Ik weet het niet meer hoor!!! Onze kleine meid van 4 maand kon de flesvoeding wel ontzettend vies vinden.
De eerste fles (6.30 a 7.00) gaat zonder morren leeg. Niks geen probleem. Maar dan begint het gedonder.
Na haar slaapje en haar speelmoment is het tijd voor de volgende fles. Keurig na 4 uurtjes wil ze de fles. Ze “vraagt” er zelf om. Eenmaal aan de fles gaat het mis. Ze begint dan heel hard te huilen, brullen, schreeuwen. Probeer haar dan eerst stil te krijgen en begin dan weer met de fles. Soms gaat het goed en pakt ze de fles en drinkt ze, een andere keer hoefd ze de fles maar te zien en dan is het mis. Al met al ben ik dan bijna een uur verder voordat ze haar fles leeg heeft.
Eerst dacht ik misschien heeft ze geen honger. Dus nadat ik haar stil had legde ik haar in bed, maar dan werd ze alleen maar boos, want ze heeft wel echt zin in wat.
Om 15.00 krijgt ze weer een fles en deze gaat weer met smaak op. Geen probleem.
Om 17.00 krijgt ze fruit, hier smult ze van.
Om 18.30 begint ze dan rustig aan te vragen om haar flessie. Ze wordt onrustig en als ik haar even haar speen geef dan zuigt ze zowat de speen van het plastic af!
Dus dan geven we haar haar fles en weer begint het gedonder. Huilen, brullen, gillen. Helemaal overstuur.
Omdat dit haar laatste fles is krijgt ze in deze fles rijstebloem. Dus natuurlijk is het een dikke fles, ze krijgt deze fles met de 3standenspeen erop. Op zich kan ze het goed drinken zonder veel te morsen.
Vanavond waren we 3 kwartier verder. Ik had nogmaals de fles opgewarmt en toen dronk ze hem wel in 1 x leeg.
Onze meid was helemaal op van het huilen en is ook als een blok in slaap gevallen.
We hebben alles al geprobeerd, fles met rijstebloem, fles zonder, fles met johannesbroodpitmeel, fles zonder.
Ik ben wel een beetje ten einde raad! Ook ik ben ondertussen helemaal op, ik snap niet waarom dat ze 2 van de 4 flessen wel goed drinkt en 2 heel slecht.
Sorry, moest mijn verhaal even kwijt.
Gr een emotionele mama