helemaal goed dat je voor de zoveelste keer op je strepen bent gaan staan want zo te lezen heb je al vaker gelijk gehad terwijl de artsen verkeerd zaten.
en daarbij een arts ziet het kind maar een paar min per keer en jij je kind de hele dag en zolang jij denkt dat er iets mis is dan ga je ervoor en ga je net zo lang door tot alles is onder zocht.
die prik donderdag komt helemaal goed en tegen de avond is die hem weer vergeten.
ik bedoel als mensen op vakantie gaan laten ze toch ook hun kinderen prikken (voor de lol of niet het is voor een vakantie)
waarom zou je dan twijfelen om hem even te prikken om de onzekerheid uit te sluiten.
Laat je niet gek maken door die artsen ze vinden al snel iemand lastig als we ze niet op hun woord geloven en kunnen het vaak niet uit staan als er om een second opinion word gevraagd of om onderzoeken die zij niet nodig vinden.
En als je werkelijk het gevoel hebt dat ze je zo behandelen wegns je verleden zou ik daar eens een hartig woordje over zeggen. want dit staat daar helemaal los vvan
iedereen heeft wel eens in zijn of haar leven een mindere periode gehad in welke mate dan ook.
Laat je niet gek maken en zet door je bent helemaal goed bezig !!!
twijfel dan ook aub niet langer meer
want ik denk zoals jezelf ook al zegt dat als er wel iets mis is en je er niet achteraan bent gegaan omdat de artsen dat niet nodig vonden voel je je meer schuldig dan als je er alles aan doet en het gelukkig niks bleek te zijn!
Volg je hart en je moedergevoel dan zit je altijd goed!!!
before you judge me, try hard to love me