Pffffffffff…het houdt ook echt niet op bij jullie he?! Desnoods weer dokter bellen voor overleg meissie. Alle sterkte.
Groetekes, Sje
Pffffffffff…het houdt ook echt niet op bij jullie he?! Desnoods weer dokter bellen voor overleg meissie. Alle sterkte.
Groetekes, Sje
ik weet het Sje je moest is weten hoe ik me voelde op dit moment…
ik wacht vanacht nog af, en mocht er wat zijn is de dienstdoende arts om te hoek dus dat is het probleem niet
morgen de koorts niet weg bel ik de dokter niet maar de KNO arts. het moet verdorie maar eens afgelopen zijn.
nou de temp is om precies te zijn 2 uur zo geweest dat hij nog verhoging had na een pcm… nu is het weer 38,5
heb er maar weer 1 gegeven voor de nacht.
hou jullie op de hoogte…
Inge het i pas de 2de dag van de kuur hè, vergeet dat niet heeft meestal 2 tot 3 dagen nodig.
Maar wel zielig
Liefs Michelle
@Michelle: de koorts moest vandaag zakken.
hij wordt alleen maar hoger dan ie geweest is.
dat was niet echt de bedoeling toch?
Meisje als je het niet vertrouwd NU de post bellen, desnoods eis je dat ze hem nakijken. vind het zo erg voor jullie.
Gr Patries
Meissie, het is toch niet gek dat je wanhopig bent?! Ik zou net zo wanhopig zijn.
En inderdaad: als je het niet vertrouwt of als je zo de nacht niet in wilt dan gewoon bellen. Het is ook nog eens niet de eerste keer dat je zo aan het tobben bent met die kleine man. Het is al eerder gebeurd dat je maar steeds aan het lijntje gehouden werd en dat het steeds goed leek te gaan en dat het toch weer inzakte.
Haal die periode dan ook aan, als je belt. Als het nou de eerste keer was dat het zo ging, maar dat is niet zo.
Je kunt beter 10x teveel bellen dan 1x te weinig!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 21 Jul 2010 21:15:01
nee het zal ook wel niet gek zijn, maar ik blijf maar posten en misschien worden jullie er zo onderhand ook moe van
Heb net even bij m gekeken en hij slaapt lekker, denk dat het nu wel even gezakt is door de pcm.
ik merk vaak aan rico dat hij drukker wordt als hij koorts krijgt. gek is dat he…
Nee inge dat is niet gek, luna had dat ook toen ze klein was. Als die koorts had kon ik de klok er gelijk op zetten dat we een zwaare nacht krgen. Werd ze 's nachts wakker en dan helemaal hieper de pieper zijn en klaar wakker. Ha zei dat kindjes dat wel vaker hebben.
En nee meid wij worden niet gek van jouw, denk dat nooit he!!!
Gooi het er maar lekker uit, is ook een soort uitlaat klep voor je,
en wij zijn ook bezorgd en benieuwd hoe het met rico gaat.
{{{{inge}}}}}}
Gr Patries
Ach arm ventje (en mama) een dikke beterschap kus van ons…
En niet twijfelen maar gewoon bellen. Vooral na die operatie vorige week geen risico nemen hoor!!
KUS
Als we je beu worden zeggen we het wel of reageren niet
Gekke meid
En indd als je het niet vertrouwd bellen al is het midden in de nacht.
Madelon werd juist van een zetpil heleaal hieper, denk omdat ze zich dan beter ging voelen ofzo.
Slaap je bij je moeder? Zoja hoe ging het in slaap vallen?
Liefs Michelle
ja je kan je waarschijnlijk nog wel herinneren dat hij toen een paar nachten achter elkaar bheoorlijk hysterisch was als hij moest gaan slapen hier.
vandaar dat je het vraagt denk ik…
maar gisterennacht sliep hij ook bij opa en oma en toen ging het goed het in slaap komen…vrijwel meteen, ookvanavond weer. hij is alleen s’ middags niet wakker te krijgen
dan kun je een kanon af laten gaan en nog slaapt hij door
hij voelt nu lekker frisjes aan. Ik slaap bij hem op de kamer dus mocht er iets niet oke zijn wordt k ook meteen wakker en kan ik meteen ingrijpen als dat nodig is. alhoewel k niet echt verwacht dat dat zou gebeuren… aangezien hij gisterennacht ook met koorts naar bed is gegaan en goed sliep.
hij is echt helemaal knock out zeg maar…
ik ga nu ook slapen ben onderhand gebroken.
enne tof dat jullie een luisterend oor bieden, heb ik echt nodig nu.
mijn vriendinnen begrijpen ook dat ik het erg rot vind en vinden het sneu, maar ze hebben zelf geen kinderen en dat is dan toch anders.
die kunnen niet zo’n goede adviezen geven als jullie als ik het nodig heb.
bedankt… ben echt blij met jullie