Hiep Hiep Hoera voor Tim

@Inge pannenkoeken mogen ze vanaf dat ze ook goed brood kunnen eten. Dus al eerder dan met 1 jaar.

Enne, ook deze mama kan foto´s op ikkeben plaatsen. Dus hulptroepen genoeg Sandra mocht het nodig zijn! Haha.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Nou de pannekoeken waren helaas geen succes. We hadden stroop op de pannekoek gedaan en de 1e 5 happen gingen er zo in. Maar daarna hoefde meneer helemaal niets meer. Toen heb ik maar snel een aardappel gekookt en wat vlees en broccoli uit de vriezer gehaald en dat ging er achter elkaar in. Wordt vast een heel gezond mannetje

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

hahahaha Sandra denk je hem ook een feestmaal voor te zetten

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Ja, idd.

Ik had echt zoiets van hij is jarig dus dan verdient hij wel wat lekkers. Ik had eigenlijk ook niet verwacht dat hij het niet lekker zou vinden. Hij eet namelijk echt alles wat we hem voorzetten. Maar goed over een tijdje dus maar weer een keer proberen.

Groetjes,
Sandra

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb1f.lilypie.com/NAWlp2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lbdf.lilypie.com/rA9Np2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” /></a>

Gewijzigd door - Sandra1980 op 26 Jun 2009 20:53:11

Hoi Tim,

Beetje laat, je zult nu wel slapen na de drukke dag,maar ook van mij: GEFELICIFLAPSTAART! Naar de kapper op je verjaardag, wat stoer! eb je al in je zwembad gezeten?

En nu lekker dromen van al je cadeautjes!

Kusjes Eva

Groetjes Rainbow, trotse mama

Die Tim wordt idd het toonbeeld van gezondheid Sandra!
Ach, binnenkort opnieuw proberen en wie weet?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Haha straks wil hij misschien alleen nog maar pannekoeken en patat en dan denk ik nog eens terug aan dit moment. Dat hij geen pannekoeken at, maar wel broccoli

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Haha, dan denk je er met weemoed aan terug inderdaad. Weet je? Erik heeft gisteren voor het eerst een frietje gehad. Hij vond 'm wel lekker. Wie weet wat we hiermee hebben aangewakkerd…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Haha voor je het weet wil hij alleen nog maar friet

Ach af en toe een frietje moet kunnen. Leuk dat hij het wel lekker vind, wij hebben het nog niet geprobeerd.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Precies, af en toe. Zie ons over een paar jaar al over de snelweg rijden en dat Erik dan bij elke McDonalds roept: “Frietjes!”

SCHRIKBEELD!!!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

quote:
Precies, af en toe. Zie ons over een paar jaar al over de snelweg rijden en dat Erik dan bij elke McDonalds roept: "Frietjes!"

SCHRIKBEELD!!!

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/FLQCp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

Makkelijk toch … hoeft mama het niet meer te roepen

en pappa hoeft niet op de Grote M te wijzen. Ben ik blij dat wij BK mensen zijn

Groetjes,

Michèle

Kan ik me voorstellen Michele…

En mini-boy, jij hebt gelijk: het is wel makkelijk als Erik het roept. HAHA!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nou de verjaardag van Tim is weer voorbij en het is een superleuke dag geweest. Tim heeft ervan genoten en we hebben zelfs de hele dag en avond buiten kunnen zitten. De website van weeronline gaf voor Hoofddorp alleen maar regen en onweer voor de hele dag. Alleen vanmorgen was het slecht, maar vanaf het begin van de middag is het superlekker geweest.

Tim snapte er natuurlijk niks van, maar vond het prachtig om het papier los te scheuren. Soms lukte het niet en dan kroop hij gewoon weg om iets anders te gaan doen, dat was erg grappig om te zien. De slagroomtaart daar gaf hij niet heel veel om. Trok er veel vieze gezichten bij en uiteindelijk gingen de hapjes er toch achter elkaar in. Hij heeft uiteindelijk de helft van het stukje op ofzo.

Hij is echt heel erg verwent, dus we hebben weer genoeg speelgoed om mee te spelen. Hij heeft wel veel geslapen vandaag, s’ochtends normaal van 10 uur tot 11 uur en nu tot kwart voor 12. We vieren het vanaf 11 uur, dus iedereen moest tot kwart voor 12 wachten totdat hij met zijn taart op de foto stond. Iedereen natuurlijk voor hem gezongen toen hij zijn bed uit was. Echt superleuk en hij ook helemaal lachen.

