Zet die kraan bij die mevrouw ook open! Je hoeft je niet groot te houden, je hoeft niet stoer te zijn. Je bent mama en dat is een hele belangrijke baan! De belangrijkste baan ter wereld.
Wees trots en gelukkig dat je je zo druk maakt over het lot van je kleine man. Dat is een goed teken. Je bent een fantastische lieve bezorgde moeder!
Blijft het feit dat het niet tof is dat-ie zo aan het tobben is, maar je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken over je moedergevoel!
Geen idee wat wijsheid is met die antibioticakuur. Aangezien hij zich verder niet ziek gedraagt, zou ik persoonlijk nog even wachten tot je die mevrouw van het CB gesproken hebt. Maar…haal die kuur wel op morgen! Je kunt hem maar beter in huis hebben, plus dan kan je arts nooit zeggen “Zo erg was het dus niet, ze heeft dat recept niet eens opgehaald”. Snap je hoe ik dat bedoel?
Niet dat jij niet geloofwaardig bent, want je denkt er absoluut goed over na wat nou wijsheid is (als een kind geen antibiotica nodig heeft, moet je het namelijk gewoon niet geven, want baat het niet, het kan wel schaden), maar je zou ongeloofwaardig over kunnen komen op een arts die je toch al niet serieus genoeg neemt. Ze zien je daar al door een gekleurde bril om de een of andere duistere reden, dat moet je niet gaan voeden.
Begrijp je hoe ik het bedoel?
Groetekes, Sje