haha voor mij hetzelfde ook klein en ook driftkop, echt erg gewoon, en vooral als ze naar mijn idee aan mn kind zitten (terwijl ze dat juist NIET doen, maar dan voelt het alsof ze dat WEL doen snapje? jaja lekker ingewikkeld weer)
dan kan ik echt gek worden, van wanhoop woede, en onmacht. dan ga ik ook dwars liggen.
hij ligt nu lekker te tuttelen in zn bedje. na de voeding van 19:00 ligt ie altijd lekker te slapen (om 20 uur gaat ie naar bed meestal vandaag kwart voor omdat hij doodop was van het wakker zijn de hele dag, was van half 5 tot kwart voor 8 wakker, werd juist wakker van het spuug wat hem weer dwars zat, en daarna is ie moe maar ie hij nog overstuur en wil dan niet slapen. Dan valt hij tegen half 7 weer half in slaap in de box of cradle swing, ik dacht geef hem nou maar te eten kan ie naar bed) maar goed…begin krom te vertelle ben moe dus ga maar slapen
xx
Hier volgt een bizar verhaal
hee, ja het gaat wel weer, ben wel uitgerust maar was niet naar bed gegaan toen ik zei dat ik dat wel zou doen. kwam net als normaal weer wat tussen.
rico werd ipv dat ik m voor zn laatste voeding van half 12 wakker moest maken, om 22:45 zelf weer wakker. de 2e keer nu want vorige week had hij dat ook een keer. ik denk misschien valt ie in slaap weer maar nee hoor
dus had ik hem eruit gehaald wat geknuffelt maar hij had gewoon honger. dus heb ik hem zijn fles om 10 over 11 gegeven. (weer bang dat hij s’nachts zou komen). en hij werd om 10 voor 7 wakker. heb ik hem zijn tut gegeven, en om 7 uur ging mn wekker weer haha jaja ik sliep dus die 10 min weer door. dus dat is eigenlijk wel perfect, ik denk dat ik die tijd weer iets terug draai naar 11 uur of kwart over 11 kijken of hij het dan zo volhoudt, zou wel fijn zijn voor mij
kan ik eerder naar bed.
ook het spugen valt ineens mee. gisterenavond moest ie kei hard huilen met boertje doen. Ik dacht misschien doet het pijn ofzo??
maar vrijwel niet gespuugd. ook de 1 a laatste voeding van gisteren had hij ook amper gespuugd.
vanochtend ook niet, en met de voeding van 11 uur ook niet, totdat ik hem een goed 3 kwartier NA zijn voeding effe op de buik had gelegd voor zijn dagelijkse oefeningen. toen kwam er wel wat uit. ik nam aan dat zijn eten dan inmiddels wel in de maag zat maar ja. maar het viel heel erg mee hoor vergeleken bij de rest van de keren.
was ook duidelijk niet alleen voeding. lijkt een waas in te zitten doorzichtig met wat melk erdoor ofzo.
maar ik klop maar af want als ik ga zeggen : hij spuugd bijna niet meer! (net zoals de vorige keer) deed hij het weer wel daarna dus ik zeg maar niks voorlopig
Even rustig aan doen na het eten he… neit meteen gaan sporten. Regel zegt minimaal een uur wachten doen wij ook met alles. Maar ik duim dat het spugen minder wordt en of stopt.
Groetjes,
Michèle

ja ik verschoon m een half uur na het eten, laat hem eerst rechtop uitbuiken.
dan gaat hij huilen omdat zn luier te nat is en daarna knuffelen weer en dan even op de buik en een uur na zijn voeding wil hij echt weer gaan slapen.
maarja dan wordt hij een uur daarna weer wakker omdat er vanalles dwars zit. dat is dus het vervelende.
Hij is nu al twee uur aan het huilen?? Is ie ook verkouden of heeft ie weer last van opgeven??
Groetjes,
Michèle

ook verkouden, alles door elkaar volgens mij
echt het houdt niet op, hij had wel weer normaal gepoept had hem dus meteen verschoont, weer laten boeren, maar ja het helpt allemaal niet, het arme kind stikt van de pijn volgens mij, het klinkt niet helemaal goed, kinderarts zou me morge terug bellen, was niet aanwezig
Ga anders even lekker naar buiten met hem. Voor zijn verkoudheid is het ook goed. Morgan wordt daar ook vaak rustiger van en valt in slaap dan.
Groetjes,
Michèle