S’middags heeft hij van 2 uur tot half 5 geslapen. Gelukkig vond niemand het een probleem dat hij zolang sliep en had hij daarna heel veel kadootjes om uit te pakken. Hij is om 20.00 uur naar bed gegaan en zo laat gaat hij normaal ook naar bed.

Hij is normaal een hele goede slaper en heeft geen moeite met in slaap vallen. Maar vanavond had hij er wel even wat moeite mee. Hij was erg moe, maar toen hij eenmaal op bed lag was hij heel erg wakker. Veel brabbelen en staan in zijn bed. Na een uurtje was hij nog wakker en heeft hij erg moeten huilen. Gelukkig is hij na ongeveer een kwartiertje huilen in slaap gevallen. Hij is niet zo vatbaar voor prikkels en is drukte gewent, maar denk dat dit even iets te veel indruk heeft gemaakt.

Michelle, wat een ontzettend leuke foto van Morgan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

zo te lezen (ondanks alles) een hele mooie fijne gezellige dag… !!

Wat heeft hij allemaal voor speelgoed gehad? Leuk dat hij dan weer wat afwisseling heeft he… Soms best lastig iets leuks verzinnen!

We wachten wel op de foto’s he!!

Gewijzigd door - mini-boy op 27 Jun 2009 22:31:18

Hij heeft aardig wat leesboeken gehad, een grote parkeergarage met autootjes, een driewielfiets met duwstang, een tafeltje met 2 stoeltjes, nijntjes voor in bad, een winnieh de pooh knuffel, geld, kadobonnen van speelgoedwinkels, een grote takel auto, een sesamstraatpakket met een auto en allemaal dingen van Sesamstraat een soort zwembadje maar dan met allemaal balletjes erin en duplo. Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn, maar dit was het zo ongeveer. Oh ja ook nog een speelding waar figuurtjes in zitten en door die figuurtjes moet je dan blokken doen.

Had niet verwacht dat er nog zoveel mensen geld zouden geven. Morgen is het koopzonder hier en we moeten nog de stad in, dus we kunnen meteen al even kijken of we nog wat leuks van het geld en de bonnen kunnen kopen.

Tim kan zich met de stomste dingen nog heel goed vermaken. Hij speelt nu ook nog gewoon met het speelgoed van toen hij heel klein was. Zit dus te twijfelen of ik dat al weg moet doen. Een rammelaar is hij toch wel een beetje te klein voor, maar ja hij vind het nog steeds heel leuk. Denk toch dat ik het maar ga vervangen voor zijn nieuwe speelgoed want anders wordt het wel erg veel bij elkaar.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Oh fiujn joh dat hij het zo naar zijn gehad heeft en jullie ook natuurlijk. Enne ik weet van mijn neefje dat ie ook helemaa afgedraaid as na zijn eerste verjaardag en dat ie echt ruim 1.5 dagen nodig gehad heeft om bij te komen.

Groetjes,

Michèle

Die Tim is goed verwend zo te lezen. Leuk hoor! En tja, dat was toch duidelijk een kwestie van prikkels verwerken voor het slapen gaan. Zelfs voor de echte die-hard is een eerste verjaardag blijkbaar toch een beetje te veel van het goede, haha. Heeft 'ie vannacht wel lekker geslapen en jullie uit laten slapen?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

oeffffffff tim is verwend!!! en wat een leuke dingen heeft hij gekregen. dat zwembadje met ballen heeft dylano ook, ik gebruik hem gewoon voor binnen nog hahahaha vindt hij wel heel leuk maar niet te lang

Liefs Michelle

Ja, Tim heeft ons zeker uit laten slapen. Ik schreef het net al even in de topic zwanger, maar hij heeft tot kwart over 9 geslapen. Hele ritme natuurlijk in de war, maar ik heb hem na zo’n dag als gisteren maar even laten slapen. Normaal komt hij tussen 8 en half 9 zijn bed uit in het weekend en de dagen dat ik vrij ben. We hebben hem niet meer gehoord vannacht en nu is hij ook weer lekker vrolijk. Normaal gaat hij om 10 uur alweer een uurtje slapen, maar nu is hij helemaal niet moe. Kijk dus wel even wat zijn ritme wordt vandaag, hoop dat hij het volhoud tot na zijn boterham. Hij is nu heel lief met zijn speelgoed aan het spelen wat hij gekregen heeft.

Groetjes,
Sadnra

Lilypie

Lilypie