Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.
Wat goed Jurian dat je helemaal niet bang bent geweest bij de tandarts. Tim ligt nog steeds te slapen, maar ik zal hem straks laten weten hoe stoer jij bent geweest.
Het is heel erg goed gegaan bij de kapper vanmorgen. Hij vond het alleen maar hardstikke interresant en zat vol verbazing om zich heen te kijken en zelfs naar de kapster te lachen. Hij kreeg een compliment dat hij zo goed was blijven zitten, want dat dat lang niet altijd lukt met kindjes.
Hij ziet er weer mooi uit, dus we zijn er helemaal klaar voor om het bezoek te ontvangen morgen. Hij ligt nu al vanaf half 2 te slapen, dus moe kan hij morgen in ieder geval niet meer zijn ![]()
We hebben hem nog geen taart gegeven. Die primeur komt morgen als ook de opa’s en oma’s er bij zijn. We hebben een taart bij de Hema besteld met foto en die kunnen we morgen ophalen. En mijn moeder heeft nog een appeltaart en een cake gebakken. Als het me lukt zal ik er zondag wat foto’s van opzeten.
Rico, ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is dat je zo weinig mag eten. Maar je papa en mama bedoelen het goed en ik denk dat je vast iets heel lekkers krijgt zodra het mag. Enne als je 1 jaar bent dan mag dat zeker en dat kan ook jij lekker gaan genieten van de slagroomtaart. Ik denk dat Tim stiekem wel een stukje wil komen brengen, maar als je daar ziek van wordt dan is dat ook niet goed. Ik (en Tim die ligt nu te slapen, maar ik weet zeker dat hij het ook voor je hoopt) dat je heel snel weer allemaal lekkere dingen mag eten.
We gaan straks nog even lekker weg en vanavond gaan we pannekoeken eten. Ben heel benieuwd wat hij daarvan vind.
Groetjes,
Sandra