quote:
nou zeg. ik zeg toch echt dat het niet zo bedoeld was Kim! en toch ga je door. het is te merken ja dat je genoeg aan je hoofd hebt! dat het je eigen site is geeft jou nog niet de recht om dit verhaal langdradig te maken en het op mij af te reageren..ophouden nou. je kwam zelf onaardig over in je eerste bericht al. was niet mijn schuld. je zegt letterlijk goed lezen alsof ik blind ben. slaat gewoon nergens op.
ja idd we zijn hier om het gezellig te houden maar vind het jammer dat je het zo overdrijft en er een potje van maakt je komt helemaal niet volwassen over sorry dat ik het zeg. ik ben er toch uit? heb mijn foto toch kunnen toevoegen? waar gaat het nou om? dat ik de uitleg van Sandra makkelijker vond? zit het je dwars dat ik haar hiervoor ging bedanken? snap het niet. ik heb je eenmaal mijn excuses aangeboden zo te zien zijn ze niet aanvaard. kappen met deze onzin. ik ga me niet nogmaals verontschuldigen.
Had je al door dat ikkeben van Kim is ? Jij mag wel reageren maar als Kim hierop vervolgens antwoord op geeft zeg je dat ze door gaat ?
Dat jij geen zin/tijd hebt om een instuctiefilmpje af te kijken wat speciaal gemaakt is voor een duidelijke uitleg, daar kan hier verder niemand wat aan doen. Het is prima dat iemand blijkbaar net wat duidelijker is geweest voor je en je dus dit filmje niet hoefde af te kijken, maar dan is het niet nodig dit verder zo op te lossen. 100 x excuses daar gaat het niet om.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
Gewijzigd door - Asje op 29 Apr 2010 08:33:37