Hoe een foto toevoegen?

quote:
nou zeg. ik zeg toch echt dat het niet zo bedoeld was Kim! en toch ga je door. het is te merken ja dat je genoeg aan je hoofd hebt! dat het je eigen site is geeft jou nog niet de recht om dit verhaal langdradig te maken en het op mij af te reageren..

ophouden nou. je kwam zelf onaardig over in je eerste bericht al. was niet mijn schuld. je zegt letterlijk goed lezen alsof ik blind ben. slaat gewoon nergens op.

ja idd we zijn hier om het gezellig te houden maar vind het jammer dat je het zo overdrijft en er een potje van maakt je komt helemaal niet volwassen over sorry dat ik het zeg. ik ben er toch uit? heb mijn foto toch kunnen toevoegen? waar gaat het nou om? dat ik de uitleg van Sandra makkelijker vond? zit het je dwars dat ik haar hiervoor ging bedanken? snap het niet. ik heb je eenmaal mijn excuses aangeboden zo te zien zijn ze niet aanvaard. kappen met deze onzin. ik ga me niet nogmaals verontschuldigen.

Had je al door dat ikkeben van Kim is ? Jij mag wel reageren maar als Kim hierop vervolgens antwoord op geeft zeg je dat ze door gaat ?

Dat jij geen zin/tijd hebt om een instuctiefilmpje af te kijken wat speciaal gemaakt is voor een duidelijke uitleg, daar kan hier verder niemand wat aan doen. Het is prima dat iemand blijkbaar net wat duidelijker is geweest voor je en je dus dit filmje niet hoefde af te kijken, maar dan is het niet nodig dit verder zo op te lossen. 100 x excuses daar gaat het niet om.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewijzigd door - Asje op 29 Apr 2010 08:33:37

ik heb het idee dat niemand het probleem hier begrijpt.

even duidelijk maken dan:

mijn foto was een grote bestand en kon hierdoor hier niet plaatsen. nu heb ik Sandra haar advies gevolgde en de foto verkleind en kon hem toen wel plaatsen.

uitleg van Kim was ook duidelijk maar kon er weinig mee. ik zag een filmpje over hoe je een artikel moest plaatsen. maar hier ging het mij niet om. ik wilde in een topic een afbeelding plaatsen niet via bestand toevoegen want dat kan niet in een topic. hier moet je het knopje bergje gebruiken dan moet het een url bestand zijn. nou ben ik niet zo van computers dus dacht ook al volg ik de hele filmpje heb er niks aan.

dat deze site van Kim is doet me niks. laat mensen gewoon in hun waarde dit komt nu over als een dreigement. als jullie niet willen dat ik op deze site kom dan zeggen jullie het maar. dat het haar site is kan mij een worst wezen. dan nog heb je de recht niet om zo te reageren terwijl ik haar in mijn vorige reactie mijn excuses aan heb geboden.

wat Kim doet is gewoon kinderachtig. ze geeft me een link, ik heb er niks aan, dan vertelt Sandra hoe het moet en heb er wel wat aan, vervolgens krijg ik een onnodige reactie van Kim waarin staat: "tja… mijn eerste uitleg zei toch echt hetzelfde als sandra…"
dit slaat toch werkelijk nergens op! zo reageert een kind van 12 jaar of misschien nog jonger maar niet een vrouw die oud en wijs genoeg is dat ze kan zeggen van goh wat leuk dat je er toch wel uit komt meid! hoe moeilijk is dat? dus omdat het haar site is mag ze zeggen en laten doen wat ze wil? mensen beledigen wanneer ze dat wil? omdat het haar site is mag ze bot reageren dus? nou dan weet ik niet waar de regels van ikkeben zijn gebleven want er staat toch duidelijk van laat mensen in hun eigen waarde met hun mening bla bla blaaa nou dan moet Kim eens de regels zelf eens doornemen!

hup zo denk ik erover. ik ga er verder niet meer op in. al heb ik ongelijk! interesseert me niet. als zij niet meer wilt dat ik hier kom dan zegt ze het maar! ik ga hier niet zelf weg omdat ik zeker weet dat ik niets verkeerds heb gezegd. zo die is eruit.

