HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D

En?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ik zou tussen 4 en kwart over 4 gebeld worden is niet gebeurd dus ik heb om 5 voor 5 (net 5 min voor de poli zou sluiten) gebeld, dat dit niet de afspraak was.
ze zei dat hij nog in bespreking was en dat ze er persoonlijk voor zou zorgen dat hij me daarna nog zou bellen.
ik weet dus nog niks
pff!

nou ik ben gebeld,
Ik moest gewoon hun bellen als ik zo’n formulier alsnog wilde halen en zijn letterlijke woorden waren:

denk er verder maar niet meer aan joh, maar laat nog wel even zijn longen nakijken bij de huisarts"
ik zo: hoezo niet overnadenken hij zo; sommige kinderen zijn nou eenmaal warmbloediger dan andere kinderen, hou het dan daar maar op.
toen zei ik dat als rico nog vermoeider wordt dan hij al is ik toch het formulier ophaal, en als ern iks uitkomt zijn we in ieder geval gerust gesteld.
toen waren zijn letterlijke woorden: je moet nooit bloedprikken bij eeen kind om je eigen gemoedsrust."

ik was even benieuwd wat jullie hier van vonden?!
ik zei dat ik juist van iedereen het advies kreeg het toch te doen en dat als er niks uit zou komen wij in ieder geval gerust gesteld waren… nou echt hij reageerde alsof ik het HELEMAAL fout had!

Rare arts, meer kan ik er niet van zeggen.

En waarom moet je wel zijn longen na laten kijken? Er is toch niets aan de hand volgens hem?

Liefs Michelle

Ja ik vond het ook heel vreemd Michelle… maar hij deed mij juist mezelf vreemd vinden stom he…

Hij zei dat hij niet verwachte dat er wat uitkwam maar langdurige een hogere temp hoort ook bij Q-Koorts, ik DENK dat hij bedoelde dat als zn longen ook niet goed zijn, dat het dan wel een rede tot haast heeft om te prikken oid.
maar ook dat verwachte hij niet.
vind het ook een beetje raar maargoed… heb het formulier in ieder geval achter de hand

Ik snap ergens wel dat hij zegt bloedprikken doe je niet voor je eigen gemoedsrust, maar je zorgen waren echt wel gegrond. En juist door hoe je behandeld ben, lijkt het alsof er weken overheen moeten gaan voordat je een keer het bloed van je kind kan laten onderzoeken. Als je weer in de zorgen zit, wil je niet weer zo lang hoeven wachten voordat je wat zekerheid of geruststelling hebt.

Zo denk ik erover en daarom raadde ik je aan toch zijn bloed te laten onderzoeken. Tuurlijk is het niet leuk, maar het kan niet echt kwaad zover ik weet. Daarnaast is het een stuk makkelijker te accepteren dat Rico warmbloedig is als je weet dat hij verder in orde is.

Liefs

Lilypie In verwachting Ticker

Raar weer, heel raar.
Wat een vreemde artsen hebben jullie toch in het zh.
Nee grapje, jullie zitten er maar mee. Zou het ff op zijn beloop laten, en proberen inderdaad te denken dat rico wat warmer aangelegt is.
Als hij weer vermoeider, hogere koorts enz enz zou krijgen a la minute die bloedtest laten doen. Maar denk dat je dat zelf ook wel in gedachte zal hebben.
Nou meis, je hebt je best gedaan, ff laten gaan dan maar…

Gr Patries

@Liske: ja dat is ook wel zo, maar goed het lijkt mij toch dat hij wel begreep wat onze beweegredenen waren toen ik zei van: en al komt er niks uit zijn we in ieder geval gerustgesteld dat hij niks heeft, en dat hij dan zegt dat uit bezorgdheid je nooit een kind moet laten bloedprikken, nee maar je bent niet voor niks bezorgd toch? tja het zal wel aan mij liggen… maar mocht hij toch vermoeider worden of wat dan ook ga ik alsnog natuurlijk.

@Patrizia: ja ik laat het maar even gaan, hij zei ook dat ik maar gewoon een hele tijd niet moest tempen. en dat het dan vanzelf wel goed kwam, alsof het goed komt door niet te tempen… vreemd maargoed.
maar hij zegt dat het in praktijk niet kan zijn dat als een temp niet boven de 38,5 uitkomt maar elke keer rond de 38,2 of 3 blijft hangen het gewoon warmbloedig betekend en niet iets anders, want dat als er echt iets zou zijn hij wel hogere koorts zou hebben.
daar moet ik m dan ook wel weer gelijk in geven maar bij ons ging het er meer om, over of er niet iets aan het sluimeren was.
toen kapte hij het gesprek af omdat hij waarschijnlijk een ellenlange discussie verwachte van een welles nietes spelletje.
of hij was het beu en wilden aar huis, dat kan ook
ik vermoed in ieder geval dat hij genoeg van me kreeg haha. boeiend

Misschien vindt die arts wel dat jullie helemaal geen reden tot zorg hebben en vindt 'ie het daarom niet goed om voor JULLIE gemoedsrust te prikken. Maar goed, jullie hebben wel degelijk reden om bezorgd te zijn, dus is het niet zo gek dat je tóch die check wilde hebben. Nou ja. Even afwachten dus maar?

