Lijkt mij ook niet normaal. Is de koorts verder op de dag wel weg?
Liefs Michelle
ja hij heeft overdag bijna nooit koorts, ook niet echt verhoging, hij zit meestal op 37… of 37,1 hooguit 37,4.
en dan tegen 'n uur of 4 begint het geouwehoer…
dan voelt hij al warmer en wat zweterig en als ik m dan temp s’avonds blijft het op 38,2 hangen. ik snap het gewoon niet oke het is koorts maar het is ook niet belachelijk hoog. daarom twijfel ik dus of het wel of niet normaal is.
Vreemd ja. Dylano loopt ook makkelijk tegen de 38 aan als hij moe is maar niet hoger. Gewoon verder even in de gaten houden en anders even overleg plegen met de ha of dat normaal kan zijn.
Liefs Michelle
ja idd rico liep ook wel is tegen de 38 aan, maar heeeeeel zelden!
en dan hooguit 37,9. als het hoger is is er gewoon wat aan de hand denk ik dan…
oeh ik merk dat ik best laat reageer eigenlijk…
we waren pas om kwart voor 9 thuis (rico lag er pas om 9 uur in, misschien wordt hij morgen dan pas om half 10 wakker ipv half 8 haha!)
we waren bij Rijco’s nicht wezen eten, zij heeft pas een dochtertje gekregen ze is nu 3 maanden, en ze hebben een zoontje van 2.5 jaar.
En ze hebben een tuin! jaja haha ze hebben zooo leuk zitten spelen samen en voor ons is dat gewoon nieuw, een kindje van rico’s leeftijd in feite…
rico en … hebben poffertjes gegeten, en wij hebben salades gegeten en broodjes shoarma (die ze zelfgemaakt had inclusief de knoflooksaus! heerlijk!)
maar echt het was zo fijn!
eenmaal thuis rico’s kuur gegeven, tanden gepoetst en getempt, hij zat nu op 37,9
maargoed zoals je weet zegt dat geen bal.
He meid, wat een zorgen en gedoe zeg, en het duurt nu al zo lang!
Hoop dat deze keer de kuur aanslaat en het nu echt beter met je mannetje zal gaan.
Sterkte, en zoals al veel mensen hebben geschreven, blijf op je eigen gevoel afgaan, als je het niet vertrouwd weer naar de dokter!
Groetjes Carolien.
Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad. Heeft hij uitgeslapen
37.9 is netjes als je de tijd er bij neemt. Nu hopen dat het zo blijft en de kuur dus net lang genoeg is.
Liefs Michelle
thnx mamavanjasper.
kuur is net gestopt.
@Michelle: neee helaas, het was kwart over 7, nog een kwartier eerder dan normaal pff! ik had wel zin in een paar uur extra
net dus de laatste dosis gegeven…
inderdaad 37,9 is perfect voor veel kinderen, Rico zat altijd iets lager voordat hij constant koorts had maargo3ed ik ben blij hiermee…vergeleken bij het feit dat hij voorheen over de 38 zat.
maaarrr… ik roep niet te hard zoals je weet
want een paar weken geleden had hij 37,8… en de dag erna ineeens 38,9. ik blijf afkloppen alleen mn knokkels doen er zeer van
weer even een update,
He toch wat wordt dit topic asociaal lang.
Can’t help it!
Ik heb nu een paar dagen geprobeerd Rico zonder kleding rond te laten lopen s’avonds…ofja dat was al een poos terug.
Toen had hij elke keer 37,9
Toen zei Michelle dat ik m toch ook weer kleertjes aan moest geven om het te checken hoe het dan zit.
dat heb ik ook weer gedaan zo’n dag of 5.
nu heeft hij telkens weer tussen de 38,2 en 38,5.
Nu had ik hem vanavond weer geen kleertjes aangegeven omdat hij vanmiddag al 38,3 had en net had hij dan toch 38 terwijl hij al de hele avond zonder kleding aanloopt in een huis waar het absoluut niet overheersend warm is.
maandag gaan we weer terug naar de KNO-arts.