zal ik zo is doen hij moet om 3 uur eerst even eten, daarna is ie zoiezo weer een uur rustig totdat hij weer wakker wordt omdat alles vast zit
boertjes spuug etc…
kan dat niet door de verkoudheid komen? dat hij zo doet spugen omdat er misschien zoveel slijm dwars zit?
Ja zou kunnen, maar Morgan is ook een grote snottebel nu maar zij spuugt niet. Ik ben geen arts dus hoe of wat weet ik ook niet precies.
En ja lekker even lopen. Ben jij er ook even uit. Is ook goed voor jou.
Groetjes,
Michèle

ga toch maar zn fles geven kan hij daarna verder slapen in de kinderwagen…pff wat een hel dagen…
sprongetjes, griep, verkoudheden, huilbuien, onduidelijkheden, vermoeidheid
En waarom wilde we ook alweer kinderen…
Nee zonder dollen, ik weet wat je bedoeld. Toen morgan nog kiss had hadden we ook van dit soort dagen, alleen was ze nog nooit verkouden geweest toen. Ik zal blij zijn als de lente begint. Ten 1e is ze weer ouder enne minder verkouden hopelijk.
Groetjes,
Michèle

heb luuf gehaald net same met rico. hij sliep 15 min en lijm en beetje spuug. weer huilend wakker weer boertje met spuug/slijm.
anderhalf uur na zn voeding…pff
ik zal het is concreter vertellen,
er zitten ontzettend veel boertjes dwars (tussen de voedingen door) hij boert goed 2x tijdens het eten 1x na het eten, (anders is het HELEMAAL hopeloos met spugen)
dus ook tussen de voedingen in zoals nu anderhalf uur (langer zelfs) na zijn voeding zit het weer dwars, dan boert ie, en spuugt ie melk/speeksel/slijm. (meerdere malen)
zijn ontlasting is niet meer dun, is weer wat dikker dus dat is positief.
Ja kan toch een stuk verkoudheid zijn als ik het zo hoor. Ook al is Morgan ook verkouden betekend niet dat zij het ook zo moet hebben natuurlijk. Ik vind het zo moeilijk allemaal, voor mij is dit ook de eerste keer dat Morgan zo verkouden is. Ze was met kerst ook wel verkouden maar niet zoals nu,
Groetjes,
Michèle

ik ga dadelijk die luuf smeren kijken hoe het dan gaat, maar michele ik vertrouw het niet echt niet hij huilt aan 1 stuk door vanaf het moment dat ik dat schreef vanmiddag, toen was hij al een paar uur aan het huilen vanaf een uur of half 1 1 uur ofzo, en tussendoor een keer 15 minuten niet (met wandelen) daarna weer continu, toen had ik m daarna maar weer in bed gelegd, begon hij kei hard te krijsen alsof ie ontzettende pijn had, ik m eruitgehaald in zn cradle swing gezet en hij sliep binne 2 minuten serieus.
er kwam weer spuug uit die zuur rook.
wil ik hem effe in de box leggen gaat hij weer krijsen het is alsof hij niet op zijn rug of zij wil liggen maar rechtop wil zitten omdat het anders omhoog komt en het weer dwars gaat zitten.
toen rico een uur geleden nog steeds zo aan het huilen was, ging ik echt naar de keuken toe en toen kwamen de tranen. ik kon niet meer ophouden ik vond het zo erg voor hem, en ik kan niks doen.
ook tijdens het eten net wilde hij niet tussen door boeren want dan ging hij weer krijsen.
het is ook net alsof als hij drinkt dat hij dan nergens last van heeft en zo gauw die fles uit zn mond is begint het weer na een halve minuut…van dat zuur zou ik ook een zere slokdarm krijgen
Zoals je het beschrijft klinkt het echt als reflux. Tijdens het drinken wordt de pijn even verdoofd door de melk, maar daarna tijdens het spugen voelt 'ie het weer. Echt, niet te lang mee blijven lopen want z’n slokdarm kan echt schade oplopen. Ik ben natuurlijk geen arts, maar meid, ga zo snel mogelijk zorgen dat je dat onderzoek gedaan krijgt. En dan is die slang maar even vervelend, dit is ook heel erg voor hem (en voor jou/jullie).
Sterkte!