ow spannend melanie, ja da dacht ik ook met 36 weken en 2 dagen … 'ow goh heb een btje rugpijn,…wa verkeerds gegeten…ow ik lek een beetje, hollé … kind dacht hallo ik kom !
nou niks mis mee hoor…geen coufeuse of whatever, kei gezond!
ah ja ze bepalen nu eenmaal zelf waneer ze komen, nou wijffie mocht het toch doorzetten veul suc6 met bevallen en dat het maar een 'pracht ’ van een baby’tje mag zijn hihihi !
Het stiekem wel aan het rommelen is
Ik had de dag voor mijn vliezen braken ook een zeurend gevoel. Het zijn geen weeen en het doet geen pijn maar het is echt een rot gevoel. Ze gingen bij ons toen de stroom omleggen dus heb ik mijn vader gebelt met de vraag of hij ook wou komen want ik had er echt geen zin in. Zitten was echt het rotste wat ik kon doen maar half voorovergebogen staan was heerlijk. Misschien is de kleine toch op komst en als dat zo is HEEL VEEL SUCCES.
Ik ga nu ook regelmatig weer lezen want wil het wel weten hoor hihi.
Bij mij waren de naweeen helaas echte weeen die ik weg moest puffen. Gelukkig maar 2 per uur of zo, maar ze hielden wel redelijk lang aan en het duurde 4 dagen … maar nogmaals, de meesten hebben geen last van naweeen!
Bij Noah duurde mn hele bevalling intotaal 4.5 uur… dus wie weet…
Ik heb op dit moment nergens meer last van, Alleen dat de beeb heel erg druk is…
Gister avond vooral, heb er een filmpje van gemaakt, en zal proberen om hem op mn hyves te zetten vandaag.
Kan vandaag helaas niet al te veel inloggen, want ik ben Donderdags altijd bij mn ouders… en mn ouders gaan vandaag een puppie ophalen van 7 weken (Duitse herder).
Oh ja… ik kan denk ik volgende week ook geen auto meer rijden… ik heb al eens eerder verteld dat ik nu met de autostoel niet verder achteruit kan, (anders kan ik er niet meer bij), en ik had altijd nog wel wat ruimte, maar op dit moment zit er nog maar een cm tussen buik en stuur…en mn stuur kan volgens mij niet omhoog.
Erg verstandig is het dus niet meer om te rijden, ik rijdt nu ook alleen nog hele kleine stukjes even naar de winkel of mn ouders…
Liefs, Melanie
hier begon het ook met een zeurderig gevoel de hele dag, tegen de avond had ik opeens een beetje bloedverlies en had ik 1cm ontsluiting, 34 wkn, dus ben meteen opgenomen, twee dagen later was dim er
Dus hou het wel een beetje in de gaten iniedergeval veel succes mocht het doorzetten en anders geniet er nog even van,…
Morgen is het alweer vrijdag mensen… wat ging deze week eigenlijk toch snel… En heb maar zoo weinig gedaan!
Morgen middag is Chris vrij, (als het goed is, want zn baas zit in China).
En dan hoop ik dat het weekend ook snel gaat
Liefs, Melanie
Pfff… Vandaag veel momenten van zere lage rugpijn…het komt en het gaat…
Ik merk ook dat de kleine steeds meer aan het indalen is…Ik voel het gewoon “zakken”, mn lies/bekken aan de linkerkant doet echt zeer… En ik kom ook bijna niet meer achter het stuur.
Nog 1 nachtje volhouden…
Vanmiddag ga ik even met Noah naar mn ouders, en moet eigenlijk nog even de stad in, voor een nieuwe termometer, kraamverband en een autolader voor mn vader, maar het is hier best wel slecht weer, (moet de lampen eigenlijk al aan doen, zo donker), maar heb er echt geen zin in vandaag.
Misschien laat ik het Chris wel even halen, en anders maandag even…
Liefs, Melanie
ik denk dat het toch echt aan het beginnen is hoor. Hoop voor je dat die kleine in ieder geval nog lekker veilig tot morgen blijft zitten. En als hij toch wilt komen heel veel succes alvast
Ik denk eerlijk gezegd ook dat je al oefenweeën hebt hoor! Nou Beebje, nog even een dagje volhouden, dan mag je gerust komen!! Je verjaardag is pas na 37 weken
Spannend zeg! Bij mij begon het ook met lage rugpijn, zo’n zeurende pijn. En ik had ook totaal geen zin meer om ergens heen te gaan, terwijl ik normaal altijd graag weg ga. Het zou kunnen dat er iets staat te gebeuren meis! Ik ga het volgen! De spanning stijgt…
Groetjes Rainbow, trotse mama
Haha allemaal in spanning…
Ik heb nog steeds wel last van mn buik, rug en benen…
Ben vanmiddag toch even de stad in geweest om het nodige te halen… en vondt ook dat het even MOEST!
We hebben net heerlijk met ons 3en gedouched… en nu is de buik ook weer wat rustiger.
Ik heb een paar patatjes gegeten net, had geen zin in meer…ook raar, want normaal heb ik echt wel zin in lekker patat met frikandel haha…
Ik heb ook veel last van steken onderin…
De zwangeren of net bevallen mama`s kennen misschien het gevoel wel, dat het soms lijkt alsof er iets drukt in je “onderkant” wat er uit wil… en dat trekt ook snel wel weer weg.
Tjaa beetje raar, maar een heel naar gevoel…
Ik heb nog niet echt het idee dat het vandaag ook echt gaat gebeuren, maar het duurt niet erg lang meer… hihi
Liefs, Melanie
Spannend hoor Mellanie. Hoop voor je dat het thuis geboren mag worden. Lijkt me stug dat het nu nog 3 weken gaat duren.
Heel veel succes iig en volgens mij ben je nu wel toe aan meldplicht haha.
groetjes Ramona