en de rest. bemoei je aub niet mee. als Kim er niet mee eens is dan reageert ze zelf wel ok. ik hoef geen reacties van mensen die er niet mee eens zijn. leuk dat je voor elkaar op komt maar we zitten hier niet op de kleuterschool! ze kan toch denk ik zelf voor haar zelf op komen??? of niet Kim?

nou nou nou kim kan heel goed voor zichzelf opkomen ja maar ik stoor me aan jou manier van taal.
sorry en de tekst lees eerst even wat kim zegt.
vindt ik niet kinderachtig!
de manier waarop jij nu schrijft is kinderachtig.
dus kijk eerst even bij jezelf voordat je kim overal de schuld van geeft.
Ik zou maar blij zijn met Kim anders was deze site er niet geweest!
Dus heb maar resprect voor haar zou ik zeggen, er gaat veel vrije tijd inzitten voor kim om het op deze site allemaal goed te kunnen laten verlopen.

Groetjes Gytha

Gytha ik ben het zeker met je eens dat Kim een super goeie site heeft opgezet daar geen twijfels aan. maar vind het jammer dat alles zo overdrijft wordt.

met mijn taal is er niets mis mee. jullie dames vinden het gewoon leuk om de irritaties te verergeren en daar doe ik niet aan mee. daarom zeg ik ook bemoei je niet mee! laat Kim er zelf mee komen bemoei je gewoon niet mee. is dat zo moeilijk?

het lijkt em beter dat je dan kim een mail stuurt en dit niet op het forum doet.
en als ik me ergens aaan irriteer dan zeg ik het je dus ook bij jou!
stuur kim een mail en doe dat dan niet op het forum daar wordt eht echt niet gezelliger op.

Groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 28 Apr 2010 13:37:45

Ik zag op de lijst met actieve onderwerpen rook uit dit topic komen, maar ik begrijp nu waarom. Ik ben weer snel weg!

Groetekes, Sje

Jaja Erg kort lontje
Gelukkig zijn er een heleboel mensen die de uitleg van de ikkeben site wel begrijpen

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

quote:
. jullie dames vinden het gewoon leuk om de irritaties te verergeren en daar doe ik niet aan mee.

nee merk het

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Het gaat er mij om dat Kim allemaal moeite doet om de bewuste linken even voor je te vinden. Het maakt mij niet uit welke uitleg je het gemakkelijkste vond, soms zegt een ander het net even anders en snap je het daarom beter. Ik doe al jaren niks anders dan uitleg hierover geven en dat vind ik geen enkel probleem, zeg dan even dat je er alsnog niet uitkomt of zo ipv het instructiefilmpje NIET afkijken wat zo aardig voor je opgetrommeld werd. Want hieraan loop je dus wel voorbij denk ik dan ( dat iemand speciaal die link even voor je opzoekt ). Niemand hier beweert dat je niet op ikkeben zou mogen, tuurlijk wel.
Maar inderdaad, je vond Kimmies reactie bot, nou dat vind ik van de jouwe net zo goed en logischerwijs valt dat dan niet helemaal lekker bij me. En ja, Kim is een dierbare vriendin van mij waarvan ik weet dat die nu zat aan dr hoofd heeft en als mede moderator van ikkeben zal ik dan dus reageren en als jij daarmee nu vind dat ik daarmee lekker irritaties mee loop te verergeren is dat natuurlijk jouw idee ervan. Maar vergeet niet dat dit soort irritaties voor ons alleen maar werk opleveren terwijl we liever lekker buiten in het zonnetje zitten te genieten net zoals iedereen hier wellicht.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Nou Sorry hoor mama Selma

Kim geeft aan dat je even goed moet lezen, zelf geef je aan dat je geen zin had het filmpje af te kijken Tja wie zijn schuld is het dan dat het niet gesnapt word?!

ik voel me belangrijk:S

als dat de bedoeling was dan is dat zeker gelukt! succes meiden met jullie strijd zonder mij en KIM!