Hiep Hiep Hoera voor Tim

Oh ik kan mijn ogen niet meer openhouden… maar wil zo graag mijn vriendje Tim feliciteren…

HIEP HIEP HOERA Tim (bijna) 1 jaar!!!.. Wat krijg je allemaal voor je verjaardag? Geniet er maar lekker van… en dat 2 dagen lang!!

Mama al een traantje gelaten?

Hele fijne dag met z’n drietjes (euh… viertjes …)

Knuffel van Jurian en zijn mama…

van harte gefeliciteerd met de verjaardag van tim
1 jaar alweer.
maak er een mooie dag van.

Groetjes Marianne mama van Ruben

Joh, ineens geen baby meer !!! Joepie, Gefeliciteerd en een onwijs leuke dag hoor.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Lieve Tim,

Van harte met je eerste verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag met papa en mama, maar dat gaat vast lukken. Geef mama maar een dikke knuffel, want die zal misschien wel wat traantjes moeten laten…papa misschien ook wel…

En veel plezier morgen op je feestje!

Knuffel van Erik (en z’n mama en papa)

Van harte gefeliciteerd Tim! Maak er een hele leuke dag van, lekker genieten van alle aandacht, cadeaus en taart!!!

Lilypie

Lilypie

gefelciteerd tim en een fijne dag gewenst met veel taatr en kadootjes

groetjes gytha

Hoi Tim,

Gefeliciteerd, alweer 1 jaar!!
Hele fijne dag met z’n allen.

Groetjes Jolanda

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hieperdepiep hoera Tim is 1 jaar
Vanharte gefeliciteerd en geniet van een mooi warme gezellige dag, met papa en mama.
En morgen lekker feest!!!

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

er is er een jarig hoera, hoera
dat kun je wel zien dat is Tim
wij vinden het allen zo prettig ja ja
en daarom zingen wij blij
hij leve lang hoera, hoera

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAA

van harte gefeliciteerd Tim met je eerste verjaardag, ik hoop dat je een hele leuke dag hebt. maar dat zal vast wel goedkomen!!!

liefs,
Rinske

Wat leuk dat jullie speciaal voor mij een topic geopend hebben.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.

Vanmorgen kwamen papa en mama mijn kamer binnen met allemaal kadootjes die ik in mijn bedje mocht uitpakken. En ze hebben een liedje voor me gezongen. Ik heb een zwembad gekregen, zodat ik lekker in de tuin kan zwemmen. En ik heb een auto gehad en blokken die ik allemaal op elkaar kan stapelen. Echt superleuk, ik heb er vanmorgen meteen al mee gespeeld.

Papa en mama vonden het moeilijk om kadootjes te bedenken. Een aantal dingen zoals een loopwagentje enzo heb ik al van mijn buurjongetje gekregen want die is er te groot voor.

Ook is de hele kamer versierd met vlaggen en ballonnen en op mijn kinderstoel zit mooie versiering.

Enne Jurian wat lief dat je speciaal voor mij zolang wakker bent gebleven. Heb je vanmorgen dan wel lekker uitgeslapen?

Vandaag ben ik gezellig met papa en mama en morgen komt alle visite. Ik moet strakjes voor het eerst naar de kapper. Ik hoop niet dat het eng is als ze met een schaar in mijn haar gaan knippen. Jurian en Erik hebben me al verteld dat het niet eng is. Maar ja ben toch stiekem wel een beetje bang.

Dikke knuffel,
Tim

Lilypie

Lilypie

Komt vast goed bij de kapper Tim
En wat ben je al lekker verwend!!!

Liefs Michelle

zeg maar tegen mama dat ze een foto camera mee neemt … en een filmcamera… want het is onwijs leuk bij de kapper… enne de eerste keer moet dat wel vastgelegd worden hé!