Groetjes,
M

ja ik weet niet wat hij dacht maar hij kan van mij de pleures krijgen
als ik 1 deze dagen weer ga twijfelen ga ik alsnog. just in case.
maargoed zullen we dit topic EINDELIJK sluiten? hij wordt wel heel lang zo he…of zal ik m nog even open laten voor het geval dat?

Sluiten die hap! Op hoop van zegen!

liefs

tja het is nog net veel maar sluit m maar gewoon ik open wel weer een nieuw topic als het echt slechter zal gaan, maar nu het zo blijft hangen heeft het weinig zin het telkens te zeggen want jullie weten het toch al

Nou, hou je vast,
ik vind dit heeeeel raar maar het zal wel goed zijn
vanochtend werd Rico wakker, is hij ineens STRONTverkouden, voor de verandering heeft hij geen verstopte neus maar hij snottert zoveel dat wil je niet weten heel zn mond is er schraal van want ik kan blijven afvegen.
Hij ziet eruit als een verzopen kat, sliep vanmiddag al niet enzovoorts.
MAAR; sinds vandaag is zn temp gewoon echt geweldig goed, bizar he?!
hij had voor het slapen gaan vanavond 37,6 en vanochtend 36,7. nou dit is echt al meer als 'n maand geleden, hij eet als een beer, en hij is zooo lief ineens!
ik snap helemaal NIKS van zijn lichaam.

Misschien heeft die verkoudheid hem al die tijd dwars gezeten? Zeg het maar, wij begrijpen er net zoveel van als jij denk ik. En da’s niet veel

Groetjes,
M

ja dat is ook het eerste waar ik aan dacht, maar waarom zou hij daar zolang eerst koorts van hebben en dan ineens wordt ie echt ziek en suf en vanalles en heeft ie geen koorts meer en eet als 'n beer hahahaha wat een raar mannetje heb ik toch!! ik ben allang blij want hij is nu wel heeel erg lief, alleen jammer dat hij wat suf is, maar slapen ho maar, behalve vanavond dan viel hij als 'n blok in slaap

Is het echt geel snot? Dat zou kunnen wijzen op een ontsteking die (eindelijk?) loskomt… Weet het ook niet hoor!

Ik zou zeggen zoutoplossing erin en genieten van je koortsvrije vreetschuur !

liefs

nee het is kleurloos, maar ik kan horen dat het van diep komt, ik moest volgende week zoiezo zn longen nog laten nakijken, maar dan laat ik gelijk naar zn luchtwegen luisteren,
toch maar even in de gaten houden voor het geval dat, met rico weet je het nooit.
maar zoals hij nu is nou…ik geniet wel van m hoor, we hebben toen straks gewoon een uur samen zitten kleien EEN UUR!!! hallelujah als je rico zou kennen die van de hak naar de tak vliegt (niet qua praten maar qua doen!) dan is dit echt heeeel erg geweldig!

wat fjn inge dat het eindelijk goed gaat met zijn temp. En leuk dat je lekker heb zitten kleien! wat kun je dan genieten he van dat bekkie wat ze erbij trekken :smiley:

veel liefs Shirley.

nou echt!! jullie weten hoelang dit topic is geworden maar ik wil er echt een slotje op KIMMETJE please??! gewoon PUUR omdat ik ZO blij ben!
Hij werd ineens strontverkouden laatst.
ik snapte er niks van en dacht nog: dit gaat niet goed… nu wordt ie echt zieker!
maar niks was minder waar… zn temp ging zowaar omlaag ipv omhoog!
de dag erna had hij ineens wel weer 38,4, maar heb m die nacht een pcm gegeven. en nu is hij gewoon echt beter! ik merk het aan alles! hij krijgt zijn oude streken terug, hij is zo lief en zo vrolijk, met zn kleine peuterdriftjes erbij natuurlijk maar goed dit is niks vergeleken bij zn eerdere humeur!
nu is hij wel flink verkouden natuurlijk maar hij is gewoon beter qua temp en alles!
ik wilde dit even heel blij met jullie vieren! ik trakteer

Nog even geen slotje we willen even laten zien dat we heel blij zijn voor jou en de kleine man!!

helemaal super eindelijk eindelijk goed nieuws en heerlijkd at hij nu zo goed eet en zijn streken weer eens laat zien toppie!!!

before you judge me, try hard to love me