Het stiekem wel aan het rommelen is

in mijn buik… De kleine man is erg bewegelijk onderin, en krijg er toch wel harde buiken van.
Ik hoop niet dat het allemaal gaat door zetten vandaag…daarvoor moet ie nog even wachten tot maandag…Dan ben ik 37 weken…
Maar vervelend is het wel.

Ik zit nu gewoon op een stoel, en voel hem continu iets raars doen onder in mijn buik/bekken.
Heb ook een beetje last van een zere buik… niet van de weeën of krampen, maar gewoon een zeurderig gevoel… Tja hoe moet ik het uitleggen… Gewoon een licht zere buik…

Bah!

Liefs, Melanie

Oeh spannend !! En mocht het wel doorzetten, nou ja dan heb je het maar gehad toch.

Is ie al ingedaald? Misschien is ie daar hard mee bezig? Heb zelf destijds aardig wat indalingsweeën gehad dat ook erg zeurderig aanvoelde. Ik hoop dat ie nog even blijft zitten tot maandag

Ik wilde het ook zeggen, misschien indalingsweeen? Ik heb het met Nikki ook gehad, zeurderige pijn onderin de buik. Misschien ligt het kindje tegen je schaambeen aan te drukken al?? Als je wel aan de gang gaat, sterkte alvast!!

Oeh spannend, denk zelf ook indalingsweeen. Sterkte meid.

Gr Patries

Spannend joh! Maar eh…heb je reden om aan te nemen dat de kleine man een paar weekjes eerder gaat komen dan je uitgetelde datum? Ik bedoel, misschien vindt 'ie het bij jou wel zo lekker, dat hij 40 weken blijft zitten? 37 weken is wel vroeg vind ik, zelf zou ik liever hebben dat een kindje zo lang mogelijk blijft zitten, al is 42 weken dan wel wat té he? Hoe langer ze blijven zitten, hoe beter toch? Ik snap wel dat je het beu bent, was ik ook en je had natuurlijk ook nog last van je bekken. Bah. Ik denk nu ook aan indalingsweeën, dat is al een begin. Wanneer begint jouw meldplicht eigenlijk? Want wij gaan je ook ‘stalken’ he, hebben jullie bij mij ook gedaan, hahahahahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Indalingsweeën??? Sjonge… dat ken ik niet eens hahaha… En dat terwijl ik al een kind gebaard heb hahaha!

Oke laten we het maar houden bij Indalingsweeën dan… haha… die zijn overgens wel vervelend… Laten we maar hopen dat het verder niet doorzet… Heb nog genoeg te doen eigenlijk!

@Freubeltje: Ja volgens de VK was ie al ingedaald…

@Rainbow: Meldplicht?? nee hoeft nog niet hoor hahahahhahha!
Enne… vanaf 37 weken mag je officieel thuis bevallen dus liever dan, dan dat ik 42 weken ga dragen toch? :stuck_out_tongue:

Liefs, Melanie

Yep, dat is waar! Ik vind 42 weken ook heeeeeel lang. Mijn zus heeft bijna 43 weken gelopen en nóg had ze geduld…knap he?

spannend
hopenlijk blijft je beebje nog even zitten tot aanstaande maandag
als het door gaat zetten wens ik je een voorspoedige bevalling
en een super kraamtijd

trotse mama van twee pracht boys van 5 en 3 jaar en zwanger van ons derde wonder

Had ze nog geduld Rainbow??? Dat heb ik nu al niet meer hahahhaha!

Liefs, Melanie

Spannend, nou hoop idd dat baby nog even wacht! Kun je nog even met z’n drietjes genieten voordat er weer een hectische tijd aanbreekt! Succes!

Spannend Melanie. Ik hoop voor de baby en voor jou dat 'ie nog even blijft zitten!

Groetjes,
M

Ja, in dit stadium kan het echt vanalles zijn! Misschien indalingsweeen, misschien oefenweeen, misschien een harde buik, misschien ligt ie dwars of zit er een darm klem… Ik had vanaf 37 weken regelmatig pijn in mn buik en een aantal keer echt flinke krampen, wat oefenweeen bleken.

Nou, ik hoop voor je dat de pijn nog even wegzakt en je na maandag niet meer al te lang hoeft te wachten!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Bij de 2e is alles wel wat gevoeliger vond ik … zowel de voorweën als de NAWEEËN (oh die deden pijn!!)…

Was Noah eerder dan 40 weken geboren of juist niet?

Hier ook bij allebei 42 weken

Mijn oudste zoontje is geboren met 37 weken en 2 dagen, wat begon met het breken van de vliezen. Hij was wel klein, 48 cm en 2790 gram.
De 2 weken ervoor had ik ook al behoorlijk wat krampen en achteraf ben ik een paar dagen eerder mijn slijmprop al verloren.
Bij de tweede had ik na 37 weken het gevoel overtijd te lopen haha. Het duurde echter niet lang, want Myka werd geboren met 38 weken en 1 dag, begon ook met het breken van de vliezen. Daarvoor weinig last van krampen gehad, maar hij daalde ook niet goed in, ook niet tijdens de bevalling.

Ik heb nooit naweeën gehad gelukkig…

Bij Noah ben ik bevallen met 39+1 weken…
Ik heb altijd al sterk het gevoel gehad dat deze eerder zou komen dus wie weet…

Ik heb nu al iets minder last van die Indalingsweeën zoals dat genoemt werd hier hahaha… Had er echt nog nooit van gehoort…

Maar ik moet wel zeggen dat mn darmen ook flink aan de gang zijn, want voordat ik zwanger werd moest ik om de 3 dagen naar het toilet, en nu toch wel elke dag…op vandaag na…Aangezien ze hier bezig waren/zijn met verfen en ik me behoorlijk bekeken voel haha…

Liefs, Melanie

Spannend!

Maar idd zoals al gezegd is kan het van alles zijn. Zelf heb ik de laatste paar weken ook telkens ween gehad. Voor mijn gevoel waren dit voorweeen, zoals je vaak hoort. Indalingsweeen heb ik nog nooit van gehoord.

Wat het ook moge zijn, succes en ik hoop dat je thuis mag bevallen.

Groetjes,
Sandra

@Sandra: Dat hopen wij ook haha!
Nog even blijven zitten beeb!

Liefs, Melanie

Bij Nikki had ik ook geen last van naweeen, maar bij Lisa… breek me de bek niet open! Maar ja, Nikki deed er 17 uur over voor ze kiekeboe zei en Lisa maar 6 uurtjes! Die zijn ook echt wel pijnlijk die naweeen, als je kind er nog uit moet… Gelukkig heeft niet iedereen ze, ik ken iemand met 4 kids en nooit een nawee gehad

Ja, ik had met Max ook wat na-weeën en die waren heel irritant. Niet echt pijnlijk vond ik, maar meer vervelend. Zo’n zeurderig gevoel. Ik heb ze maar heel even gehad gelukkig.

Ik vind het bij jou nu ook alweer spannend worden Mel! Kan ik straks ook weer elke dag vol spanning inloggen en als eerste kijken of jullie beebje er al is! Als hij Noah ‘volgt’, hoef je ook nog maar zo’n twee weken te wachten…die zijn zo om hoor! Je was 21-11 toch uitgerekend??