HIJ IS BETER! laat het slotje maar komen:-D

ja dat was deze huisarts sje haha, maar dat ze het nu zegt is vanwege rico’s weerstand, ze kon aan hem zien dat hij zo grauw was, en ook aan zn ogen dat hij weinig energie in zijn lijf had.
Ook al is hij druk… maar ik denk dat ze het net iets anders bedoelde dan ik nu zit te omschrijven.
De rede dat ze niet meteen een kuur erachteraan deed had in ieder geval te maken met dat doordat hij al zovaak ziek was/operatie/ziek/kuur/nog steeds ziek…
dat zn weerstand waarschijnlijk al bijna op was, en dat ze vond dat hij eerst wat moest bekomen van alles. en dat als maandag de kno arts zegt dat hij toch een andere kuur moet zij daarin mee gaat, maar dat ze dit advies nu niet mocht geven.
in Rico’s geval… kijk als het nu net begonnen was dat gesukkel en hij zou dan een kuur krijgen die niet aansloeg was het een ander verhaal geweest denk ik… snapje??

@Patries: dankjewel meid. je bent een topper!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik snap het helemaal!

Groetekes, Sje

Pfff balen Inge wat een zooitje.
Arme arme Rico.

Het kan ook zijn dat ze de oortjes doorprikken. Madelon is aan der keel en neusamandelen geopereerd en zou tegelijkertijd dus buisje krijgen maar vonden ze niet nodig toen en alleen doorgeprikt. Nooit geen oorontsteking meer gehad.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Sje: gelukkig want uitleggen is niet mijn sterkste kant ofja kan het wel maar dan wel heel heeeeel gedetailleerd

@Michelle: doorprikken…ja daar dacht ik ook aan. Maar gebeurd dat wel onder verdoving?? lijkt me niks anders!
Ik hoop gewoon eigenlijk dat de KNO-arts gewoon zegt: Ik heb een antibiotica die echt gaat werken!
en klaar is kees… maargoed… zo werkt het helaas niet altijd.

Geen idee of ze dat onder narcose doen, Bij Madelon hebben ze da tijdens de operatie gedaan dus die was onder zeil

Liefs Michelle

haha ja dat is waar dan…
normaal gezien doen ze ook amandelen knippen +buisjes.
als ze ok oorproblemen hebben,
maar rico kreeg pas na de operatie problemen daar… alsof het door die neusamandel daar nooit gekomen is en nu die weg is de bacterie vrij spel heeft

Vervelend dat je nu weer tot maandag moet wachten. Maar goed wel heel fijn dat je in ieder geval weer bij dezelfde arts terecht kunt en dat dit een hele goede is.

Nogmaals sterkte meis!

Dikke knuffel,
Sandra

dankjewel Sandra, idd ik wil gewoon de beste arts en die heeft Rico, dan neem ik geen genoegen met minder, niet meer!

Rico is vanavond Eindelijk voor het eerst sinds de operatie zonder koorts te bed gegaan, hij had 37,6… EINDELIJK!
maargoed… we gaan hoe dan ook maandag naar de KNO-arts want ik kan wel weer gaan juichen maar voor je het weet is het weer belabberd… maargoed ik wil me toch even laten horen over Rico omdat het nu echt goed gegaan is vanmiddag en vanavond!!

En met TROTS mag ik presenteren: Rico’s lachje en nogal uitbundig ook NA de operatie: yeahhh! ik ben zo blij!! In bad ging het geweldig trouwens hij lachte constant maar dit was de mooiste foto die ik gemaakt had van vanavond. Eindelijk kan hij weer lachen!

Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2010 21:46:03

Gewijzigd door - MamavanRico op 30 Jul 2010 21:47:45

Gewijzigd door - MamavanRico op 02 Aug 2010 12:41:23

Had hem op je hyves gezien en inderdaad hij staat er stralend op. Was zo blij voor je dat ik (foutje) 3x dezelfde tekst bij de foto heb geschreven haha.
Maar ben blij voor je en jullie gaan nu de goeie kant op. Kijk hem stralen…om verliefd op te worden, geniet ervan meid.

Gr Patries

jaaa echt he! ik ben zooo blij! maar goed het is vaker goed gegaan en daarna ineens weer fout… ik vind het erg dat ik zo moet denken maar goed dit pakt niemand ons meer af we hebben echt zoveel lol gehad!

Hoeft nu niet he inge, positief blijven, hopelijk heeft hij het nu gehad en ben je de dip door.
Ik duim in ieder geval voor jullie.

Gr Patries

ja maar als ie erdoor is wat doen we maandag dan bij KNO? die vocht kan toch niet ineens weg zijn?

Fijn dat het nu echt beter lijkt te gaan.
Ik zou de KNO gewoon door laten gaan. Laat ze nog maar eens even goed kijken of het er daarbinnen wel helemaal goed uitziet.

Groetekes, Sje

Inderdaad… beter LIJKT te gaan,
hij komt net naar me toe en zegt: mama auw.
ik vraag: waar heb je pijn schat? hij trekt aan zn oor dus ik wil m gewoon even een knuffel geven gloeit hij weer.
Even een temp check gedaan en 38,5.
't is nog maar s’ochtends, en tot nu toe heeft hij s’ochtends nog geen een keer koorts gehad, begon meestal in de middag. nu ligt hij op de bank met zn hoofd tussen de kussens lui en hangerig te zijn

Inge komt ie weer beter safe… als er niks is is er niks maarals er wel wat is en je zegt af en je moet later weer bellen kan het zo weer 2 weken duren.

Wat een leuke foto trowens.

Groetjes,

Michèle

dankjewel michele ik ben ook wel trots op de foto en wat ik al zei gisteren hadden we echt lol! dat pakt niemand ons meer af want de laatste tijden zijn er niks aan
maargoed nu gaat het weer brak dus… dat gevoel had ik stiekem al wel. omdat het elke keer zo is, nu is hij s’ochtends al op 38,5 en hij is nu wel hangerig wat hij normaal nooit is.
ofja nu is hij even aan het stickeren… en toen ik mijn hand op zijn oortje hield ging hij er helemaal tegenaan hangen, zoals een hond doet die oormijt heeft, ik kan even geen andere vergelijking geven sorry
hij is nu wel echt een beetje zielig en ik ben blij als het maandag is.

Eh ik ken geen honden met oormijt… Maar ik snap wel wat je bedoeld hoor.

Wel sneu dat het weer mis is. Hopelijk gaan voor jou de zaterdag en zondag vlot (voor mij niet) maar je snapt me wel want dit is niks voor het mannetje.

Groetjes,

Michèle

haha ja inge en dr uitleg
Maar hoezo heb jij geen goed weekend? ja sorry alles gaat een beetje langs me heen…of bedoel je morgan’s pp?
Rico is echt zomaar stilletjes. heb maar even een tekenfilm aan gezet want hij valt bij het minste geringste half in slaap
moe is hij vooral.
Dit is zeker niks voor m. echt sneu daarom zei ik al: snel maandag dan horen we meer.

Getver weer mis

Ik denk dat Michèle bedoeld dat het weekend voor haar niet snel voorbij hoeft te zijn omdat ze vrij is

Liefs Michelle