hij heeft geen uitslag ofzo.
het is nu ook alweer over, het duurde 'n half uur ofzo en het was nadat hij geslapen had.
ik lees jullie berichten nu pas, moet ik toch bellen aangezien het nu over is??
HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D
Uitslag hoeft niet bij een allergische reactie.
Ik ben helemaal niet zo’n paniekmoeder, maar ik zou gewoon voor de zekerheid even bellen of dit een normale reactie is.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 20 Jul 2010 17:32:19
ze zeggen bij de apotheek dat als hij huiduitslag heeft ik gelijk de dokter moet bellen, en ook als hij na de 2e dosis precies dezelfde reactie geeft als toen straks, omdat het ook kon zijn omdat hij zo over zijn borst en buik aan het wrijven was en tegelijkertijd huilen dat hij wat last heeft van buikpijn, dit was wel een normale bijwerking. ook de temperatuur was normaal dat dat omhoog ging. Ze zei dat uit de dode bacterien stoffen vrij komen, en die stoffen zorgen ervoor dat de temperatuur hoger wordt. dit is alleen de 1ste en misschien 2e dag zo.
pfoe ik denk al, daar gaan we weer
maargoed ik wacht dus nog een keer af (de dienstdoende arts zit om de hoek dus dat is mooi)
Ah mooi dat je wat duidelijkheid gekregen hebt. Wanneer moet hij de 2e dosis?
Groetekes, Sje
ik geef hem om 7 uur s’ochtends een dosis (vandaag moesten we maar 2x doen omdat we al te laat waren voor dosis 1)
dosis 2e dosis om kwart voor 1 omdat hij dan gaat slapen en de
3e dosis half 7. ik dacht kan het wel om half 8 gaan doen net voordat hij gaat slapen maar dan zijn zn tanden al gepoetst, en rico’s gebit is al zo slecht door al dat spugen van hem… ofja slecht, hij heeft nog geen gaatjes zover ik weet maar wel van die witte vlekjes op zn tanden. dat kwam door het overmatige spugen.
aangezien antibiotica ook niet goed is voor je tanden had ik zoiets van: VOOR het tandjespoetsen die rommel geven en zover mogenlijk achterin spuiten ipv voorop de tong dan raakt het zn tanden niet maar ik denk dat het hoe dan ook slecht is voor zn tanden ook al raakt het zn tandjes niet…
blablabla…heel verhaal over tanden
je snapt me wel he, ik wacht af… maar zoiezo reageerde hij na dosis 1 ook pas een uur of anderhalf daarna erop
dus als het zover is wordt dat wel rond een uur of 8 misschien later wie weet…
ik ga duimen dat dit gaat werken en dat het klaar is hierna.
Wat een fijne ha was dat zeg, hier had je wat aan.
Neemt toch een hoop onrust weg.
nou we wachten morgen vroeg af…
Gr Patries
@MamavanRico, ja ik snap je tandenverhaal.
Hopen dat het nu beter gaat met die antibiotica en anders inderdaad meteen weer gaan bellen.
Groetekes, Sje
hahahaha ik las mijn verhaal nog is over sje, ik lach me suf wat een chaoot ben ik ook. pfff
tot zover nog geen klachten gehoord hij ligt lekker te slapen denk ik, ik check m even…
ooh hahahaha hoe ik hem nou toch aantref in zijn bed! hij heeft het hoeslaken en molton uit zn bed gegooit en zn slaapzak heeft hij zelf uitgetrokken en in een hoekje van zn bed gelegd waar hij nu met zn hoofd opligt!!! echt hylarisch!! dit heeft hij echt nog nooit gedaan! hahahha
laat m maar liggen weet het anders ook niet
hij voelt een beetje koel aan maar wel oke verder!
voordat hij ging slapen had hij trouwens ook een temp van 38,6.
die is een beetje doorgeslagen van de antibiotica denk ik hihi!
Met andere woorden mama ikke wil geen slaapzak meer, heeft Dylano ook niet meer wij zijn grote jongens
Hopen dat het nu de goede kant opgaat. Ik blijf duimn.
Liefs Michelle
haha ja vast wel michelle
ik wacht nog even af met geen slaapzak aandoen, want al doe ik m niet aan is het ook niet goed voor meneertje.
dan doe ik m aan en hij uit, prima toch? heeft ie meteen een lekker kussentje…
pff ik ben echt overhit nu wat een gigantische hitte hangt hier zeg bahbah!
ik hoop ook dat het de goede kant uit gaat michelle… echt je zult wel enig idee hebben maar pff wat ben ik er klaar mee zo onderhand
Haha heb erg moet lachen om de capriolen van Rico. Wat een heerlijk ondeugende boef. Hoop echt dat het weer de goede kant opgaat met hem.
Groetjes,
Sandra
Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent ik heb het bij Madelon gehad van der 2 tot 4 en toen der astma. Maar ook daar is alles goed mee gekomen dus met Rico ook
Dylano heeft vanaf de vorige keer dat het zo warm was geen slaapza meer aan en gaat tot nu toe goed.
Liefs Michelle
@Sje en Sandra: inderdaad, hij maakt rare sprongen haha, hij praat ook ineens heel veel woordjes.
hij zegt nu in een paar dagen tijd letterlijk : baby, paard, paardje, mais (we waren langs een maisveld gekomen en opa zei: rico dat is mais, en rico: mais? hihi), hallo, vis. en als ik vraag: laat mama jouw blote buik is zien?
kijkt hij naar onder trekt zn shirt omhoog kijkt naar zn blote buik en gaat dan verlegen lachen hihi!
en dat allemaal terwijl ie helemaal niet fit is. ik ben zo trots!
@Michelle: ja moet je nagaan… dan ben je het op den duur gewoon zat.
tuurlijk op de eerste plaats omdat je kind niet fit is, maar ook omdat je gewoon niks kunt doen en maar blijft aantobben. vreselijk.
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/100613/zL2b.jpg" alt=“Lilypie Tweede Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m2.lilypie.com/dDvRp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>
Gewijzigd door - MamavanRico op 20 Jul 2010 22:11:03
de nacht is goed gegaan! fijn het lag dus waarschijnlijk niet aan de antibiotica.
vanochtend weer een dosis gehad, en tot zover gaat alles goed.
hij was vanochtend wel chagerijnig, want hij vond het nodig toen ik naar m toe kwam om een boek naar mijn hoofd te gooien.
ook goedemorgen rico!
Wat fijn dat de nacht zo goed gegaan is.
Hoop dat het nu alleen maar beter blijft gaan.
Groetjes,
Sandra
ik hoop het ook sandra… niks meer dan dat.
we zijn nu bij opa en oma, want mijn moeder is jarig vandaag.
opa nam meteen gebruik van de situatie en is een stukje gaan fietsen met rico.
helemaal niet buitenkomen is ook niet goed, en hij was nu even koortsvrij dus ik dacht; lekker weerstand opbouwen.
Gefeliciteerd met je moeder.
Leuk dat je vader nu met hem aan het fietsen is. Zolang hij koortsvrij is is het alleen maar goed om hem buiten te laten zijn. Zo bouwt hij idd weer wat weerstand op.
Groetjes,
Sandra
net helemaal ziek wakker geworden,
op den duur krabbelde hij wat op, toen ie eenmaal rustig was heb ik m getempt (nu uur geleden) 38,8 en het is nog niet eens avond