Uitslapen?? Ik lag om half 9 bij de tandarts op de stoel… hij moest even in mijn mondje kijken omdat er stukjes van mijn tand af zijn. Maar volgens tandarts niet erg… en moet ik over half jaar weer. Ikke was helemaal niet bang… (mama wel die moest na mij…)

enne … Tim stuur jij mama af en toe nog even naar dit baby forum? Mijn mama kan nl altijd heel goed advies gebruiken … Maar eerst gebak kliederen… moet jouw mama mooie foto maken en dan hierop zetten…

GEFELICITEERD!!!

Saskia en Demi

gefeliciteert!!!
heel veel plezier…
dikke verjaardags kus van ons

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Felicteerd tim,

Mijn mamma belde me net dat jij jarig ben dus heb ik gezegd dat zij ok moest feliciteren van mij. Ik ben nu op de creche. Maar dikke kus van mij Morgan en ook van mijn mamma.

Groetjes,

Michèle

Tim, wat heb jij al coole cadeaus gekregen! En bij de kapper is echt niet eng, ik vond het zelfs leuk. Het gaat vast goed!

Knuffel van Erik

Da da Tim!
hier isse Rico! mama heb ik weggejaagd
gefeliciteerd met je 1ste verjaardagsfeest! ook van mijn mama hoor…
Wat ga je nog doen vandaag?
ikke moest eigenlijk naar het ziekenhuis maar de afspraak is wegens spoedgeval verzet, ikke weer blij want het is daar niet zo heel leuk.
ikke was graag gekomen om met jou slagroomtaart te eten maar dat mag ikke nog niet hebbe stom he van mijn papa en mama om over de dokter nog maar niet te spreken.
wij snappe elkaar wel he Tim!

ikke ga weer slapen
dikke knuffel van rico
en moest van mama een kus geven!

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://lilypie.com/pic/090617/Yqux.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://m1.lilypie.com/n5BMp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - isa-schatje-isa op 26 Jun 2009 13:47:15

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.

Wat goed Jurian dat je helemaal niet bang bent geweest bij de tandarts. Tim ligt nog steeds te slapen, maar ik zal hem straks laten weten hoe stoer jij bent geweest.

Het is heel erg goed gegaan bij de kapper vanmorgen. Hij vond het alleen maar hardstikke interresant en zat vol verbazing om zich heen te kijken en zelfs naar de kapster te lachen. Hij kreeg een compliment dat hij zo goed was blijven zitten, want dat dat lang niet altijd lukt met kindjes.

Hij ziet er weer mooi uit, dus we zijn er helemaal klaar voor om het bezoek te ontvangen morgen. Hij ligt nu al vanaf half 2 te slapen, dus moe kan hij morgen in ieder geval niet meer zijn

We hebben hem nog geen taart gegeven. Die primeur komt morgen als ook de opa’s en oma’s er bij zijn. We hebben een taart bij de Hema besteld met foto en die kunnen we morgen ophalen. En mijn moeder heeft nog een appeltaart en een cake gebakken. Als het me lukt zal ik er zondag wat foto’s van opzeten.

Rico, ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is dat je zo weinig mag eten. Maar je papa en mama bedoelen het goed en ik denk dat je vast iets heel lekkers krijgt zodra het mag. Enne als je 1 jaar bent dan mag dat zeker en dat kan ook jij lekker gaan genieten van de slagroomtaart. Ik denk dat Tim stiekem wel een stukje wil komen brengen, maar als je daar ziek van wordt dan is dat ook niet goed. Ik (en Tim die ligt nu te slapen, maar ik weet zeker dat hij het ook voor je hoopt) dat je heel snel weer allemaal lekkere dingen mag eten.

We gaan straks nog even lekker weg en vanavond gaan we pannekoeken eten. Ben heel benieuwd wat hij daarvan vind.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

als het met foto’s niet lukt … mijn mama kan het ook … dus stuur ze gerust naar haar mail (die heb je zegt ze)… ben zo benieuwd naar dat snoetje van mijn vriendje Tim…

pannekoeken?! jammie!!! wij wille ook
mag dat met 1 jaar??? wat gaaf!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker