Te snel helaas, gemiddeld 10 min. Gelukkig door de nutriton blijft het binnen en ze blijft wat langer rechtop zitten. Ik accepteer het maar, de krijgt nu dan ook meestal de speen erna.
Groetjes,
Michèle

Te snel helaas, gemiddeld 10 min. Gelukkig door de nutriton blijft het binnen en ze blijft wat langer rechtop zitten. Ik accepteer het maar, de krijgt nu dan ook meestal de speen erna.
Groetjes,
Michèle

quote:
Te snel helaas, gemiddeld 10 min. Gelukkig door de nutriton blijft het binnen en ze blijft wat langer rechtop zitten. Ik accepteer het maar, de krijgt nu dan ook meestal de speen erna.Groetjes,
Michèle
ja rico ook ineens 10 min na hem er vaak af te halen, maar hij spuugt niet na de pap, dat is alleen maar goed dan denk ik, maar ik zit me nu zo af te vragen of dat niet iets met zijn huildag te maken heeft of dat het toch zijn sprongetje is, vervelend dat dit zo samen valt he
(K)Kuzjes!
morgan had ook alles tegelijk, sprong, groeispurt en verkouden… arm schaap
Groetjes,
Michèle

dat zie je bij ons ook altijd he, alle rot dingen vallen altijd samen. de wereld zit vreemd in elkaar
(K)Kuzjes!
ik ben echt de grootste sukkel die er is.
ik wilde dus die speentjes gaan uitkoken, en dan gaatje erin prikken met een hete naald.
ik denk bel effe snel mijn moeder op om wat door te geven, vergeet ik die speentjes fles en fopspeentjes helemaal! heeft een half uur door staan koken ooh wat erg!
dat heb ik weeer!
die fopspeen was zo plat als een dubbeltje :S (was een combi zie je het voor je? haha)
en ja de rest is niets aan af te zien dus ik weet NIET of ik ze nog kan gebruiken…?
(K)Kuzjes!
gelukkig is het hierbij gebleven … mijn zus had het ook eens en die kwam er achter doordat er zoveel rook in huis kwam… oei … de speentjes… alles zwart gekookt! Als je ze effe goed om spoel kan ze gewoon gebruiken alleen de fop niet nee… (voor jezelf als herinnering )
Hoe gaat het nu met de papfles? Als je er meer in doe denk ik niet dat ze er meer kramp van krijgen maar eerder stevige ontlasting ipv dun en misschien ook niet gelijk erna (die darmen moeten eerst wel even wennen natuurlijk en de ene heeft er meer last van dan de ander)…
Hier doe ik het wisselend enne keer papfles (met een antilek beker omdat ik alle spenen en flessen verafschuw… want het lukt niet door het ventiel bij de dr brown fles) en de anti lek gaat prima!! is van nuby. En de andere dag weer eens een bordje met lepeltje… dit vind ik zelf het fijnst en werkt ook het beste … .geen gemier met spenen!! Én officieel volgens de adviezen op het CB moet het met de lepel… dus … wat ben ik braaf he!!
heel braaf mini-boy! ik ben minder braaf vanaf nu
nee ik had dus een extra gaatje geprikt met hete naald in die fase 1 speen hadden ze me aangeraden (die winkel waar ik de bfree producten altijd bestel)
nou helemaal mislukt veelste groot gemaakt, pfff het valt niet mee hoor!
ja ik had die tut voor de grap moeten bewaren maar had m al weggegooit voordat ik me bedacht dat hij me er later super hard om uit zou gaan lachen dus haha
ik heb nog 2 fase 1 spenen en de 3-standen speen en fase 2 speen is besteld, fase 3 was tijdelijk uitverkocht.
pff wat een gedoe met die spenen
(K)Kuzjes!
Mini-boy, jij zegt dus eigenlijk dat met die smurrie die Morgan nu poept ik eigenlijk de nutrix wel wat op zou kunnen hoge om haar ontlasting wat dikker te maken??? Want ze krijgt nu 2 schepjes. Oh ja ga toch ook proberen om te kijken of ze met wat minder nutriton kan. Al zal het ook een hoop schelen als die vsm kuur aanslaat en de verkoudheid verdwijnt.
Groetjes,
Michèle

het lukt niet met die gaatjes prikken, weer een speen verpest. (ik weet het ik ben een klungel)
nou het is toch elke keer weer uitproberen wat wel werkt. hopelijk krijg ik morgen die nieuwe speentjes binnen, en dan probeer ik die 3 standen speen wel.
het was me toch een zooi net
nou meiden, ik denk dat ik toch maar maandag met rico naar de huisarts ga. het spugen is dan weer ietsje minder en nu weer terug bij af. 2 en 'n half uur NA zijn voeding heeft hij net weer overgegeven. Ik weet dat hij kiss heeft en dat spugen ook daar vandaan kan komen, maar ik vertrouw het gewoon echt niet en ben echt ongerust nu.
hij had dat in het begin van zijn leventje nooit, en het echt veel spugen is anderhalve maand geleden begonnen en naar ons idee wordt het ook alleen maar erger. ik weet gewoon niet wat ik ermee aanmoet. oke buikgriep zou kunnen maar niet zolang. en 1 a 1.5 week geleden begonnen die spuitluiers ook. ik weet niet of dat er mee te maken heeft want ook heeft hij last van zijn tandjes.
ik kan wel door blijven gissen maar ik denk dat het verstandiger is hem gewoon te laten onderzoeken, alleen toen ik dat laatst aangaf bij het cb, zeiden ze dat die onderzoeken niet prettig zijn omdat ze dan iets met een slangetje doen ofzo als ze gaan kijken voor b.v. reflux ofzo.
daarom durf ik niet zo goed voor HEM omdat ik bang ben dat hij het vreselijk gaat vinden en met hem ik dus ook. maar ik moet aan hem denken en niet aan mezelf nu…dus het is nogal dubbel
ja dat ben ik ook, ik ben ook echt bang dat ze m misschien wel pijn gaan doen met die onderzoeken, maar dit gaat zo echt niet langer. ik wil gewoon dat hij zich fijn voelt krijg effe een breakdown
Wat ik begrepen heb is het niet leuk zo’n onderzoek maar het doet ook geen pijn. Ze meten de zuurgraad in de keel om te kijken inderdaad of het reflux is. Laat het maar doen want ik weet van Morgan dat het echt veel meer pijn doet als ze zo op blijven geven. Arme kind bleef huilen, als ze nu een keer opgeeft lacht ze, maar das wel anders geweest. Gelukkig hebben wij het met AR kunne oplossen toendertijd.
Groetjes,
Michèle

ja ik zit ook te twijfelen of het misschien een allergie kan zijn, want hij heeft ook schrale korstjes achter zijn oortjes (die wel met olie weg te wrijven zijn maar toch) en ook zijn wangen zijn al een hele tijd schraal terwijl ik hem goed insmeer met op het wangetje van zwitsal. ook olie geprobeerd maar het helpt niet, het zijn meer scheurtjes lijkt wel en is erg rood.
het is allemaal tegelijk begonnen toen rico MEER begon te spugen dan hij al deed. en erger geworden sinds anderhalve week…
ik weet niet of dat alles een verband heeft met elkaar…
Gewoon allemaal even laten checken. Alles uitsluiten. Baby’s zijn natuurlijk toch al zo gevoelig.
Groetjes,
Michèle

konden ze maar praten dat maakte het een stuk gemakkelijker om gerichter te kijken wat er was…maar ja
bel zo de dokter
9:20 afspraak bij de dokter zo,
ben echt nerveus moet ik zeggen. hopelijk komt er iets uit, dan weet ik tenminste wat het is. tuurlijk hoop ik dat ze zegt dat het oke is, maarja, ik voel gewoon dat het niet zo is, dus vandaar dat ik hoop dat er wel wat uitkomt zodat ze iets kunnen doen. na de laatste voeding stikte hij bijna erin. ik schrok me een ongeluk. je kunt mij dan niet meer vertellen dat er niets mis is