We zullen het wel weer zien. de kuur is afgelopen en tja… dat was het wel weer.
Pffffffffffffffff…gebed zonder end zeg. Hopen dat de kno-arts maandag meer duidelijkheid kan geven. Als die antibioticakuur het wondermiddel was geweest had je het al lang moeten merken. Dus er moet iets anders zijn wat voor die temperatuurschommelingen zorgt.
Geef de kleine man maar een dikke knuffel!
Groetekes, Sje
Hè jasses toch.
Dit schiet echt niet op zeg bah bah en nog eens bah
Ben indd ook benieuwd wat de kno arts zegt en anders zou ik is om heel uitgebreid bloedonderzoek vragen.
Dikke knuf voor jullie
Liefs Michelle
ja sje… ik weet het…
maargoed koorts komt toch door een infectie neem ik aan, dan had dat toch gewoon weg moeten zijn?
hij slaapt op dit moment nog steeds niet. en eten gaat ook met de dag slechter.
drinken doet hij gelukkig heel erg goed.
ik begin zowaar te denken dat het iets ernstigs is wat erin aan het sluipen is.
en als ik op google kijk: langdurig koorts
krijg ik leukemie te zien tja dat wil ik dus helemaal niet lezen.
ik kan beter niet googlen
@Michelle en Mriek: ja het ging perongeluk, wie verwacht nou leukemie tegen te komen als je zoiets intikt. heb ik weer, en ik ben al zo’n emo drukte doos.
adem in adem uit… niet googlen… maandag afwachten… alweer.
ja en dan?! wat moet ik nog zeggen daar
bloedtest doen dan?
Had ik al geschreven Inge heeft elkaar gekruist. Indd vragen om een uitgebreid bloedonderzoek als de kno arts met niets nuttigs komt.
Liefs Michelle
Lijkt me wel. Volledige bloedtest. Kunnen ze gelijk die leukemie uitsluiten. Stompie, ECHT niet meer googelen hoor!
Groetjes,
M
@Michelle: wat had elkaar gekruist? snap m ff nie, gaat weer lekker met ons haha!
@Mriek: ja idd uitgebreide bloedtest… maar testen ze altijd op leukemie dan?
zn klieren waren ook al wat vergroot maar dat had te maken met de operatie zeiden ze toen.
ik moet echt stoppen anders krijg ik nachtmerries
ik denk natuurlijk niet dat dat het is maar het is niet leuk als je een verklaring zoekt en je dat als enigste tegen komt wat qua koorts overeen kwam.
en dan nog iets
stel ze doen een bloedtest…hoe willen ze dat in vredesnaam doen dan?
bij een peuter? een Rico peuter nog wel…
die is zo druk dan die laat zich echt niet prikken en al helemaal niet aftappen (want dan zal hij effe stil moeten zitten …niet dus)
Jeetje, meid, wat een getob met de kleine man. Er komt geen einde aan! Hoop echt dat er nou eens een doorbraak komt. Nu weet je steeds maar niet waar je aan toe bent.
Heel veel succes maandag, ik leef weer met jullie mee.
liefs
Pffff inge, kan me voorstellen dat je het niet meer weet.
In ieder geval NIET meer google, echt niet doen, afwachten maar weer
wat de kno zegt.
Kan me alleen zo voorstellen dat er nu wel iets moet gaan gebeuren en dat hun dat nu ook in gaan zien. Dit kan toch niet zo door gaan. Voor rico niet, maar voor jullie ook niet.
Vervelend dat hij nu ook slechter begint te eten, gelukkig drinkt hij nog wel goed.
Ben benieuwd wat ze maandag zeggen…
Sterkte meis.
Gr Patries
Dat gaat ze wel lukken Inge houden ze hem eventueel met een paar man vast en je hebt verdovingsspul hè dan voelt hij van de prik niets.
Denk dat bij een algeheel bloedonderzoek er gewoon bij zit want dan klopt er een kleur bloedlichaampjes toch niet als ik het goed heb.
Liefs Michelle