook heel makkelijk plaatsen via tinypic.

• Ga naar de website www.tinypic.com
  • Vervolgens kies je bij bestand voor de button bladeren en kies dan de foto die
    je wilt plaatsen.
  • Vervolgens kies je iets daaronder bij verklein voor website/email.
  • Dan klik je op de grote button uploaden
  • Wanneer dit gebeurd is krijg je meerdere urls te zien.
  • Kopier de url waarbij staat voor website en forum en plak die in een bericht
    hier en je foto staat er

Succes!

Groetjes,
Sandra

geweldig Sandra!!! het is gelukt! wihoeeeeeeeeeeeeee

heeeel erg bedankt!

fantastisch

Graag gedaan, fijn dat het gelukt is.

Wat een lieve foto!

Groetjes,
Sandra

tja… mijn eerste uitleg zei toch echt hetzelfde als sandra…

Wat een snoepie…

Lilypie In verwachting Ticker

Kim je moet gewoon normaal doen. en ja ik kan goed lezen. niet zo kinderachtig aub. begreep niks van die uitleg had er ook niet zo een zin in om het helemaal af te kijken. Sandra was gewoon duidelijker. heb jij even pech. sjonge jonge wat een gezeur.

ssstt niet boos worden … het is gelukt en nu genieten van de mooie foto!

Lilypie In verwachting Ticker

Kim probeerde je het alleen maar uit te leggen hoor!
jee wat een reactie

het komt beide op hetzelfde neer.
het is nu eenmaal de eerste keer ff lezen en puzzelen!

ps als je een reactie plaatst of foto, kun je ook ff op voorbeeld klikken en kijken of het gelukt is dan hoef je de reactie niet meteen te posten als het nog niet gelukt is.

Groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 27 Apr 2010 22:05:00

ik geloof dat er hier maar eentje normaal moet doen en dat ben jij.

quote:
Kim je moet gewoon normaal doen. en ja ik kan goed lezen. niet zo kinderachtig aub. begreep niks van die uitleg had er ook niet zo een zin in om het helemaal af te kijken. Sandra was gewoon duidelijker. heb jij even pech. sjonge jonge wat een gezeur.

zo die heeft een kort lontje

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

ja wilde eigenlijk een foto van mijn canvas met voetafdruk op de site plaatsen voor een moeder die hierom vroeg. vandaar. in ieder geval bedankt voor de hulp!

ja heb idd een kort lontje omdat mijn geduld een beetje opraakt vanwege mijn huilbaby dus kan scherp om de bocht komen…maar Kim mag ook aardig doen. het was niet verkeerd bedoeld. maar had even niks aan de uitleg en had er gewoon geen zin om het hele filmpje af te kijken. toch bedankt Kim! had het misschien ook erbij moeten zetten.

Beste Mama Selma,
ik geloof best dat je niet helemaal door hebt hoe het werkt hier op ikkeben, op je achterste benen gaan staan is nergens voor nodig, ik heb je 2 maal een uitleg gegeven over hoe het op mijn site werkt, daar was niets onaardigs aan.Niets meer en niets minder.

Heb zelf ook genoeg aan mijn hoofd en heb geen zin uitgekafferd te worden op mijn eigen site, dus even inbinden graag, we zijn er alleen maar om elkaar te helpen hier en om het gezellig te houden. Volgens mij moet dat lukken.

nou zeg. ik zeg toch echt dat het niet zo bedoeld was Kim! en toch ga je door. het is te merken ja dat je genoeg aan je hoofd hebt! dat het je eigen site is geeft jou nog niet de recht om dit verhaal langdradig te maken en het op mij af te reageren…

ophouden nou. je kwam zelf onaardig over in je eerste bericht al. was niet mijn schuld. je zegt letterlijk goed lezen alsof ik blind ben. slaat gewoon nergens op.

ja idd we zijn hier om het gezellig te houden maar vind het jammer dat je het zo overdrijft en er een potje van maakt je komt helemaal niet volwassen over sorry dat ik het zeg. ik ben er toch uit? heb mijn foto toch kunnen toevoegen? waar gaat het nou om? dat ik de uitleg van Sandra makkelijker vond? zit het je dwars dat ik haar hiervoor ging bedanken? snap het niet. ik heb je eenmaal mijn excuses aangeboden zo te zien zijn ze niet aanvaard. kappen met deze onzin. ik ga me niet nogmaals verontschuldigen.